P
pikku myy
Vieras
Kysyisin. Olenko raskaana?Tärppäsikö nyt? Eilen ovulaatio oli parhaimillaan ja harrastimme seksiä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku myy:Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
Höppänä kauheessa vauvakuumeessaMutta oikeassa olet.
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku myy:Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
Höppänä kauheessa vauvakuumeessaMutta oikeassa olet.
niin..kyllä minä tuon ajan muistan, kahdesti sen kokeneenakaiken tahtoisi nyt, heti ja vähintäänkin välittömästi..varsinkin sen vauvamasun!!
mutta hyvät mahikset teillä ainakin on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
Ai mistäs sä ton 50% todennäköisyyden repäsit?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
no paljos se siun mielestä sitte on? se todennäkösyys?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja tiltu:mihin sinä ennustajaa tarvitset? 50% mahdollisuus, että olet raskaana. käy ostamassa testi ja tee se, kun menkat ovat myöhässä. sitten sen tiedät =)
no paljos se siun mielestä sitte on? se todennäkösyys?
Onko sun mielestä lotossakin 50% mahdollisuus voittaa? Että joko voittaa tai sitten ei?
Alkuperäinen kirjoittaja mii:niin, minustakin 50%
joko kyllä tai ei![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:Alkuperäinen kirjoittaja mii:niin, minustakin 50%
joko kyllä tai ei![]()
Siis ootteko te noin yksinkertaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja mii:se on vähän miten tuon ymmärtää.
ei voittoon ole mahdollisuus 50/50, mutta vastaukseen KYLLÄ tai EI toi 50/50 minusta käy.
todennäköisyyslaskentaa suurempaa ei tähän tarvi.
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Olen luotettava ennustaja ja tiedän että olet raskaana. Tiedän myös että jopa suurin osa tämän palstan ihmisistä ei ymmärrä todennäköisyyksistä ja tilastoista mitään, mutta uskoo ennustajiin.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Olen luotettava ennustaja ja tiedän että olet raskaana. Tiedän myös että jopa suurin osa tämän palstan ihmisistä ei ymmärrä todennäköisyyksistä ja tilastoista mitään, mutta uskoo ennustajiin.
milloinkas mie meen synnyttämään??? =)
Alkuperäinen kirjoittaja genre:Ennustaja ennustaa sitte mullekki. Koska mä saan vauvan ja koska mennään naimisiin...
Alkuperäinen kirjoittaja munakukkaro:Alkuperäinen kirjoittaja genre:Ennustaja ennustaa sitte mullekki. Koska mä saan vauvan ja koska mennään naimisiin...
ensin tartun tuohon naimisiin. eli onko tarkoitus mennä minun kanssa naimisiin?
:kieh: vauva-asiaan vastaus on kuitenkin hyvin suurella todennäköisyydellä, että vauva tulee ennen tai jälkeen naimisten.
Alkuperäinen kirjoittaja ennustaja:Työ tyhmät uskotte senkin, kun joku sanoo oleavnsa luotettava ennustaja :headwall: