L
Liian kiltti kyselee lisää vaan
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Liian kiltti?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Liian kiltti?:Minkälaista näkisit työelämääni talousalalla, reskontranhoitajan hommia painan. Olenko ns. hyväksikäytettävä vai onko minulle ajateltu jotain tulevaisuuttakin firmassa? Vakinaistun pian ainakin.
Et ainakaan ole liian kiltti. Olet arvostettu työpaikallasi vaikket sitä ehkä itse näe. Mutta jotain muuta mullistusta on näkyvissä, tää ei ole sun alasi luulisin.
Mitä muuta mullistusta, tarkoitatko että esim. työpaikkani myytäisiin...tai siis firma? Vai tarkoititko henkilökohtaista elämänmullistusta minulle? Työpaikka ei todellakaan ole eläkepaikkani, tiedän sen ja talousalalle päädyin vahingossa.
Mullistusta tulee työpaikan suhteen olemaan, olet liian luova ollaksesi loppuikäsi tässä työssäsi. Et tule olemaan onnellinen jos jatkat samassa paikassa. Ole rohkea ja ota mahdollisuus vastaan toisessa työssä kun tarjous tulee vastaan.
Tuo on totta.
Ihanko tarjotaan jostain uutta työtä vaiko olenko tässä niin kauan että olen henkisesti kaput? En nimittäin anna helposti periksi työelämässä ja olen montaa (huonoa) työpaikkaa katsonut turhankin kauan.
ONko se uusi sitten lähettyvillä kun sanoit että mullistusta on näkyvissä?