Ennustaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinttura

Jäsen
20.10.2005
337
0
16
Onko teistä kukaan käynyt ennustajalla?

Mä kävin vajaa kuusi vuotta sitten. Ja ihmetellä pitää... Silloin elin vielä sinkkuelämää enkä ollut tavannut miestäni.. En johdatellut ennustajaa millään tavalla. Hän keskittyi vain vähän aikaa, minä olin ihan hiljaa ja sitten aloitti puhumaan:

Heti ensimmäiseksi: "Sinulla on jokin suuri suru" Isäni oli kuollut kaksi kuukautta aikaisemmin

No, siinä tuli kyllä äidistäni ja veljestäni vähän liirunlaarumia, joka ei kylläkään ole toteutunut, mm. että äitini löytää jonkun leskimiehen. No voi olla, mutta vielä ei ole niin tapahtunut. Mutta...

"Tapaat miehen touko-kesäkuussa". Tapasin tulevan aviomieheni kesäkuun lopulla

"Tapaat miehen työmatkalla". Kyseessä ei ollut työmatka mutta miehen työpaikan vapaa-ajan matka jolle osallistuin mieheni työkaverin, hyvän ystäväni kanssa

"Mies on entuudestaan tuttu". Olin kerran tavannut.

"Hän ei ole ollut kihloissa eikä naimisissa". Totta.

"Rakentaa". Taloa ei rakentanut mutta remontoi silloin vanhaa omakotitaloaan

Selvitti mistä päin mies oli. Oikea ilmansuunta kylläkin mutta 20 km kun oltaisiin menty eteenpäin niin olis ollu oikea paikka.

"Mies avustaa sinua auton hankinnassa" Tää oli minusta aika hassua kun se ennustaja kertoi. Mulla ei ollut tuolloin autoa ja tuntu toi aika tuulesta temmatulta.. Mutta: Oltii kuukausi seurusteltu ja mies osti mulle käytetyn auton koska välimatka 50 km oli hankalaa kulkea bussin kanssa.

"Syksyllä muutat miehen luo". Tuntu noin keväällä aika hurjalta... Kuitenkin 1.12 muutin.

"Teille tulee kaksi lasta, ensin tyttö, sitten poika". totta. Ja lapsiluku on täynnä...

Muilla kokemuksia?

Tekis mieli käydä uudestaa ton ennustajan luona. Tuntu aika pätevältä..

Muutama vuosi sitten äitini kävi ennustajalla tammikuussa. Olin silloin sinkku. Ennustaja oli ennustanut, että tytär saa puolentoistavuoden sisään kaksoset. Aika kului ja samaisen vuoden kesällä naurettiin, että kiirettä tulee. Syksyllä tapasin miehen ja juteltiin aina silloin tällöinen baarissa niitä näitä. Yhtenä kertana sitten sovittiin treffit ja tavattiin kasvotusten ihan ilman ravintolaympäristöä. Paljastui, että miehellä oli kaksoslapset ja minusta tuli myöhemmin lasten äitipuoli.

Kädestä katsojalla kävin kerran ja näki menneisyyteeni pelottavan toden mukaisesti. Tuntui session jälkeen siltä että joku oli kävellyt sieluni sisään ja ulos. Rankka kokemus.
Muuten en muista tarkalleen mitä kertoi.

Olen käynyt ennustajalla, joka ei mainosta itseään missään vaan tieto hänestä kulkee kuulopuheella. Hän ennustaa omassa kotonaan, jossa asuu myös hänen mummonsa, jolta taito kuulemme periytynyt.

Pari kertaa oon käynyt ja viimeisin kerta oli kun olin just tavannut mun aviomiehen, mutta en vielä tiennyt kuinka vakavasta suhteesta on kysymys. Mulla oli silloin pari muutakin (tai oikeastaan kolme) miestä ketä tapailin. Ennustaja ei nähnyt näitä muita miehiä mun "kartalla" ollenkaan, mutta tämä aviomies nousi sieltä kuin "korvia kuumottava tähti". Se näki joitain erinnäisiä pikkujuttuja kuten erittäin vihaisen opettajan, joka oli kuulemma ilmestynyt jo edelliselle ennustettavalla, niin vahva ilmiö oli ollut. Vihainen opettaja oli mun miehen ex. Iso talo veden äärellä piti paikkansa ja eräs paikkakunta, jonne emme kuitenkaan ole muuttaneet, mutta joka on tärkeä miehen työn puolesta. Lapsilukua ei muistaakseni ennustanut, mutta sen kuitenkin, että lapsia tulen saamaan. En muista kaikkia juttuja, en kirjoittanut niitä ylös, mutta yleensä ottaen ennustus osui hyvin paljon oikeaan.

Olisi mielenkiintoista käydä uudestaan =)

Mie puolestani en halua tietää mitään....

Kerran yksi nainen katsoi hetken kättäni, sanoi, että hän ei näe häitä tämän miehen kanssa (seurustelin silloin vielä ex-mieheni kanssa), vaan että tulee tumma, pitkä mies joka vie sinut pois.
Samoin puhui vanhemmasta miehestä, joka tulee vaikuttamaan elämääni todella kovin.

Jälkeenpäin vasta muistin tuon naisen sanat - isäni kyllä vaikutti poismenollaan kovin, ja pitkä, tumma mies on aviomieheni. Pois hän veikin minut, muttei kovin kauas, vain n. 20 km päähän.

Se ei ollut mikään virallinen ennustajalla käynti, vaan ihan sellaisessa kesätapahtumassa ohimennen tavattiin... pienellä vilkaisulla kertoi nämä faktat. Nyt tapahtuu koko ajan niin paljon kaikkea, että en halua tietää tulevasta mitään. Antaa ajan tuoda, mitä tuokaan.