Koska uuden miesystävän kanssa rakastellaan ensimmäisen kerran ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ehkä kannattaisi ajatella niin, koska tapahtumat johtavat aina toiseen.
Se olisi kääntänyt elämääsi toiseen suuntaan, ei ehkä parempaan.

Jälkeenpäin ajatellen on myös niin, että oliko se rakastelu sen arvoinen, siis jos sen olisi tehnyt.

Jostain syystä pitää elämyksistä, joita on kokenut, mutta en ole lainkaan varma, että onko rakastelu kuitenkaan elämys, ei ainakaan silloin, jos se johtaa yksipuoliseen rakastumiseen ja myöhemmin suruun.

Se, että olisimme rakastelleet olisi tehnyt erostamme entistä tuskaisemman ja olisin vielä enemmän hukassa elämäni kanssa kuin nyt. Olisiko se ollut sen arvoista, sitä en saa koskaan tietää. Tässä tapauksessa rakastelu ei olisi johtanut rakastumiseen, vaan rakastaminen olisi johtanut rakasteluun. Eikä rakkaus ollut yksipuolista. Suhde päättyi, kun miehen vaimo sai tietää. Mies joutui hyvin vaikeaan ja tuskalliseen valintatilanteeseen. Nyt kumpikin yritämme tahoillamme kitua vanhoissa suhteissamme.

Viimeksi muokattu:
Tartuin tähän. Voiko sen perusteella rakastua, että on rakastellut? Miehet ei yleensä alkuvaiheessa "sotke" tunteita ja fysiikkaa keskenään.

Entä mitä mieltä olet väittämästä:"Taatusti pätee, joka mieheen." Tämä oli siis vastauksena siihen, että mielestäni se että harrastaa yhden illan juttuja, korreloisi jotenkin uskollisuuteen. Minä henk.koht. uskon, että jos ihminen on pettääkseen, niin siihen ei vaikuta aiemman elämän käyttäytyminen. Tämä perustuu siihen faktaan, että itse en ole todellakaan koskaan pettänyt. Enkä petä.

Kysyisin vielä testaajalta. Minkä vuoksi uskot että muut noudattavat tuota kaavaa, mutta sinä et? Pidätkö itseäsi jotenkin muiden yläpuolella olevana? Jotenkin tuntuu omituiselta tuo logiikka, että miehen pitäisi luottaa sinuun, vaikka vannottelet ihmisen olevan vietävissä, jos on joskus mennyt eka iltana sänkyyn.

"taatusti pätee joka mieheen" No ei taatusti päde. Ihmiset ovat yksilöitä. Ei yhdenillan suhteista voi mitenkään päätellä uskollisuutta. Uskollisuus korreloi rehellisyyden kanssa. Uskollisuus on paljon syvemmällä persoonassa; se on luonteessa. Tietysti hairahdukset ovat eri asia, mutta valitettavasti pettämiset ovat pettäjien alaa.

Rakastelu syventää suhdetta, naisella vielä varmemmin?

Viimeksi muokattu:
Se, että olisimme rakastelleet olisi tehnyt erostamme entistä tuskaisemman ja olisin vielä enemmän hukassa elämäni kanssa kuin nyt. Olisiko se ollut sen arvoista, sitä en saa koskaan tietää. Tässä tapauksessa rakastelu ei olisi johtanut rakastumiseen, vaan rakastaminen olisi johtanut rakasteluun. Eikä rakkaus ollut yksipuolista. Suhde päättyi, kun miehen vaimo sai tietää. Mies joutui hyvin vaikeaan ja tuskalliseen valintatilanteeseen. Nyt kumpikin yritämme tahoillamme kitua vanhoissa suhteissamme.

Ei ehkä kannata jossitella, mutta et vaikuta tyytyväiseltä nyt. Varmaan kannattaa lähestyä asiaa niin, että mitä sinulle kuuluisi nyt, jos kaiken lisäksi omakin suhde olisi kaatunut, eli iloita kuitenkin siitä mitä on jäljellä. Avainsana on tahto. Ehkä se oli kaunis kokemus, muistutus rakkauden olemassaolosta, väärin on kai vain ajatella, että sitä ei voisi kokea uudelleen, vaikka sitten oman miehen kanssa. Tahto.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs nainen;10691002:
Olen tavannut tosi ihanan miehen ja tuntuu että hän voisi olla se oikea minulle... Olen kuitenkin aina ollut tosi rauhallinen mitä tulee miehiin ja vaikka olenkin jo kolmekymppinen nainen tuntuu suurelta askeleelta siirtyä seuraavaan vaiheeseen ja tunnen itseni vähän ujoksi näissä asioissa. Lisäksi siitä on jo monta vuotta kun olen viimeksi viettänyt yötä miehen kanssa. Miesystäväni ei painosta minua mitenkään, mutta huomaan kyllä että hän olisi jo valmis siirtymään makuuhuoneen puolelle. Mitä mieltä te muut naiset olette ? Miten oli esim. kun te tapasitte nykyisen poikaystävänne/aviomiehenne ? Koska ajankohta tuntui sopivalta ?

Peppupiparia yökerhon miestenvessassa noin 30 minuuttia ensimmäisestä tapaamisesta on optimi. En ikinä harkitse vakavaa suhdetta naisen kanssa joka ei tähän suostu. Kuka sitä takakireää pihtari itselleen kaipaa? Pihtareita minulla on tapana lämmittää kunnes antavat ja sitten dumppaan muiden riesaksi.

Yhteistyössä