Ennustaja Ellistä :)

  • Viestiketjun aloittaja HeippatiHeiVaan
  • Ensimmäinen viesti
ennusti näin:

Hei!

Korttieni mukaan saatte 4 lasta: tytön heinäkuussa v. 2008, tytön
maaliskuussa v. 2010, pojan helmikuussa v. 2015 ja tytön heinäkuussa v. 2019.

Terv. madam MAmma

eli saas nähdä :)
 
Hei!

Oli pakko laittaa viestiä madam mammalle ja ennustaja ellille, katsotaan mitä vastaa! =) sillä vauvakuume on kova. Meillä on kohta 2 vuotta täyttävä tyttö. Mitenköhän pitkään tuota vastausta saapi odotella?!
 
Ennustaja-Elli povasi meille näin:
Sinulle syntyy poika 16.4.2008, tyttö 14.10.2012, tyttö 24.10.2016 ja tyttö 1.9.2021.

Toivon hartaasti, että tuo esikoinen ainakin osuisi kohdilleen, mutta kuopus sais tulla vähän aikaisemminkin! :LOL:
En usko kyllä tällaisiin, mutta niin vain minäkin postia tulin laittaneeksi! Vastaus kesti ainakin kuukaúden, luulin jo ettei vastaakkaan.
 
Hei!

Pistin molemmille ennustajille postia 3.5.07.

Vastaukset tulivat:
Madam Mamma 11.5.07 korttien mukaan saan pojan kesäkuussa 2008.
Ennustaja Elli 4.6.07 poika 26.9.2008, tyttö 9.5.2010.
Lisäksi me löysimme suursiivouksen aikaan paperin johon oli laitettu päivämäärä 19.1.2009 ja poika. Meistä kumpikaan sitä ei ollut kirjoittanut.
Joskus taannoin jo ennenkuin olin tavannut nykyistä miestäni keskustelin puhelin ennustajan kanssa ja hänen mielestään ei uusia lapsia ollut näköpiirissä, mutta muuten kyllä tiesi monta asiaa sekä mennyttä, että tulevaa :)
 
Kaksonen-69, onhan mulla hirmuinen vauvakuume! Ja jos E-E:n ennustus käy toteen, pitäisi matkalainen olla kyydissa jo, ensi viikolla selviää! Mutta mikä huvittavinta, jos nyt tosiaan tästä kierrosta tärppäisi, niin LA todella olisi tuo 16.4.2008 viimeisten menkkojen mukaan! =)
 
Onko muita jotka laittaneet Ellille postia eikä ole saaneet vastausta? Itse olen odotellut jo kuukauden |O =)
Madam Mamma vastasikin nopeasti ja povasi meille vielä yhtä lasta,poikaa marraskuussa 2008 :heart:
Voi kun oliskin totta...isäntä vaan meinaa että lapsiluku (kaksoset) olis jo täynnä :ashamed:
 
eli kun odotin tämänhetkistä kuopustani ( huomioikaa positiivinen asenne!) niin kysyin madam mammalta ja silloin meni LA oikein eli 5.1.2004 mutta ennustetun pojan sijaan sain tytön..
nyt kysyin samaa molemmilta..saas nähdä saako vastauksia ja tulenko pian raskaaksi, aiemmin mun raskaudet ovat alkaneet miltei heti, esikoista tehtiin 3 kk, keskimmäistä 1 kk ja kuopus tuli ehkäisystä huolimatta...
 
Minäkin kysyin ennustusta Elliltä silloin kun kuumeilen eskoista. Sain vastaukseksi silloin että minulle syntyy pojat 11/06 ja 8/08 (tarkemmin en enää muista).
Esikoiseni ovat poikia (kaksoset) ja syntyivät 7/06 (La oli 12.8.06) :heart: :heart:
Ja nyt siis Madam Mamma ennusti että kolmas syntyisi 11/08...toivossa on hyvä elää ;)
 
EE ennusti viime tammikuussa minulle poikaa toukokuulle 2008.
MM ennusti viime maaliskuussa minulle tyttöä huhtikuulle 2008.
Malttamaton mieleni käski kysyä EE:ltä uudelleen, ja viime huhtikuussa hän ennusti minulle poikaa tammikuulle 2008 (!).

Olen nyt raskaana, laskettu aika maaliskuun 2008 alkupäivinä.
Kiinalainen haikarakalenteri ennustelee poikaa. Saapas nähdä, toivottavasti kaikki menee hyvin ja jompikumpi tulee! Aika hyvin osuisi laskettu aika EE:n ennustusten puoliväliin :D
 
laitoin postia kummallekin ennustajalle 6.6 ja 30.6 ennustaja elli vastasi; sinulle syntyy poika 5.7.2008.

madam mammalta en saanut postia, joten kirjoitin uudelleen 2.7 ja sain vastauksen 7.7 ja madam mamma vastasi; korttieni mukaan teille ei synny enempää lapsia.

 
eli sain vastauksen nyt lauantaina, ja se kuului näin;

hänen kortit kertoi, että saamme vielä kaksi lasta, tytön 9/2008 ja pojan 10/2009. Minun puolesta tuo ensimmäinen on kiva, mutta neljännen jälkeen taidan pistää piuhat kiinni, joten tuo numero viitonen ei ole todellinen....
 

Yhteistyössä