Ennustaja Ellistä :)

  • Viestiketjun aloittaja HeippatiHeiVaan
  • Ensimmäinen viesti
Disa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 10:07 Anuli kirjoitti:
Laita maili osoitteeseen ennustajaelli@luukku.com
:wave:
Kiitosta osoitteesta, laitoinpa minäkin mailia meneen sinne katsoo nyt mitä sanoo ja tuleeko vielä lapsosia ?? Jään odottelemaan vastausta mielenkiinnolla.
 
Disa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2005 klo 13:07 emppi kirjoitti:
eikö teitä yhtään ihmetytä et joku tekee tällästä ilmaseksi??? :eek:
Onhan netissä madam mammaa ja madamII:ta ja kaikenlaisia ennustaja eukkoja ja noi ainakin tekee ellin lisäksi ennustuksia ilmaiseksi.
 
jos elli sanoo, että tulee tyttö v.2009 niin sitten odotetaan sinne ja tehdään vauva vasta sitten. jos elli sanoo, ettei tule enää lapsia niin sitten tyydytään kohtaloon eikä yritetä enää lapsia. :LOL: olette tekin....
 
NöyNöy
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.07.2005 klo 10:48 vieras kirjoitti:
jos elli sanoo, että tulee tyttö v.2009 niin sitten odotetaan sinne ja tehdään vauva vasta sitten. jos elli sanoo, ettei tule enää lapsia niin sitten tyydytään kohtaloon eikä yritetä enää lapsia. :LOL: olette tekin....
Onko sinun huumorinkukkasi jo rupsahtanut näillä helteillä? :flower:
Elli is my idol!
 
Kieku
Moi! Ette kai hyvät ihmise usko tollaseen hömpötykseen???? Sehän keksii kaiken...Eli ihan huu haata koko juttu... Sit te vielä uskotte kaiken :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Ihan hyvin mäkin voisin tollasta tehdä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
marlena-82
Eiköhän nämä kuitenkin ole ihan hatusta vedettyjä..;) Jos nämä "ennustukset" pitäisivät paikkaansa, niin nehän näyttäisivät tilanteen vain tämän nykyisen kumppanin kanssa, koska myös miehen syntymäaika vaadittiin ennustukseen. Mutta jos ollaan realistisia, niin kuinkahan moni meistä on nykyisen kumppaninsa kanssa edes 5 vuoden päästä, saati sitten 20 vuoden päästä.. Minä en ainakaan ole! :D
 
Minä vaan tässä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 11:13 marlena-82 kirjoitti:
Eiköhän nämä kuitenkin ole ihan hatusta vedettyjä..;) Jos nämä "ennustukset" pitäisivät paikkaansa, niin nehän näyttäisivät tilanteen vain tämän nykyisen kumppanin kanssa, koska myös miehen syntymäaika vaadittiin ennustukseen. Mutta jos ollaan realistisia, niin kuinkahan moni meistä on nykyisen kumppaninsa kanssa edes 5 vuoden päästä, saati sitten 20 vuoden päästä.. Minä en ainakaan ole! :D

Ero tulossa? Vai miksi tuo viimonen lause????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 11:13 marlena-82 kirjoitti:
Eiköhän nämä kuitenkin ole ihan hatusta vedettyjä..;) Jos nämä "ennustukset" pitäisivät paikkaansa, niin nehän näyttäisivät tilanteen vain tämän nykyisen kumppanin kanssa, koska myös miehen syntymäaika vaadittiin ennustukseen. Mutta jos ollaan realistisia, niin kuinkahan moni meistä on nykyisen kumppaninsa kanssa edes 5 vuoden päästä, saati sitten 20 vuoden päästä.. Minä en ainakaan ole! :D
Et kai vaan ole nykyisen miehesi kanssa lapsia tekemässä, jos noin ajattelet? Itse olen ainakin avomieheni kanssa ihan sillä periaatteella, että vielä seittemän kymppisenä istutaan vierekkäisillä kiikkustuoleilla! Oletko mahdollisesti koskaan rakastanut ketään miehistäsi?

Ennustaja ellistä vielä... Eiköhän kaikki tiedä, että se on huuhaata, mutta hauska noita viestejä on lukea. Ihan niinkuin esim. iltalehden horoskooppiakin...
 
marlena-82
Täytyis tässä nyt ensin hankkiutua raskaaksi ja katsotaan sitten..:D No ei sentään, mä uskon kyllä rakkauteen, mutta en ikuiseen sellaiseen.. ;)

Lisäys vielä: Mun mielestä toi on aika lapsellista kuvitella, että jos nyt parikymppisenä ollaan yhdessä, niin oltaisiin vielä 80-vuotiaanakin. Tilastot ei valehtele.. Hienoa toki jos niin käy, mutta mulla on vähän realistisempi (joidenkin mielestä kyynisempi) kuva maailmasta. Mä olen kuitenkin vasta 23-vuotias ja mulla on jo yksi avioero takana, jonka solmin tyypin kanssa, jonka kanssa vietin 7 vuotta.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.07.2005 klo 11:34 marlena-82 kirjoitti:
Täytyis tässä nyt ensin hankkiutua raskaaksi ja katsotaan sitten..:D No ei sentään, mä uskon kyllä rakkauteen, mutta en ikuiseen sellaiseen.. ;)

Lisäys vielä: Mun mielestä toi on aika lapsellista kuvitella, että jos nyt parikymppisenä ollaan yhdessä, niin oltaisiin vielä 80-vuotiaanakin. Tilastot ei valehtele.. Hienoa toki jos niin käy, mutta mulla on vähän realistisempi (joidenkin mielestä kyynisempi) kuva maailmasta. Mä olen kuitenkin vasta 23-vuotias ja mulla on jo yksi avioero takana, jonka solmin tyypin kanssa, jonka kanssa vietin 7 vuotta.
Mä olen pahoillani sun puolesta, kun et kuitenkaan ton vanhempikaan ole. Joka tapauksessa mä uskon ikuiseen rakkauteen(lapsellista tai ei) ja niin onneks mun mieskin. Oikeessa olet noiden tilastojen puolesta ja tätä nykyä ihmiset lähtee niin helposti kävelemään jo ensimmäisen vastamäen tullessa vastaan. Onneksi olen kuitenkin nähnyt näitä "ikuisesti yhdessä" parejakin, kuten esim mun vanhemmat ja sisko ja sen mies. Ja ihan jokainen avioliitto ei onneksi pääty eroon! Maku asioista kuitenkin turha kiistellä...
Saanko vielä udella, että tietääkö sun kumppani, ettet oo elämässä sen kanssa loppu elämääs?
 

Yhteistyössä