ennenaikaiset vaihdevuodet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko ketään kellä olis??

Mulla on leikkausten takia, eka otettiin toinen munasarja pois, ja sit toinen plus kohtu. Munasarjasyöpä.

Oon 38v ja ketuttaa kun on vaikeet kuumat aallot ja limakalvot kuivuu ...
miten tän kans pärjää?????

Siis on poistettu jo. V. 2008 leikattiin toinen kokonaan pois ja toinen puoliksi ja senkin jälkeen sitä vain osin jäljellä olevaa on operoitu (vuosi sitten tammikuussa) - munasarjakystia = kasvaimia = dermoideja molemmissa... Ja ennuste että saattavat uusia edelleen...

Okei.. Mikä fiilis ton asian osalta??Lapsia? Mulla ei.

Mulle sanottu et syöpä saattaa uusia koska vaan jne, ja aina venaan kontrolleja kusi sukassa, vaikkei se nyt
varmaan heti uusikaan, mut silti.

No siis mulla on kaksi lasta, 5 ja 8 vee. Ekan raskauden aikana nuo todettiin ja esikoinen oli 8 kk ikäinen kun ekan kerran leikattiin, nyt reilu vuosi sitten tosiaan uudelleen. Kaiketi mulla edelleen on teoreettinen mahdollisuus saada lapsia mutta käytännössä ei kauheen vahvalle näytä...

Ennenaikasista en tiedä, mut mulla 44-v on esivaihdevuodet ja olenhan jo siinä iässä ettei se mikään ihme ole. Parisen vuotta ja alkaa ne oikeet. Minkäs teet naisen elämään kuuluu koko ajan vaan kärsiä :) Miehet hitto pääsee niin vähällä ettei ne edes tiedä mistään mitään.

Ennenaikasista en tiedä, mut mulla 44-v on esivaihdevuodet ja olenhan jo siinä iässä ettei se mikään ihme ole. Parisen vuotta ja alkaa ne oikeet. Minkäs teet naisen elämään kuuluu koko ajan vaan kärsiä :) Miehet hitto pääsee niin vähällä ettei ne edes tiedä mistään mitään.

Olen saman ikäinen. Mitä oireita sulla on? Mulla on jo monta vuotta ollut tihentynyt kierto ja tosi järkyt PMS:T ennen menkkoja ja vitutusta ylipäätään =)

Mä olen 44 v. eikä menkkoja ole ollut enää 3 vuoteen. Kuukautiset alkoivat tihentyä jo joskus kolmikymppisenä ja reistailla pahoin jo alle 40 v. (heti kun löysin vihdoin miehen ja olisin halunnut lapsia).
Kuumia aaltoja on ollut jo kohta 10 v. ja limakalvot rutikuivat, seksi ei kiinnosta, karvat ei kasva.
Eli ei ihan se elämä mitä olisin halunnut, mutta näillä on mentävä...

Yhteistyössä