Enkelinäky/ Mitä ihmettä?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
paikkakuntalainen
Sen verran nyt tästä jutusta muualta luin, että paikalle on 22.1. siis pysähtynyt kuus autoa. Ihmisten määrä ei ole selvillä. Yhdessä autossa on ollut peräseinäjokelaisen helluntaiseurakunnan saarnaajan serkku. Että jos joku tuntee, niin saapi sieltä alkaa kysellä. :) Ihmiset on kyllä sielä paikalla tapahtuman jälkeen vaihtaneet yhteystietojaan.

Ja minä en siis todellakaan tiedä onko tämä totta vai ei. Mutta tällaista luin.

harmajainen
Heti alkuun sanon,että en halua mitään "hullu" tai muitakaan sen suuntaisia vastauksia tähän mun viestiin.Haluaisin vaan,että vaikka Leukistunen,Grace tai joku muu uskovainen kommentois/sais mut rauhoittumaan.

Mä en tiedä,miksi mua alkaa aina ahdistaa nää tämmöset kirjotukset,maailmanlopusta jne.Nyt ahdistaa taas ihan hirveesti..Pelottaa.Mut varmaan leimataan nyt hulluksi tai jotain,mutta pelottaa ajatus siitä,että tulee maailmanloppu ja minä,mies ja meidän lapset ja muut läheiset jouduttais kärsimään.Uskon kyllä Jumalaan ja oon lapsillekkin Jumalasta kertonut,mutta pelottaa,että se ei kuitenkaan riitä taivaaseen pääsyyn.Mies ei usko ainakaan omien puheidensa perusteella ollenkaan.Tää on varmaan tosi sekavaa tää mun kirjotus,mutta ajatukset ei vaan meinaa taas pysyä järjestyksessä,kun ahdistaa ja pelottaa tää kaikki.Riittääkö se,että rukoilen joka ilta lasten kanssa ja jollain tasolla kyllä uskon Jumalaan ja Taivaaseen?Oon tehny elämäni aikana ihan hirveitä tekoja,niin siksi pelkään,että uskomiseni ei olisi tarpeeksi vahvaa taivaaseen pääsyyn.Jos Grace tai joku muu viitsis muistaa mua ja mun perhettä rukouksissa,että saisin tän pelon ja ahdistuksen pois ja tilalle rauhan. Kiitos jo etukäteen.
Sinulla on huono omatunto, tunnet ettei asiat ole oikein, vaikka kovasti koitat uskotella niin.
Olet todella rohkea, kun uskallat tällaisia puhella. Jumala rakastaa syntistä ihmistä, armo kuuluu jokaiselle. Tulee sekin päivä, ettei armoa enää jaeta, mutta vielä on armon aika. Rauhan sydämelleen saa sillä, että nöyrtyy ja tekee parannuksen, uskoo kaikki syntinsä anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Silloin on asiat hyvin, eikä maailmanloppuakaan tarvitse enää pelätä. Loppu tulee yhtä varmasti kuin alkukin on ollut, vaikkei sitä tämän päivän "viisaat" ihmiset halua uskoakaan. Se ei kuitenkaan muuta totuutta.

"vieras"
En tiedä tästä jutusta mitään, mutta 8-vuotias tyttöni tuumasi pitkän hiljaisuuden jälkeen, jouluna, että
"Kai tämä maailma joskus loppuu...? Minusta tuntuu vaan, että tämä joulu on viimeinen joulu."

Täytyy sanoa, että tuo pysäytti. Taidan olla siinä parkissa vieläkin.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="vieras";23035819]En tiedä tästä jutusta mitään, mutta 8-vuotias tyttöni tuumasi pitkän hiljaisuuden jälkeen, jouluna, että
"Kai tämä maailma joskus loppuu...? Minusta tuntuu vaan, että tämä joulu on viimeinen joulu."

Täytyy sanoa, että tuo pysäytti. Taidan olla siinä parkissa vieläkin.[/QUOTE]

Siitä maailmanlopusta vaan puhutaan tosi paljon. Se on tosi kurjaa, että pienet lapsetkin sitä pohtivat.:| Lapsi saattaa pelätä hysteerisesti, mutta ei osaa pukea pelkoa sanoiksi.

"Uskis"
Tuosta ilmestysten valokuvaamisesta... itse olen nähnyt pari ilmestystä ja koen Jumalan läsnäolon hyvin usein lähelläni (mikä on kokemuksena ihana ja rauhoittava). Joskus tämä kokemus on hyvin voimakas, ihan kuin kiedottaisiin johonkin lämpimään, tai että jokin lempeä ilmavirta kävisi kehossa - ei sitä voi sanoin kuvata. Siinä hetkellä kun on Jeesuksen läsnäolossa tai näkee jonkun näyn, ei tulisi mieleenkään ottaa kameraa esille. Ei tod... Siinä ihminen on kyllä ERITTÄIN valppaana ja odottaa, että mitä tapahtuu seuraavaksi,
siinä ei pysty keskittymään mihinkään muuhun. :)

Voi kuulostaa pelottavalta, mutta voin sanoa että pelätä ei tarvitse, vaan se on enemmänkin jännää, ihanaa. Noiden kokemusten jälkeen on valtava rauha ja virkistynyt olo, ei yhtään psyykkisesti hajanainen. Muut ihmiset tuntuvat rakastettavammilta, omat huolet pienemmiltä. Joskus se olo kestää pitkään, joskus se tunne haihtuu pian arkihässäkässä.

Sen verran tunnen psyykeäni ja pääkoppaani, että näitä kokemuksia en pysty kyllä luomaan itse. Ne tulevat täysin yllättäen, olen saattanut ajatella sitä ennen ihan jotain muuta.
Niitä ei tarvitse hakea vaan ne annetaan ulkopuolelta - eli kun sitä joku epäili että uskovat pyrkisivät niillä ylpeilemään ja korottamaan itsensä muiden yläpuolelle, niin voin sanoa että Jumalahan esim. niitä ilmestyksiä antaa, ja kyllä aika moni jää niitä katsomaan, siinä unohtuu vähäksi aikaa arkiaskareet. Ei se tee ihmisestä ylpeätä jos hänelle annetaan yllättäen joku ilmestys ja hän jopa katsoo sen, ja jopa kertoo siitä eteenpäin.

....
Taas perinteistä sontaa. Pelotellaan kanssaihmisiä! "Mietipä nyt ja voivoi miten sun käy" Häpeäisit!!! Pelkoko se paras perusta uskoon hakeutumiselle on? Sen pohjalta rakentuu aito usko? Luulisi olevan parempi keino käännyttää ihmisiä kertomalla miten hyvä on olla uskossa ja miten siitä saa rauhan itselleen. Ei taida uskottavuus riittää näiltä osin monellakaan?

Leikitäänpä hetki et se taivas ja helvetti on olemassa. Mikä helvetti siinä on ettei se oma taivaspaikka riitä, vaan pitää miettiä muiden perseistä? Turha selittää lähimmäisistä huolehtimisesta, sun kaltaisilla kyse on vain sadistisesta heikompien pelottelusta. Henkistä väkivaltaa.

Antakaa muille uskonnonvapaus! Monella on jo helvetilliset oltavat täällä maanpäällä kuunnellessa kaltaistesi pelotteluja ja maalailuja. Ihmetyttää mikä vimma on pelotella ei-uskovaisia? Ai helvetti et pistää vihaksi. Nää on just näitä lasten pelottelijoita, prkle.

Sen verran tuonpuoleiseen uskon, että paha (kaltaisesi) saa palkkansa.
Uskot siis, että paha saa palkkansa? Millä tavalla/kuka sen palkan antaa? Uskotko Jumalaan?

"joku"
[QUOTE="vieras";23033853]Jees, eiköhän tuollaisia tekstareita tule luuriin aina niin pitkään kuin kohuttu 2012 vuosi on ohi. Meidän laatikkoon on viime vuodesta lähtien tipahdellut milloin Jehovien, milloin Vapaakirkon lappusia vuodesta 2012 ja sit valtavat sepustukset ennustuksia ja miten ne on toteutuneet. Sama juttu tapahtui ennen milleniumia.[/QUOTE]

Jehovista en tiedä yhtään mitään eikä kiinnostakkaan, mutta ainakaan vapaakirkkoiset (eikä helluntailaiset) ei kyllä sellaisia lappusia tiputtele, missä olisi joku tietty vuosiluku. Raamatussa sanotaan selvästi, että ei kukaan tiedä sitä ajankohtaa kun se loppu tulee, ja vapaakirkkoiset ovat tietääkseni kyllä ihan Raamatun sanan linjoilla kulkevaa kansaa, joten äläpä syyllistä mitään tiettyä ryhmää. Ja jos se hetki on lähellä, niin se ei tarkoita että se olis just 2012, vaan se voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Jumalalla on erilainen aikakäsitys kuin ihmisillä. Hyvänen aika sun juttujes kans. Jos tarkoitat "valtavilla sepustuksilla" amerikkalaisia tv-ohjelmia, joissa on kerrottu dramaattiseen sävyyn vuodesta 2012, olet aika hakoteillä, jos luulet ohjelman olevan peräisin ns. luotettavasta lähteestä, tai olevan sen Raamatun näkökulma.

rallarit
uskova tai ei, mutta jokaisen on pakko myöntää, että maapallo kouristelee!! Joka puolella valtavia luonnonmullistuksia kiihtyvällä tahdilla. Luonnonvarat loppuvat yksi toisensa jälkeen n. 20 - 100 vuoden kuluessa, tieteellisesti todistettuna. Miten tää pallo voi vielä kauan pysyä koossa?? Pakko miettiä, mitä sitten on? Itse uskon olevan korkeampia voimia kuin omani. Uskon pelastavaan Jeesukseen, muuten minulla ei ole mitään mahdollisuutta.
Joku joskus sanoi uskovansa varmuuden vuoksi, kun siitäkään ei kukaan voi olla varma, että taivasta ei olisi. Aika fiksusti ajatelta, mitä siin häviää?

Lunatic
uskova tai ei, mutta jokaisen on pakko myöntää, että maapallo kouristelee!! Joka puolella valtavia luonnonmullistuksia kiihtyvällä tahdilla. Luonnonvarat loppuvat yksi toisensa jälkeen n. 20 - 100 vuoden kuluessa, tieteellisesti todistettuna. Miten tää pallo voi vielä kauan pysyä koossa?? Pakko miettiä, mitä sitten on? Itse uskon olevan korkeampia voimia kuin omani. Uskon pelastavaan Jeesukseen, muuten minulla ei ole mitään mahdollisuutta.
Joku joskus sanoi uskovansa varmuuden vuoksi, kun siitäkään ei kukaan voi olla varma, että taivasta ei olisi. Aika fiksusti ajatelta, mitä siin häviää?
Miksi kuoleman jälkeen pitäis "pelastua"? Pelastua miltä? Olemattomuudelta?

"vieras"
Jeesus pelasti jo, on eriasia ottaako ihminen hänet vastaan. Useimmat eivät tiedä miten se tapahtuu, joten asia siirtyy ja siirtyy.
Usko ei pelasta, usko on ajan tuhlaamista. Pelastuksen pitää tullasisältäpäin, ei se ole jotain minkä saa kun siihen vain uskoo. Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä.

Eikä kyse ole kuoleman jäkeen pelastautumisesta, vaan nimemomaan ennen kuolemaa, ennenkuin ruumis kuolee koska kuoltuaan ihminen ei voi enää toimia.
"Ylösnousemuksen on tapahduttava tässä lihallisessa ruumiissa, sillä siinä on kaikki."

"Ne, jotka sanovat kuolevansa ensin ja sitten nousevansa, ovat väärässä. Elleivät he koe ylösnousemusta jo eläessään, he eivät saa mitään kuoltuaan. Samoin kasteesta sanotaan: 'Kaste on suuri.' Jos he näet ottavat sen, he saavat elää."

Ei ole olemattomuutta, vaan sielun kuolema. Se on kadotus, kun hengen ja sielun yhteys katkeaa. Siksi pelastautuminen on tärkeää, muuta ei ole.

No kun tässä Raamatusta puhutaan, niin Jeesus puhuu itkusta ja hammastenkiristyksestä, ikuisesta tulesta joka ei koskaan sammu :(. Aika vahvoja kuvauksia, ja varmasti nämä paikat ei ole "ihmisten paikkoja". Ei tee edes mieli sanoa kellekään, että "sittenpäs nähdään, kuka oli oikeasssa", kun ei sillä ole enää mitään merkitystä'. Kadotus on iänkaikkinen :(. Täällä voidaan asiasta vielä keveästi rupatella, mutta kyse on kaikkea muuta, kuin leikistä. Jos jokainen edes kerran elämässää pysähtyisi ja etsisi Jumalaa. Kysyisi, oletko sinä Jeesus totta, hän ei saisi pelkästään iänkaikkista elämää, vaan rauhan sisimpään jo tässä elämässä. Tapahtuipa maailmassa sitten mitä tahansa. Ja kaikki se, mitä nyt tapahtuu, on kerrottu Raamatussa jo etukäteen.

"vieras"
[QUOTE="joku";23036804]Jehovista en tiedä yhtään mitään eikä kiinnostakkaan, mutta ainakaan vapaakirkkoiset (eikä helluntailaiset) ei kyllä sellaisia lappusia tiputtele, missä olisi joku tietty vuosiluku. Raamatussa sanotaan selvästi, että ei kukaan tiedä sitä ajankohtaa kun se loppu tulee, ja vapaakirkkoiset ovat tietääkseni kyllä ihan Raamatun sanan linjoilla kulkevaa kansaa, joten äläpä syyllistä mitään tiettyä ryhmää. Ja jos se hetki on lähellä, niin se ei tarkoita että se olis just 2012, vaan se voi tarkoittaa ihan mitä vaan. Jumalalla on erilainen aikakäsitys kuin ihmisillä. Hyvänen aika sun juttujes kans. Jos tarkoitat "valtavilla sepustuksilla" amerikkalaisia tv-ohjelmia, joissa on kerrottu dramaattiseen sävyyn vuodesta 2012, olet aika hakoteillä, jos luulet ohjelman olevan peräisin ns. luotettavasta lähteestä, tai olevan sen Raamatun näkökulma.[/QUOTE]

Jaa, no kyllä vaan niissä vapaakirkkolaisten lapuissa lukee vuodesta 2012. Ja kehotetaan osallistumaan ehtoolliselle. Ihan on osoitteet ja kaikki. Lukutaito vielä löytyy :D Sitä paitsi mitä syyllistämistä se on jos kertoo, minkälaisia lappuja tippuu postiluukkuun?

Ja valtavilla sepustuksilla tarkoitan edelleen niitä lappuja. Joissa kerrotaan mitä on tapahtunut, koska, missä ja milloin ja mitä tulee tapahtumaan. En kyl ole nähnyt mitään amerikkalaisia ohjelmia. Helkkari, jos mä jostain tv-ohjelmasta olisin puhunut niin tietty olisin sanonut, et tv-ohjelmassa oli niin ja näin. Mut mähän puhuin vain lapuista.

Sitä paitsi mä en pidä niitä luotettavina lähteinä. Mä en ole ottanut mitään kantaa niihin lappuihin. Kertonut ainoastaan ilmiöstä joka toistuu ja toistuu, aina silloin kun jotkut alkuperäiskansojen maailmanloput on koittamassa.

Ärsyttävää tuollainen ylitulkitseminen ja sanojen suuhun syöttö.

"Minä vaan"
onko joku jo tämän maininnut, kun en koko viestiketjua lukenut, mutta sen tiedän että tämä on oikeesti tapahtunu!
Ei nyt kuulosta ehkä järin uskottavalta, mutta totta se on et "tutun tuttu" oli tuolla paikalla!
"Autot olivat ajaneet perä jälkeen siihen ja pysähtyneet siihen valoisuuteen (illalla). Siinä kohtaa oli ollut valoisaa kuin päivällä."

Pistääpä kyllä aikas useen miettimään varmasti mistä on kyse!
..niinhän se voi olla herätyksen aika täälläkin koittanut.. ja siihen meitä valmistellaan.. :)

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23037150]Jeesus pelasti jo, on eriasia ottaako ihminen hänet vastaan. Useimmat eivät tiedä miten se tapahtuu, joten asia siirtyy ja siirtyy.
Usko ei pelasta, usko on ajan tuhlaamista. Pelastuksen pitää tullasisältäpäin, ei se ole jotain minkä saa kun siihen vain uskoo. Jumalan valtakunta on sisäisesti meissä...[/QUOTE]

Selitähän lisää, kuinka usko voi olla "ajan tuhlausta"?

Eikö Raamatussa sanota että uskomalla ja suun tunnustuksella pelastutaan? Ei kai ilman uskoa voi mitään sisäisestikään olla? Sen toki käsitän että pelkkä usko (järjen usko kuten minulla) ei ketään pelasta jos ihminen ei ole uudestisyntynyt, saanut Pyhää Henkeä. Joka taas sitten näkyy ulospäin sanoissa ja teoissa. Tai ei näy, jos sitä ei henkilöllä ole.

Minkä suunnan kristitty olet?

"Minä vaan"
Taas perinteistä sontaa. Pelotellaan kanssaihmisiä! "Mietipä nyt ja voivoi miten sun käy" Häpeäisit!!! Pelkoko se paras perusta uskoon hakeutumiselle on? Sen pohjalta rakentuu aito usko? Luulisi olevan parempi keino käännyttää ihmisiä kertomalla miten hyvä on olla uskossa ja miten siitä saa rauhan itselleen. Ei taida uskottavuus riittää näiltä osin monellakaan?

Leikitäänpä hetki et se taivas ja helvetti on olemassa. Mikä helvetti siinä on ettei se oma taivaspaikka riitä, vaan pitää miettiä muiden perseistä? Turha selittää lähimmäisistä huolehtimisesta, sun kaltaisilla kyse on vain sadistisesta heikompien pelottelusta. Henkistä väkivaltaa.

Antakaa muille uskonnonvapaus! Monella on jo helvetilliset oltavat täällä maanpäällä kuunnellessa kaltaistesi pelotteluja ja maalailuja. Ihmetyttää mikä vimma on pelotella ei-uskovaisia? Ai helvetti et pistää vihaksi. Nää on just näitä lasten pelottelijoita, prkle.

Sen verran tuonpuoleiseen uskon, että paha (kaltaisesi) saa palkkansa.
Oi voi. luulen nyt et vähän itse kukanenki vääristelee toisten sanoja.

Yleisesti nyt otan viel kantaa sun ja muitten pelottelu- aiheeseen..
sen voin sanoa että vaikka itse uskis olen ei kuulu tapoihini pelottelu. Nää kyseiset "pelottelut" luultavasti on suurestikkin vaan sitä mitä raamatussa kerrotaan.
Ja sinänsä sehän on varmasti aivan selvää ilman uskovaisten pelottelujakin että ei se maailmanloppu niin hirmu kaukana ole. Kuten tossa mainittiinki ni kyllä ne tiedemiehetkin on omat "pelottelunsa" jo ilmaisseet tän meen pallon nykytilanteesta.

Ja niinhän se on, kun sanoit, että "Luulisi olevan parempi keino käännyttää ihmisiä kertomalla miten hyvä on olla uskossa ja miten siitä saa rauhan itselleen" . Voin täysin allekirjottaa, et mielellään kerron jostakin muillekkin, joka on tuonut hyvää mun elämääni, ja jonka takia se oletettu maailmanloppukaan ei tunnu pelottelulta, koska tiedän et pääsen taivaaseen!

Veikkaan että tässä ei nyt kenenkään kohdalla oo kyse mistään "pelottelutaktiikasta"
Mut sanon vaan sen, et usein niistä asioista ihmiset ärtyy ja pelästyy mitkä kolahtaa omaan sydämeen, vaikkei tarkotus olisi pelotella ollutkaan!

Noh vähän sekavia ajatuksia mulla varmaan, pahoittelen tätä. Toivon että ei taas ala uus sanojen vääristelyrinki tästäkin viestistä!

witness
Vaikka näkyisi miten ihmeellisiä asioita, eivät kaikki usko.

Jos seuraa ns. ajan merkkejä, huomaa, että viimeiset ajat ovat käsillä.

Kun tulin uskoon, on moni mielipide itselläni muuttunut. Sellaista mielenmuutosta ei voi saada itsessään aikaan. Pointtina on kuitenkin iankaikkinen elämä kuoleman jälkeen, ja uskoisin tuon enkelinäyn olevan herätykseksi jollekulle, ehkä useammallekin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23037356:
Selitähän lisää, kuinka usko voi olla "ajan tuhlausta"?

Eikö Raamatussa sanota että uskomalla ja suun tunnustuksella pelastutaan? Ei kai ilman uskoa voi mitään sisäisestikään olla? Sen toki käsitän että pelkkä usko (järjen usko kuten minulla) ei ketään pelasta jos ihminen ei ole uudestisyntynyt, saanut Pyhää Henkeä. Joka taas sitten näkyy ulospäin sanoissa ja teoissa. Tai ei näy, jos sitä ei henkilöllä ole.

Minkä suunnan kristitty olet?
Juuri tuota "uudestisyntymistä" tarkoitin. Pitää tulla henkisesti neitsyeksi kuten Maria, voidakseen antaa tilaa Kristukselle. Jumala on alati lähellä, mutta jos ihminen ei ota vastaan sitä valoa mikä hänestä säteilee, ei siihen usko auta.

En minä ole minkään sunnan, en halua kuulua mihinkään järjestöihin kuin se olisi ainut suunta. Järjestöt jopa tukahduttaa hengen, koska monesti ne sanelevat säännöt miten toimitaan ja se on väärin.

äiti 44 v
[QUOTE="vieras";23039586]Juuri tuota "uudestisyntymistä" tarkoitin. Pitää tulla henkisesti neitsyeksi kuten Maria, voidakseen antaa tilaa Kristukselle. Jumala on alati lähellä, mutta jos ihminen ei ota vastaan sitä valoa mikä hänestä säteilee, ei siihen usko auta.

En minä ole minkään sunnan, en halua kuulua mihinkään järjestöihin kuin se olisi ainut suunta. Järjestöt jopa tukahduttaa hengen, koska monesti ne sanelevat säännöt miten toimitaan ja se on väärin.[/QUOTE]

Kiitos vastauksestasi, selvensi kovasti!

"Tiina"
Minä uskon Kolmiyhteiseen Jumalaan, hyvinkin vahvasti omasta mielestäni, mutta kyllä tämä enkelinäky sai epäilemään sen paikkansa pitävyyttä hyvin vahvasti. Sain myös sellaisen tekstiviestin ja mietin.. miksi siinä enkelien alla oli kirjoitettua tekstiä.. Jumala olisi saanut enkelin halutessaan puhumaan niin,että kaikki olisivat sen siinä kuulleet. Lisäksi.. tämä tämmönen lisää pelkoa. Totta kai meidän pitää valvoa, mutta Raamatussa sanotaan, että Jeesus tulee kuin varas yöllä.. VAROITTAMATTA.. joten valvokaa. Uskon kyllä että enkeleitä on lähellämme, mutta tätä en. Miksi sitä ei ole uutisoitu? Kyllä siitä pitäisi sitten ilmoittaa suomalaisille, jotta tietäisivät olla valmiina! Jatketaan elämistä.. Jeesus tulee kun tulee..

[QUOTE="vieras";23039586]Juuri tuota "uudestisyntymistä" tarkoitin. Pitää tulla henkisesti neitsyeksi kuten Maria, voidakseen antaa tilaa Kristukselle. Jumala on alati lähellä, mutta jos ihminen ei ota vastaan sitä valoa mikä hänestä säteilee, ei siihen usko auta.

En minä ole minkään sunnan, en halua kuulua mihinkään järjestöihin kuin se olisi ainut suunta. Järjestöt jopa tukahduttaa hengen, koska monesti ne sanelevat säännöt miten toimitaan ja se on väärin.[/QUOTE]

siis hä??

No kun tässä Raamatusta puhutaan, niin Jeesus puhuu itkusta ja hammastenkiristyksestä, ikuisesta tulesta joka ei koskaan sammu :(. Aika vahvoja kuvauksia, ja varmasti nämä paikat ei ole "ihmisten paikkoja". Ei tee edes mieli sanoa kellekään, että "sittenpäs nähdään, kuka oli oikeasssa", kun ei sillä ole enää mitään merkitystä'. Kadotus on iänkaikkinen :(. Täällä voidaan asiasta vielä keveästi rupatella, mutta kyse on kaikkea muuta, kuin leikistä. Jos jokainen edes kerran elämässää pysähtyisi ja etsisi Jumalaa. Kysyisi, oletko sinä Jeesus totta, hän ei saisi pelkästään iänkaikkista elämää, vaan rauhan sisimpään jo tässä elämässä. Tapahtuipa maailmassa sitten mitä tahansa. Ja kaikki se, mitä nyt tapahtuu, on kerrottu Raamatussa jo etukäteen.
Miljoonat ihmiset lottoavat ja yksikään ei ole älynnyt tarkastaa oikeita numeroita raamatusta.. Melkosta.

Yhteistyössä