enkelin rukous biisi

  • Viestiketjun aloittaja morsmaikku
  • Ensimmäinen viesti
morsmaikku
oisko kellään tietoa mistä sais tuon biisin sanat ja nuotit ja missä vois sitä kuunnella?
olisko jollain myydä cd mis olis ko. kappale tai löytyykö kirjastosta?:)
T morsmaikku
 
rouva
Meidän häissä mun ystävättäret lauloivat kirkossa meille Enkelin rukouksen. Sanat mulla on, nuotteja ei.

ENKELIN RUKOUS

Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
kerran maailmaan se matkan suuntasi
Kauan kiersi kunnes vihdoin löysi sen
kahden nuoren, herkän, kauniin rakkauden.

Ihmislapset alttarilla vierekkäin
mies ja vaimo ovat tästä eteenpäin
Heitä katsellessaan pieni enkeli
nöyrän rukouksen kotiin lähetti:

(kerto)
Oi Isä anna heille voimaa välittää
tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
Suo heille koti jossa toinen kannattaa
kun toinen uuvahtaa
Niin että rakkaus siellä aina elää saa.

Taivaan Isän kaikkein pienin enkeli
nuorenparin ajatukset aavisti
Jakaa haluaisivat he vanhuuden
kanssa onnellisten lastenlapsien.

Nuoret hiljaa mielessään nyt lupaavat
että 'toinen toisiaan' he tukevat
Tyytyväinen taivaan pieni enkeli
lähtiessään hymyili ja kuiskasi:

(kerto)
Oi Isä anna heille voimaa välittää
tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää
Suo heille koti jossa toinen kannattaa
kun toinen uuvahtaa
Niin että rakkaus siellä aina elää saa.
 
Mirja
Hei!
Enkelin rukous löytyy levyltäni Rakkauden liekki. Toimitan levyä postiennakolla. Nuotteja tuosta laulusta ei ole virallisesti julkaistu.

t. Mirja, mirja.poikkeus(at)pp.inet.fi
 
laulaja
Alkuperäinen kirjoittaja ellu:
Enkelin rukous löytyy uudelta levyltä eli kaikkien aikojen häälevy =)
Olet oikeassa. Pyysivät saada laittaa sen levylleen ja se on sama versio, mikä on mun levylläni Rakkauden liekki, eli tuolla kaikkien aikojen häälevyllä oleva kappale on mun laulama
 
Tuomo Ojansivu
Minulla on enkelin rukouksen nuotti. Olen sen itse tehnyt capella - nuotinnusohjelmalla Se on yksiääninen, Es duurissa. Lähetä sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseeni tuomo.ojansivu@gmail.com niin laitan sulle nuotin s-postissa. Tai soita minulle 0400-321195
 
Tuomo
Alkuperäinen kirjoittaja morsmaikku:
oisko kellään tietoa mistä sais tuon biisin sanat ja nuotit ja missä vois sitä kuunnella?
olisko jollain myydä cd mis olis ko. kappale tai löytyykö kirjastosta?:)
T morsmaikku

Tuomo
Minulla on enkelin rukouksen nuotti. Olen sen itse tehnyt capella - nuotinnusohjelmalla Se on yksiääninen, Es duurissa. Lähetä sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseeni tuomo.ojansivu@gmail.com niin laitan sulle nuotin s-postissa. Tai soita minulle 0400-321195
 
pohtija
Ihana laulu muuten, mutta jätin hääparin runosta tuon "uuvahtamis-lauseen"kokonaan pois.
Vaikka se totta onkin, niin ei sitä tarvitse miettiä heti omana hääpäivänä:)
Loppuun vielä muutos: ...ja heille kuiskasi: Isä antaa teille voimaa välittää, tahtoa ymmärtää, tukea omaa ystävää, niin että rakkaus teissä aina elää saa.
 
uuvahdus iskee
Ei sitä tarvitsisi miettiä, mutta kyllä kaikki naimisissa olevat häävieraat sen tietävät, että realismia vaaditaan ja uuvahduksia tulee. Todennäköisesti hääpuheen pitäjäkin niistä puhuu. Ainakin melkein kaikissa häissä, joissa olen ollut vieraana, pappi tai vihkijä on puhunut siitä, miten rakastaminen on helppoa, mutta naimisiinmeno tarkoittaakin sitä, että tahtoo rakastaa niinäkin hetkinä, jolloin se on vähän vaikeampaa.
 
tiina haapio-yrjölä juha.yrjola@tamtate.comenen
Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Ojansivu:
Minulla on enkelin rukouksen nuotti. Olen sen itse tehnyt capella - nuotinnusohjelmalla Se on yksiääninen, Es duurissa. Lähetä sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseeni tuomo.ojansivu@gmail.com niin laitan sulle nuotin s-postissa. Tai soita minulle 0400-321195
voisitko laittaa minulle enkelin rukouslaulun nuotit.

t. Tiina Haapio-Yrjölä
 
roosa kantoluoto
comenen

" Alkuperäinen kirjoittaja Tuomo Ojansivu
Minulla on enkelin rukouksen nuotti. Olen sen itse tehnyt capella - nuotinnusohjelmalla Se on yksiääninen, Es duurissa. Lähetä sähköpostiosoitteesi minulle osoitteeseeni tuomo.ojansivu@gmail.com niin laitan sulle nuotin s-postissa. Tai soita minulle 0400-321195"


voisitko laittaa minulle enkelin rukouksen nuotit s-postissa?.

s-posti=roosa.kantoluoto@luukku.com
 
vierailija
Laitoin nyt tämän levytetyn versioni Youtubeen (löytyy levyltäni Rakkauden liekki)

 

Yhteistyössä