englanninkielen taitajat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja frustration
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

frustration

Vieras
Miten sanoisitte englanniksi bongata? Kuten "bongataksemme villieläimiä..."

Yritän tässä tehdä enkunläksyjä enkä _yhtään_ saa päähäni mitä tuohon pistäisi. Onko "bongata" edes suomea??

Mäkin ajattelin ekaksi "spot"-sanaa mutta jotenkin kuulostaa hassulta.. Ei ihan täsmää tuohon "bongaamiseen" mun mielestä. Mutta mitä tuo bongata-sana tuolla muutenkaan tekee, ärh. Saa luvan kelvata spot =) Jotenkin mun suussa ei vaa täsmää kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katsominen ei ole sama asia kuin bongaaminen. Watch on ennemmin sellaiseen mikä joka tapauksessa tulee tapahtumaan kun bongaus sisältää sen epävarmuuden että ehkä näen, ehkä en.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mäkin ajattelin ekaksi "spot"-sanaa mutta jotenkin kuulostaa hassulta.. Ei ihan täsmää tuohon "bongaamiseen" mun mielestä. Mutta mitä tuo bongata-sana tuolla muutenkaan tekee, ärh. Saa luvan kelvata spot =) Jotenkin mun suussa ei vaa täsmää kunnolla.
Täsmää se. Ajattelet liikaa tahroja tai muita, eikö vaan? :)

"If you want to spot some unusual and distinctive wildlife, there is a huge range of options on offer from cheap boat trips off the coast of the British Isles to African safaris that cost thousands of pounds."

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täsmää se. Ajattelet liikaa tahroja tai muita, eikö vaan? :)

Mun suuhun spot on pikemminkin huomata, enkä halua kirjottaa tuohon "menemme viidakkoon huomataksemme villieläimiä" :D

"If you want to spot some unusual and distinctive wildlife, there is a huge range of options on offer from cheap boat trips off the coast of the British Isles to African safaris that cost thousands of pounds."

Uusimmat

Yhteistyössä