englannin apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
miten kirjoittaisin englanniksi tämän:

pyydän anteeksi, kirjoitin huolimattomasti ja tietenkin tarkoitin entistä poikaystävää, joka tuolloin asui Ruotissa, Jonasta. Eihän tämä ole enää totta, olen vihainen Jennille ja nyt Jennillä on syytä olla vihainen minulle. Tämä on niin älytöntä nyt, että minua ihan naurattaa! anteeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

pyydän anteeksi, kirjoitin huolimattomasti ja tietenkin tarkoitin entistä poikaystävää, joka tuolloin asui Ruotissa, Jonasta. Eihän tämä ole enää totta, olen vihainen Jennille ja nyt Jennillä on syytä olla vihainen minulle. Tämä on niin älytöntä nyt, että minua ihan naurattaa! anteeksi!

I'm sorry, there was a careless mistake in what I wrote. What I ment was naturally ex-boyfriend Jonas, who was living in Sweden at that time. This isn't true anymore, I'm angry to Jenni and she has every right to be angry to mee too. This is so ridiculous, that I'm laughing my head off.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

I'm sorry, there was a careless mistake in what I wrote. What I ment was naturally ex-boyfriend Jonas, who was living in Sweden at that time. This isn't true anymore, I'm angry to Jenni and she has every right to be angry to mee too. This is so ridiculous, that I'm laughing my head off.

Tää on todella huono käännös. Jos olis energiaa, auttaisin ite mutta en jaksa. Toivottavasti joku muu jaksaa tehdä sulle paremman käännöksen.

I am sorry. I wrote carelessly and of course I ment (my/her) ex-boyfriend, Jonas, who used to live in Sweden at that time. This is not true anymore. I am mad/angry at Jenni now. Jenni has a right/reason to be angry at me. This is so insane now that it makes me laugh. Forgive me/Sorry.

Uusimmat

Yhteistyössä