Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaunis nainen tuli eilen kadulla yhtäkkiä pieremään eteeni. Hän käski minun haistella hänen farkkupeppuaan. No tein työtä käskettyä ja painoin naamani hänen pepulleen. Nainen päästeli pitkiä oikein pahanhajuisia rutisevia pieruja suoraan naamaani. Minä kiltisti imppasin nuo polttavat päästöt. Oli kyllä erikoinen kokemus. Haluaisin kokea sen uudestaan. Tuntuu, että olen hänen kaasuistaan vieläkin päihtynyt.

Kaunis nainen käveli minua vastaan eilen kadulla. Hän pysähtyi juttelemaan kanssani niitä näitä.

Yhtäkkiä hän käänsi todella hyvännäköisen farkkupeppunsa minua päin ja päästeli todella polttavaa ja pahanhajuista kaasua pepustaan kovalla paineella, pitkäkestoisesti ja kovalla äänellä rutisten.

Minä lamaannuin täysin ko. Kaasupäästöstä ja putosin maahan puoli tajuttomana. Nainen riisui nopeasti peppunsa paljaaksi ja työnsi sen minuun kiinni. Hän käski minun ryömiä hänen suolistoonsa peppureiän kautta. No, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin totella. Tein työtä käskettyä ja ryömin naisen suolistoon. Nyt asun täällä suolistossa. Nautin polttavista kaasuista, piehtaroin ihanissa ulosteissa ja syön ruoakseni maukasta ulostetta. Asiani ei voisi olla paremmin.

Levitin peitevoidetta myös peppureiälleni. Ruskean värisestä reiästä tuli vaalea!!!

Näytin reikääni naapurin 200 kiloiselle lihavalle sedälle. Hän joutui kiimaan ja yhtyi voimalla reikääni ja hoonasi sitä kiimaisesti ainakin pari tuntia. Lopulta hän ruiskutti ison lastin siemeniä syvälle suoleeni samalla kovaa karjuen. Suosittelen!!!

Katsoin kaikessa rauhassa telkkaria. Yhtäkkiä siitä alkoi kuulumaan jotain outoa, kovaäänistä ja pitkäkestoista rutinaa. Seuraavaksi telkkarin polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää!

Peräsuoli, naisen paras puoli. Tää setä sitä nuoli, eikä pillua huoli. Peppureikä, ei koskaan sano eikä. Siihen voi luottaa, se nautintoa tuottaa. Kun nainen paskantaa, niin rakkaus kukoistaa. Kun nainen ei paskaa anna, ei rakkaus silloin kauas kanna. Kun nainen ihanasti pieree, tää setä paskaa nielee. Ilman paskaa, en voisi naista rakastaa.

Voisitteko piereskellä mun naamaan ja suuhun päivittäin. Silloin tällöin haluaisin nuolla ulosteisen peppureikäsi puhtaaksi ja joskus ottaa myös ulosteet suoraan pepusta suuhun ja naamalle. Lupaan syödä kaiken.

Minulla ei ole
minkäänlaista
mieltymystä ns.
ul0steleikkeihin.

[Seksuaaliset
preferenssini
ovat toisenlaiset].

Ulost3tyyppi

on vielä kohtaava
päivän, jolloin
kantaa vastuun
minun ja