En ymmärrä ihmisiä joilla on ollut alle 5 seksipartneria

Mulla on ollut vain yksi, enkä ole kyllä muuta kaivannutkaan. Olen vapauttanut itseni nauttimaan seksistä, eli en ole tarvinnut tämän enempää kumppaneita. Todellakin, ei se määrä vaan se laatu!

Nimim. Monesti laukeava ;)

Mulla ollu 3 partneria joista 2 kanssa olen seurustellut (toisen kanssa vieläkin+pari muksua), yksi oli täys virhe jota kadun vieläkin.

Ei kyllä harmita laisinkaan että noin "vähän" petikavereita ollut :D

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623953:
Mä oon sen ekan seurustelukumppanin kanssa naimisissa. Se on hyvä mies. Paljon parempi kuin kukaan muu, juuri mulle sopiva, mun toinen puolisko. Jos mä oisin pitänyt tavoitteenani 5 tai enemmän seksikumppaneita, mä oisin menettänyt just tän miehen ja saanut tilalle huonomman. En koskaan epäile, etteikö hän olisi juuri se oikea valinta.

Kirjoitus on kuin mun näppiksestä. Samalla tavalla meni mullakin ja ei tulis mieleenkään katua kokemattomuuttani. :)

Kaikkein ihmeellisintä on, että aikuiset naiset tappelevat mokomasta asiasta. Meitä on moneen junaan, yksi elää villiä elämää, toinen vähemmän villiä. Mitä väilä? Miten sitä saa kiistan aikaseksi? :D No, kaikki on mahdollista just plussan palstalla. :) Naikaa yhtä tai naikaa kymmentä, antakaa palaa!

Mulla vaan yksi, ja sen kanssa on ollut niin hyvää, etten parempaa haluaisikaan. Mä en kertakaikkiaan kestä, eikä seksi kiinnostakaan enää niin paljon. Jotenkin tuntuu, että siinäkin on jo kaikki saavutettu, niin menee mielenkiinto.

Silloin, kun sitä hyvää ei ollut vielä kokenut, niin silloin se vielä kiinnostikin. Vaan ei enää. Ainakaan käytännön tasolla.

Nyt tähän tulee joku väittämään, että et sä voi tietää paremmasta. Juu... Mua ei vaan kiinnosta enää, koska olen jo kaiken tällä saralla saavuttanut. Jos mulla olisi orgasmivaikeuksia, niin sitten saattaisi ehkä kiinnostaakin, mutta seksi ei tarjoa mulle enää mitään haasteita, siksi ei nappaa.

[QUOTE="juu";23627878]Mulla on ollu vain yksi - aviomieheni. Ja oon ylpeä siitä. Moniko nainen nykyään pystyy samaan? :D[/QUOTE]

Ylpeys on pahasta. Nöyryys on se, joka vie pitkälle.

Tottahan se, että yhden kanssa ollut ei paremmasta/huonommasta tiedä, mutta hyvä jos riittää se minkä saa (moni ei saa mitään) Itselle ei vaan tahdo tällä saralla mikään riittää... ei aina kyllä kivaa sekään, mutta kuten sanottu, meitä on niin moneen junaan...

Onpas täällä paljon näitä "eka seksikumppanini on nyt aviomieheni"-tyyppejä. Ja te jotka kyselitte että pitäisikö nyt alkaa pettämään - ei tietenkään! Mutta ne jotka eivät vielä seurustele ja elävät sinkkuelämää, niin miksiei silloin kun tuntuu siltä niin kartuttaisi kumppaneitten määrää (olen ollut sinkkuna 2 vuotta, mutta en todellakaan ole ollut selibaatissa 2 vuotta).

Olen avoliitossa ensimmäisen kumppanini kanssa. Seksimme on monipuolista ja upeaa, saan joka kerta orgasmin tai kaksikin. En ymmärrä miten tämä on "huonoon tyytymistä". Pitäisikö tässä sitten antaa miehelle lapikasta ja lähteä etsimään jotain superurosta joka antaa 5 orgasmia peräkkäin?

Taitaa aloittaja vain olla kateellinen kun joutuu loputtomasti hinkuttamaan jotain nuhjuisia baarisäätöjä etsiessä sitä parasta.

itselläni ei kumppaneita ole kuin yksi, koska sattumalta oli mieheni se ensimmäinen. Mulla ei tosiaan ollu mitään periaatetta seksin suhteen että harrastaisin vaan parisuhteessa tms. Mutta pelkkä kokeilunhalu ei riitä syyksi jättää ihanaa suhdetta. Joskus oon ajatellut että karttuneempi kokemus voisi olla ihan hyvä juttu, mutta silti pitäsin muita parisuhteeseen liittyviä asioita kun seksiä kokemuksen kartuttajana tärkeämpinä ..siis monesta suhteesta oppisi enemmän kun monesta seksikumppanista/yhden illan jutusta.

Seksipartnerilla tarkoitan niitä joiden kanssa on ollut yhdynnässä.

Jotkut, varsinkin naiset, kehuu sillä että on ollut vain 1 tai 2 kumppania. Mitä hienoa siinä muka on?

Kyllä on paljon parempi, että kumppaneita on ollut vähintään 6, että tietää edes mistä puhuu kun on kyse seksistä. On hyvä olla vertailukohtia eikä vain tuudittautua siihen valheelliseen onnentunteeseen, että se elämän ainoa kumppani on paras ja että osaa tälle antaa parasta.

Nauttikaa ihmiset ja uskaltakaa toteuttaa itseänne! :heart:

nyt kun oon 40 v. sinkku, ja tuun lopun elämääni olemaankin, on ihan varmaan kiva, ettei tarvi keinustuolissa katua, etten ole useampaa kokeillut. Nyt ainakin tiedän, ettei ne toisistaan eroa. Yhtä surkeita paskapäitä ne on kaikki. Ennemmin tai myöhemmin ne halut kuolee.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23623953:
Mä oon sen ekan seurustelukumppanin kanssa naimisissa. Se on hyvä mies. Paljon parempi kuin kukaan muu, juuri mulle sopiva, mun toinen puolisko. Jos mä oisin pitänyt tavoitteenani 5 tai enemmän seksikumppaneita, mä oisin menettänyt just tän miehen ja saanut tilalle huonomman. En koskaan epäile, etteikö hän olisi juuri se oikea valinta.

Mistä tiedät että on parempi kun kukaan muu jos et ole muiden kanssa ollut?

Yhteistyössä