Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En mä ainakaan ole helppo enkä varma vaikka olenkin suomalaanen. Mrs Shillelagh taitaa vain olla katkera kun joku suomalaanen yh on vienyt hänen elämänsä rakkauden.![]()
Ei rakkautta ole olemassakaanMä en välitä yksinhuoltajien miehistä, mulla on omakin.
Ikävää jos joudut elämään rakkaudettomassa parisuhteessa.
Sanoinhan, ettei rakkautta ole olemassakaan. Se on pelkkää harhaa, jota te ihmiset hoette jatkuvasti, sehän on pelkkä keksitty sana. Niin se rakkaus sullakin loppui, niin kuin monella muullakin. Meidän ei tarvitse pelätä sitä. Mies tosin puhuu rakkaudesta, mutta se väittää sitä ikuiseksi. Mulle on aivan sama, koska olen sitoutunut kuitenkin.
Ikävää olla sitoutunut ilman rakkautta loppuiäksi, mutta omapa on valintasi josta olet selvästi katkera.
Mitäs ikävää siinä on? Eihän sitä rakkautta ole mun näkemyksen mukaan kenelläkään muullakaan. Te vain luulette, että teillä on. Ja teidän kielellä puhuttuna on meilläkin. Sana on vain keinotekoinen, vain romantikot uskovat siihen. Olenhan mä lapsiinikin sitoutunut, enkä ole katkera lainkaan. Miksi olla katkera, jos on sitoutunut tärkeisiin läheisiin, joihin on kovasti kiintynyt?
Ei ole ihme, että olet katkera jos et usko rakkauteen. Ei se kuitenkaan meidän vika ole ettei sulle ole kukaan koskaan rakkautta antanut. Omia lapsiasikin taidat vain vihata.
no tuo nyt oli typerästi sanottu
No ei se ainakaan niitä rakasta jos kerran rakkautta ei ole. Ei ole tainnut vanhemmatkaan rakastaa tuota katkeraa sekopäätä.