Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja jannu:Miten kummassa erään tietyn ilmestyessä keskusteluketjuun, alkaa aina menemään jutut ihan muille linjoille kuin aloittajan kirjoituksessa... Kiinnitetään johonkin yksityiskohtaan liikaa huomiota? Vähän niinkuin yrittäisi todistaa, että kaikki naiset on blondeja ja miehet tummatukkasia. Yh:t ei voi saada miehiä, kannattas vaan tyytyy siihen mitä saa, eiku juu kyllähän naiset aina jollekin kelpaa. Huoh.
Ihmiset kiinnittävät huomiota niihin asioihin, jotka saa heidät puolustuskannalle.
Ottaja on eri asia, kuin kanssa-asuja. Miehet haluaa naisia ainakin kahdella tasan eri tavalla.
Siis mitä??? Minkä diagnoosin annat sille miehelle joka muuttaa yh:n kanssa yhteen ja elää loppuelämän sen kanssa? Ja minkä annat niille jotka yrittää uudestaan vaikka kerran erottu?
Sinä puhut itsesi ihan solmuun![]()
En mitään, mä en ole lääkäri. Solmu taitaa olla sun päässä, vai missä?
No kovasti niitä tuossa jakelitjuujuu minun päässähän se solmu onki
![]()
En ole jaellut diagnooseja, vaan kertonut, mitä olen kuullut miesten ajattelevan yh-äideistä.
Harkitsin vaihtamaan maisemia jos on noin ahdasmielisiä kavereita, tai no seura tekee kaltaisekseen, koska minulla on ystäväpiirissä paljon miehiä josta ymmärtää katsoa kahdella silmällä eikä vaan yhdellä, sekä käyttää koko sosiaalisen-ja tunneälyn. Mutta ymmärrän hyvin sinua jos omaki miehesi on tuollainen ja teidän tuttavamiehet. Vaikeaa varmasti olla miehesi odotusten mukainen nainen :flower: