I
ihmeissään
Vieras
Jatkuvasti narisemassa siitä, kuinka mieheni täytyisi valmistua ensin ja sitten vasta voin mennä kouluun. (hakemassa yliopistoon) Miehellä vuotta vaille valmiit it-insinöörin paperit, eikä ole ainakaan tällä hetkellä vetämässä opintoja loppuun, koska sai muutama vuosi sitten niin hyvän työpaikan omalta alaltaan, johtoasemassa on sekä tienaa hyvin. Hänellä on työssään niin kiire, ettei nyt ole ehtinyt käydä kurssejaan. Eli jos hän haluaisi valmistua, se veisi työpaikan. Sekö sitten olisi järkevää?
Jos taas jostain syystä firma kaatuisi tms, voisi hän opiskella nopeasti loppuun ja minä menisin hetkeksi töihin. Kuuluu myös liittoon, joten selvittäisi hänen opiskeluaika 75% palkalla jonka sieltä saisi, joten tuskin edes tarvitsisi minun pitää välivuotta. Mutta sekin olisi pakon edessä mahdollista.
Miksi minun ei kannattaisi lähteä juuri nyt opiskelemaan, en käsitä?
Jos taas jostain syystä firma kaatuisi tms, voisi hän opiskella nopeasti loppuun ja minä menisin hetkeksi töihin. Kuuluu myös liittoon, joten selvittäisi hänen opiskeluaika 75% palkalla jonka sieltä saisi, joten tuskin edes tarvitsisi minun pitää välivuotta. Mutta sekin olisi pakon edessä mahdollista.
Miksi minun ei kannattaisi lähteä juuri nyt opiskelemaan, en käsitä?