oudoksun
Olen jonkun aikaa seuraillut tätä palstaa ja joskus jotain itsekin kysellyt täällä. Minulle on jäänyt valtavan huono kuva. Täällä käy täysin mieleltään epätasapainoisia ihmisiä. On muodostunut jonkunlainen sisäpiiri, joka julkisesti solvaa ja kiusaa toisiaan. Ihan asiallisiin neuvopyyntöihin tai vertaistukipyyntöihin saa poikkeuksetta ja aina liudan syyllistäviä ja jopa aloittajan elämää edelleen vaikeuttavia vastauksia, joissa yleisin päälinja tuntuu olevan sellainen lynkkaaminen ja yhteiskunnan loiseksi leimaaminen ihan joka tilanteessa. Kaikki on aina aloittajan omaa syytä.
Olen miettinyt, että mitä te saatte irti sellaisesta täysin epäterveestä nälvimisestä ja kiusaamiseksi luokiteltavasta haukkumisesta ja syynäämisestä.
Tällaisten palstojen tehtävä on tarjota keskustelun aiheita ja mielestäni sen pitäisi pysyä jossain rajoissa asiallisena (vaikka saa sitä kritisoidakin ja muuta). Täällä kommentit ovat ihan ala-arvoisia välillä ja varsinkin joku ihmeen sisäpiiri tuntuu riekkuvan täällä ilman mitään rajoja ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.
Olen miettinyt, että mitä te saatte irti sellaisesta täysin epäterveestä nälvimisestä ja kiusaamiseksi luokiteltavasta haukkumisesta ja syynäämisestä.
Tällaisten palstojen tehtävä on tarjota keskustelun aiheita ja mielestäni sen pitäisi pysyä jossain rajoissa asiallisena (vaikka saa sitä kritisoidakin ja muuta). Täällä kommentit ovat ihan ala-arvoisia välillä ja varsinkin joku ihmeen sisäpiiri tuntuu riekkuvan täällä ilman mitään rajoja ja kunnioitusta toisia ihmisiä kohtaan.