En ymmärrä tätä palstaa

• Viestiketjun aloittaja oudoksun
  • Ensimmäinen viesti
"henni"
Herttileeri sentään
Tämä on palsta jossa jokaisella on oikeus sanoa että teit ja toimit todella tyhmästi, ihan kokonaisuudessaan. Olet toiminut alusta asti, etkä tunnu oppivan. EHKÄISY on se sana, josta myös sinun tapauksessa voidaan aloittaa. Kaikenlaisten ongelmien ehkäisy, suunnittelu.
Mutta jos ihminen on rasittunut ja vajaakuntoinen, vai miten itse sen sanoit, niin on ehkä todella vaikea nähdä mitään opettavaista saamissasi vastauksissa, kasvamisen paikkaa toiminnassasi tai tulevaisuuden suunnittelussa.
Ja toi onkin aina Tosi fiksua "pyytää" neuvoja ja haukkua vastaajia samaan aikaan idiooteiks.

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2410636-vaikea-tilanne/sivu2.html

"random"
Palstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia. Se on ilmeisesti pahoivoinnin henkireikä useille.
Kumpaan ryhmään sinä kuulut? Varsin paljon aikaa täällä tunnut viettävän...

Harvakseltaan olen täällä käynyt, nyt muutamaan otteeseen lueskellut vähän enemmän. Eräs kärkkäästi toisia haukkuva uusi nimimerkki voisi havaintojeni mukaan todellakin katsoa peiliin: harvalta ilkeäksi katsomaltani "vakkariltakaan" tulee samantasoista toisten mollaamista ja itsensä glorifiointia kuin häneltä. Ja vielä varsin asiattomaan ja karkeaan sävyyn.

Sisäpiiri? Täällä ei ole mun mielestä kuin yksi sisäpiiri ja se on The Ketjussa. -Olkoot, ei ne mua haittaa. He eivät ole pahimpia haukkujia muissa ketjuissa vaan aika rauhanomaisia.
Mä en kuulu sisäpiiriin, en ole yrittänytkään kuulua, ja olen liian kärkäs jotta voisin kuulua siihen. :D

Ne pahimmat haukkujat täällä ovat harmaita, ja he eivät ole mun tietääkseni mitenkään järjestäytyneitä vaan sekalainen porukka.

Yhteistyössä