mies27,8keltainen
Ei pidä yleistää! Itsekkin olen korkeastikoulutettu MT-ongelmainen!Palstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia.
tsottsot!
Ei pidä yleistää! Itsekkin olen korkeastikoulutettu MT-ongelmainen!Palstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia.
Seuraavassa sisäpiirin kokouksessa puututaan kyllä tähän sisäpiirin moittimiseen. Multahan menee yöunet, kun joku ei tykkää sisäpiiristä. Olen sisäpiiri!
Minä mitä ilmeisemmin olen sisäpiirissä, eli hmmm....tarkoittaako tämä nyt sitä että olen sisälläsi.:OSeuraavassa sisäpiirin kokouksessa puututaan kyllä tähän sisäpiirin moittimiseen. Multahan menee yöunet, kun joku ei tykkää sisäpiiristä. Olen sisäpiiri!
En ainakaan tunne mitään, ootko ihan varmasti jo sisällä... kinkyMinä mitä ilmeisemmin olen sisäpiirissä, eli hmmm....tarkoittaako tämä nyt sitä että olen sisälläsi.:O
Voi ristus mikä messuhalli!:OEn ainakaan tunne mitään, ootko ihan varmasti jo sisällä... kinky
Kumpaan ryhmään sinä kuulut? Varsin paljon aikaa täällä tunnut viettävän...Palstalla on nähdäkseni suht paljon matalasti koulutettuja ja mt-ongelmaisia. Se on ilmeisesti pahoivoinnin henkireikä useille.