T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Täh??;28697703:Mä en nyt oikein ymmärrä, miten nuo "miehen" lätinät liittyvät tähän ketjuun.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28697704:No mitä sitten? Kai miehistäkin löytyy sekä niitä, jotka ottavat avun vastaan ja toisaalta niitä, jotka haluavat jääräpäisesti pärjätä omillaan. Onko pakko taas vetää tuo feminismi tähän?
Päätimme pitää nyt etäisyyttä tosiaan niin kauan aikaa, kunnes saamme sen anteeksipyynnön. Mies kuitenkin uskoo, että hänen siskonsa tietää olleensa kohtuuton, kunhan vain luonteenomaisesti meuhkaa vielä hetken.
En minä aio mieheni sukua mitenkään kieltää, mutta me molemmat olemme sitä mieltä, että pidempi tauko tekee enemmän kuin hyvää. Katsotaan sitten myöhemmin, miten toimitaan.
Mitä helvettiäEn ole koskaan törmännyt näin ajattelevaan naiseen. Itsekään en todellakaan näin ajattele, vaikka todella kannatan sukupuolten välistä tasa-arvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28697754:No kyllä minä luulen, että tämä on ihan normaali ajatustapa tällaisessa tilanteessa puolisoiden välillä, oli sitten kyse miehen tai naisen sukulaisista. Eihän tuossa ole mitään tekemistä sukupuoliroolien kanssa, vaan kyse oli henkilön x sukulaisista, ja tämän x:n kuuluu toimia sovittelijana sukunsa ja henkilön y välillä. Sama pätisi, jos olisi kyse nais- tai miesparista tai pelkästään ystävyyssuhteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;28697769:Niin tai siis sinä haluaisit, että valtaosa ajattelee näin, koska sehän olisi varsin näppärää vetää tällaiseen keskusteluun jälleen feminisminlyttäämistarkoituksessa.
Parisuhteessa voidaan puolustella sitä kumppania ihan puolin ja toisin.