En vain pysty laittamaan suhdetta poikki!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono mäihä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono mäihä

Vieras
Olen liian rakastunut, tunteet sanoo toista, järki taas ei...Ja tämä mieskin on rakastunut minuun!Valitettavasti on varattu...Ja ei, emme ole olleet vielä kertaakaan sängyssä. Ollaan vaan niin samalla aaltopituudella...Tuntuu että olen löytänyt sen joka on aina puuttunut...Silti tiedä mikä on oikein, mikä väärin...En vaan haluisi unohtaa, luovuttaa...

Äkkiä se arki alkaa ja siihen loppuu perhosten lentely vatsassa ja iskee vitutus!!!!!!!!!
Tiedän ihan kokemuksesta..kaksi vuotta sitä varatun ukkomiehen ihanaa ihailua kesti kunnes silmäni avautuivat ja näin mikä ällöttävä niljake se olikaan. Hyi, oikein hävettää jälkeenpäin miten tuulettelin sitä rakkauden huumaa innoissani ympäriinsä...siis se oli pelkkää kuvitelmaa..todellisuus oli sitten aivan toista. Ukkomiehet osaa niin eläytyä rooliinsa kun sitä ei tARTTE ESITTÄÄ 24/7.

Ma en vaan ymmarra, miten jonkun ihmisen "sielunkumppani" voi olla ihminen, joka on valmis pettamaan puolisoaan. Ma kutsuisin tuollaista ihmista epaluotettavaksi.
Mun sielunkumppani olisi mies, ja ratkoisi aiemman suhteensa ongelmat ja sitten vasta etsisi uusia kumppaneita.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Äkkiä se arki alkaa ja siihen loppuu perhosten lentely vatsassa ja iskee vitutus!!!!!!!!!
Tiedän ihan kokemuksesta..kaksi vuotta sitä varatun ukkomiehen ihanaa ihailua kesti kunnes silmäni avautuivat ja näin mikä ällöttävä niljake se olikaan. Hyi, oikein hävettää jälkeenpäin miten tuulettelin sitä rakkauden huumaa innoissani ympäriinsä...siis se oli pelkkää kuvitelmaa..todellisuus oli sitten aivan toista. Ukkomiehet osaa niin eläytyä rooliinsa kun sitä ei tARTTE ESITTÄÄ 24/7.

Peesi

Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:
Ma en vaan ymmarra, miten jonkun ihmisen "sielunkumppani" voi olla ihminen, joka on valmis pettamaan puolisoaan. Ma kutsuisin tuollaista ihmista epaluotettavaksi.
Mun sielunkumppani olisi mies, ja ratkoisi aiemman suhteensa ongelmat ja sitten vasta etsisi uusia kumppaneita.

No niin vaan kävi, sattumalta tavattiin ja tunteet vei vallan. Ja tämä mies ei ole koskaan pettänyt ennen mua.

Alkuperäinen kirjoittaja huono mäihä:
Alkuperäinen kirjoittaja Alma Puunaula:

No niin vaan kävi, sattumalta tavattiin ja tunteet vei vallan. Ja tämä mies ei ole koskaan pettänyt ennen mua.

Niin ne kaikki sanoo. Jos kerran pystyy pettamaan ja rakentamaan sivusuhdetta, pystyy toistekin.

Sydansuruilta saastyt, jos etsit ihan miehen, et "miesta".

Yhteistyössä