Rakastuin (väärään) mieheen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian kauan sinkkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian kauan sinkkuna

Vieras
Mulla on tämmöinen ihmissuhdeongelma :/ Olin ja olen edelleenkin rakastunut erääseen mieheen,jonka kanssa seurustelin hetken. Sitten suhde hiipui ajanpuutteeseen,mutta mun tunteet eivät hiipuneet. Olen jo pitkään ikävöinyt ja kaivannut miestä ja tajusin vasta (ehkä) liian myöhään kuinka aitoja ja vahvoja tunteeni tätä miestä kohtaan ovatkaan. en uskalla ottaa mieheen yhteyttä,sillä riitelin hänen kanssaan hetki suhteen päättymisen jälkeen. ja mies käyttäytyy minua kohtaan (mielestäni) kuin olisin ilmaa.
En kuitenkaan pysty unohtamaan tunteitani ja sitä kuinka ihanaa meillä oli. mieskin,ainakin oli silloin, rakastunut minuun. Ja nyt sitten tämä mies on ruvennut seurustelemaan ystäväni kanssa. voinko unohtaa tunteeni ja elää surullisena? vai mitä teen. En pysty menemään ystävälleni kylään,sillä mies saattaa olla siellä :( enkä haluaisi satuttaa ketään,itseänikään.

Me seurusteltiin tän miehen kanssa ennen kuin tutustuin ystävääni.joten ystäväni ei edes tiedä että tunnen tämän miehen näinkin hyvin. tästä mun ja tämän miehen seurustelusta tulee kohta vuosi :/ ja nyt kuin sattuman kaupalla tämä mies ja ystäväni tutustuivat.

Tailanne on sikäli ohi sinun kohdaltasi että mies seurustelee kaverisi kanssa ja siihen ei kannata nokkaansa tunkea. Olisiko sinun tunteidesi pohjalla kuitenkin vaan tekemisen ja jännityksen puute? Olethan sinä tuon jo kokeillut ja todennut ettei toimi, samoin mies. Vaikka olisi kuinka yhteinen aika vähissä niin hyvä suhde kestää, teidän ei kestänyt. Tuo haikailusi estää sinua näkemästä totuutta ja myöskin muita mahdollisia kiinnostuksen kohteita.

Yhteistyössä