En usko, että saan koskaan kokea oikeaa ja todellista rakkautta

• Viestiketjun aloittaja "Miria"
  • Ensimmäinen viesti
Voi hyvä tyttö pieni,älä sano noin,kun ensimmäinen vastoin käyminen astuu ovesta sisään. Elämällä on sinulle paljon annettavaa,näytettävää,vielä ehtii rakastaa. Voima haleja rutistuksia lennättän ajatusten siivin.

YOU
hei. mäkin olen outo. tai siis sellainen ettei toista samanlaista hullua ole. ja hyvä niin. mutta juuri näistä syistä mun mies tykkääkin musta. eli kyllä se rakkaus voittaa. enkä mä sitten lopulta olekaan niin kummallinen. ihmiset on monipuolisia. SINÄKIN!

Minä olen todennut, että voin olla onnellinen ihan yksinäni. Ensinnäkään en usko, että kukaan haluaisi jakaa nämä minun omituisuuteni ja outouteni, ja toisekseen minulla on ihan kivaa yksikseenkin. En ole sellainen ihminen, joka kaipaa ympärilleen muita ihmisiä. Varmaan sellaisella on eri asia, jolle on tärkeää että ympärillä on ihmisiä.

"Miria"
Minä olen todennut, että voin olla onnellinen ihan yksinäni. Ensinnäkään en usko, että kukaan haluaisi jakaa nämä minun omituisuuteni ja outouteni, ja toisekseen minulla on ihan kivaa yksikseenkin. En ole sellainen ihminen, joka kaipaa ympärilleen muita ihmisiä. Varmaan sellaisella on eri asia, jolle on tärkeää että ympärillä on ihmisiä.
On aikoja, jolloin haluan olla yksin mutta pidän siitä kun ympärilläni on rakkaita ihmisiä. Pelkään kuollakseni sitä että kuolen yksin ilman kokematta suurta rakkautta.

..
miten määritellään "suuri ja oikea" rakkaus? Taitaa olla lähinnä elokuvien ja kirjojen mainosmateriaalia koko homma. Yksikään parisuhde ei ole pelkkää rakkauden korkeaveisua, kyllä niitä huonoja päiviä ja riitoja tulee ihan jokaiselle

Millä tavalla outo :confused:
Älä lannistu :hug:
Joskus rakkaus yllättää silloin kun et oota yhtään mitään elämältä. :heart:

[QUOTE="Miria";28186619]Minun "maailmassani" ei riidellä. On vain hyviä päiviä.[/QUOTE]

Jokaisessa parisuhteessa, hyvässäkin tulee joskus riitoja.
Ei voi olla vaan hyviä päiviä, joskus on huonojakin päiviä, siitä huolimatta voi olla hyvä parisuhde
ja aitoa ja todellista rakkautta.

Yhteistyössä