"Miria"
Valitettavasti en usko kenenkään miehen rakastuvan minuun. Haluaisin, mutta se on mahdotonta näin oudon ihmisen kanssa.
Olen yrittänyt kaikkia mahdollisia keinoja, mutta mikään ei onnistu. Olen lannistunut.Jos noin olet päättänyt, elämäsi todennäköisesti kuulee ajatuksesi ja vie siihen suuntaan.
On aikoja, jolloin haluan olla yksin mutta pidän siitä kun ympärilläni on rakkaita ihmisiä. Pelkään kuollakseni sitä että kuolen yksin ilman kokematta suurta rakkautta.Minä olen todennut, että voin olla onnellinen ihan yksinäni. Ensinnäkään en usko, että kukaan haluaisi jakaa nämä minun omituisuuteni ja outouteni, ja toisekseen minulla on ihan kivaa yksikseenkin. En ole sellainen ihminen, joka kaipaa ympärilleen muita ihmisiä. Varmaan sellaisella on eri asia, jolle on tärkeää että ympärillä on ihmisiä.
Minun "maailmassani" ei riidellä. On vain hyviä päiviä.miten määritellään "suuri ja oikea" rakkaus? Taitaa olla lähinnä elokuvien ja kirjojen mainosmateriaalia koko homma. Yksikään parisuhde ei ole pelkkää rakkauden korkeaveisua, kyllä niitä huonoja päiviä ja riitoja tulee ihan jokaiselle