H hyi Vieras 22.07.2011 #1 Turha aloitus kai, mutta mua ärrrrrsyttää nuo TYKKÄÄMISET, siis että nyt se turha tykkäämispainike on myös palstalla! ( Enkä todellakaan ole naamakirjassa..) Reactions: Sankkuli
Turha aloitus kai, mutta mua ärrrrrsyttää nuo TYKKÄÄMISET, siis että nyt se turha tykkäämispainike on myös palstalla! ( Enkä todellakaan ole naamakirjassa..)
Kärppänä heinälatoon Tunnettu jäsen 27.04.2007 14 912 42 48 22.07.2011 #2 Musta se on hauska. Paljon kivempi kuin se, että ketjussa on putkeen 10 Peesiä. Reactions: röppö
A "a p" Vieras 22.07.2011 #4 Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli: oli ihan pakko tykätä <3 Click to expand... Tämä oli odotettavissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli: oli ihan pakko tykätä <3 Click to expand... Tämä oli odotettavissa..
K Ken guru Vieras 22.07.2011 #6 Muakin aluksi ärsytti se, mutta nyt koen vaan hyväksi keinoksi osoittaa olevansa samaa mieltä ettei tarvitse erikseen "peesailla".
Muakin aluksi ärsytti se, mutta nyt koen vaan hyväksi keinoksi osoittaa olevansa samaa mieltä ettei tarvitse erikseen "peesailla".