En tykkää aloituksista"mitä mieltä nimestä", mutta nyt syyllistyn itse siihen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elliina...Elli Iina...nuo ei oikein sovi peräkkäin.
Mutta tuskin te kutsuisitte lasta Elli Iina Annikaksi, joten tuolla asialla ei ole merkitystä =).
Kaikki kolme nimeä ovat kivoja.

Kivoja nimiä kyllä, ja yhdistelmänäkin ihan suht ok, mut jotenkin tuo vähän tökkii kun Elli päättyy i-kirjaimeen, ja toiseksi nimeksi tulee Iina, joka alkaa i-kirjaimella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan OK.

Musta nuo "ei sovi yhteen" -kommentit on aina sitä samaa potaskaa, että nimen pitää noudattaa aina samaa traditionaalista Jari Tapani -tyyliä.

Mun lasten nimet on tosi kaukana Jari Tapani-tyylistä, mutta mua vaan hämää tuo Elli Iina = Elliina, kun sen sanoo peräkkäin. Anni Iina = Anniina. Samaan tapaan sulautuu yhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Eli antakaa mielipiteitä nimestä Elli Iina Annika. Taitaa tyttömme saada viikon päästä tuon nimen, vihdoinkin miehen kanssa päästiin jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen :)

Laittaisin Elli Iida Annika tai Elli Aada Annika.Iiina ei minun kun ei monen muunkaan mielestä tuohon väliin

Hieno nimi. Ja noi ei sovi yhteen-jutut on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä kiinni. Ja tuskin kovin usein käytätte kaikkia kolmea nimeä yhtäaikaa, joten ei vieraat/tuntemattomat pääse provosoitumaan.

Itselläni on kai jonkun sortin lukihäiriö, kun luin ensin elli iiankka... :ashamed:
Mutta siitä huolimatta kaunis nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan OK.

Musta nuo "ei sovi yhteen" -kommentit on aina sitä samaa potaskaa, että nimen pitää noudattaa aina samaa traditionaalista Jari Tapani -tyyliä.

Kyllähän nimien nyt pitää sopia yhteen. Ajattele nyt joku Jasmin Marjatta, siinä on kaksi ihan eri tyylistä nimeä yhdistetty, ja kokonaisuus on karmea. Mutta Jasmin Wilhelmiina, tai Raili Marjatta, ovat samaa paria.

Ap:n ehdotus on tosi kivan kuuloinen. Vaikka Elli onkin vanha nimi, ja Iina ja Annika uudempia, niin kokonaisuus on kaunis ja tyttömäinen.

Yhteistyössä