Siis täh mikä osa syö sen syövän pois? Ku eiks keho just tarvii paljon energiaa et jaksaa taistella syöpää vastaan. Mut jos keho joutuu laihuutta vastaan samalla taisteleen niin kehonpuolustus joukot hajaantuu kahden rintaman sotaan? Ja hyvä ruoka lisää soluja?
Toki ravinteita pitää ottaa, mutta on tärkeää, että ei saa energiaa liiemmin, jotta elimistö edelleen jatkaa autofagiaa. (autofagia on elimistön siivooja jos näin voi sanoa)
Paastossa tapahtuu hyvin paljon, mutta pähkinän kuoressa:
Autofagia siivoaa pois rikkoontuneet shaibat ja silloin kudokset uusiutuu. Siivoaa (syö) siis ihan kaikkee kakkaa mitä elimistö ei tarvitse ja kierrättää vanhat proteiinit jne. Paasto myös buustaa t-soluja mitkä tappaa viiruksia, syöpäsoluja jne.
Vähän raskasta iltajutustelua.
Olis helpompi laittaa jotain tutkimuksia tai vidioita.
Jatketaanko myöh?
Ei liity syöpiin tai sairauksiin, mutta keho on luotu niin että pärjää pitkiäkin aikoja syömättä. Itse olen joskus tehnyt tutkimusta itselläni. Olin oari viikkoa täysin syömättä josta kolme päivää kuivapaastolla. Oli aikamoinen draivi päällä koko ajan. Aikaisemmin luulin että ihminen tyyliin nääntyy nälköän jos on päiviä syömättä.
Silti minua jotenkin pelotti, että mitäs jos nyt kuitenkin leikkaa kiinni.
Olo vain oli niin hyvä, että jatkoin. Lopulta söin vaikka ei ollut nälkä. Kunhan siis testasin. Se uudelleen syöminen onkin sitten tarkkaa hommaa! Millä vain ei voi paastoa breikata.
Tutkin tosi paljon, ennen kuin paastosin.
Aikaisemmin olin paastonnut max. 3 pv.
Voi olla hiukan sekavaa settiä, silmät luppasee jo.
Ja huom, tässä on vain mun omia havaintoja, en suosittele kenellekään.
Lääkärit hoitaa syövät jne.