En tiiä kuinka kauan vielä jaksan tätä yhteiseloa miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua suorastaan vituttaa tää, mies kuvittelee että mä pysyn tyytyväisenä ilman seksiä, läheisyyttä, ilman mitään mieheltä.
Mä räsähdän lähiaikoina oikein kunnolla ja mies suuttuu, mutta kun puheestakaan ei ole ollut mitään hyötyä niin kokeillaan sitten täydellistä räjähtämistä.

Meillä kans räjähdellään aika ajoin.Kun olen joutunut olemaan pitkään ilman.Ja siihen riittää jo viikko...Puhe on nyt meillä onneksi vain seksistä.Muuta halimista ja pusuttelua ym. on kyllä päivittäin.Siitä mies taas pitää huolen...

Niin siis ymmärrän sinua...Ei tuollaista jaksa.Ja jos ei puhumalla niin...joo, sitte raivarit aj jos nekään ei toimi niin..öö...mitäs sitte? Sitte sanot, et menee munkiksi jonnekki muualle!

meillä sama juttu. seksiä on vain 1-2 kertaa kuussa, ja olen tulla hulluksi. olen niin kiukkuinen, ettei mitään rajaa. Ja nuokin harvat kerrat joudun kerjäämään mieheltäni, vihjailemaan viikkotolkulla ym ym. MITÄÄN hellyyttä meillä ei ole, joku halaus silloin tällöin.
Enkä ymmärrä, miten edes viitsin kerjätä, seksi ei niin kummoista ole, pelkkä pikainen pano, mies ei huomioi mua yhtään, ei mitään esileikkejä, ei mitään. Kun mies oikeni panostaa seksiin, sen esileikki on hetki pussailua. No, kostun kyllä helposti, ja olen niin puutteessa, että tuokin vähä on parempi, kuin ei mitään, mutta kyllä harmittaa. Tuntuu, että olen miehen mielestä vastenmielinen ja epähaluttava, kerta en kelpaa :(

Ei suhde ilman seksiä ole mikään suhde. :( tätä on meillä jatkunut jo vuosia. lasten takai olen koittanut jaksaa. nyt oma itsetuntokin on niin nollilla, etten usko kelpaavani ikinä kellekään. mun täytyy olla tosi huono ja ruma, etten edes omalle miehelle kelpaa...

Yhteistyössä