palstailenAlkuperäinen kirjoittaja on siinäkin elämällä sisältö;25104039:Teetkö sinä elämässäs muuta kuin sisustat ja ostat uutta?
meillä sen portaiden juttu mistä pidetään kiinni menee vaihtoon, tulee lasi sinne, myös lattiat vaihtoon, vaalea kivilattia, odotan sen innollaMun mielestä sopii hyvin. Ihanat portaat
ei ole, mutta en tiedä mihin laitan, tämä paikka missä portaat on aika tyhjää kans ja todellisuudessa se on isompi kun mitä kuvassa, siks ajatelin laita, mutta en tiedä, mihin nämä vois viedä vieläKauniit ovat, mutta onko noilla mitään käyttöä tuollaisessa paikassa, käytävällä?
Siis koko kaiteetko? Mä voin ostaa noi vanhat.meillä sen portaiden juttu mistä pidetään kiinni menee vaihtoon, tulee lasi sinne, myös lattiat vaihtoon, vaalea kivilattia, odotan sen innolla
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25104076:Ne sopii oikein hyvin meidän yläkerran aulaan. Tuo tänne vaan.
(onko ne sieltä iskusta?)
aijaa jos sä tykkäät. Mutta pitää mieheltä kysyä milloin mennään sunnitelemaan ne lasi kaiteetAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25104088:Siis koko kaiteetko? Mä voin ostaa noi vanhat.
meillä on remonttiMitä nuo roikkuvat johdot ovat?
ei mitenkään, ne vaan nyt mieti tukiopetusta myös venäjäksi että ainakin esikoinen saa, hyvää juttuAlkuperäinen kirjoittaja kävikö sossut?;25104202:mites se lastensuojeluilmoitus jakselee?
Mutta mitä mä laitan portaiden alle?Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104273:Missä niissä on kiva istua? Onko susta kiva istua tuossa portaiden alla noissa?
Vai onko ne sulla täysin koristeena? ...en pistäis portaiden alle. Tai no. Minusta se ei ole kovin viehättävä paikka viettää aikaa.
Joku kiva kaappi/lipasto/senkki tms. Joku, jolla vois olla käyttöä (esim. vaatesäilytys). Tai vain laskutilaa tai vain sitten se koriste (sivupöytä, jolla on jotain kivaa asetelmaa).Mutta mitä mä laitan portaiden alle?
Mutta miksei tämä käy? Minkälainen sohva sopii?, must tuntui sohva olisi vähän liikaAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104298:Joku kiva kaappi/lipasto/senkki tms. Joku, jolla vois olla käyttöä (esim. vaatesäilytys). Tai vain laskutilaa tai vain sitten se koriste (sivupöytä, jolla on jotain kivaa asetelmaa).
Emmä siihen mitään sohvaa laittais.Mutta miksei tämä käy? Minkälainen sohva sopii?, must tuntui sohva olisi vähän liika
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104343:Emmä siihen mitään sohvaa laittais.
Tai siis sohva antais ymmärtää, että tässä on jonkin sortin oleskelutila. Ja minusta portaiden alus on eteistä tms. Ei oleskelupaikkaa.
Eli siis joku kiva (iso) vanha kaappi, kiva iso senkki/lipasto tms. ois mun valinta. Riippuen tietty siitä, mitä tarvittais. Yleensä säilytystilaa ei ole liikaa eli kaappi ois aika näppärä. Tohon sopis semmonen aito vanha, kunnostettu kaappi esim. =)
Mutta tämä nyt on vaan mun mielipide.
ei se sopii just sen lasiseinän takia ja kun meillä on jo isot kapit käyttävällä, monta kappia on kans vähän ruman näköistäAlkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104365:Tarkoitin kaapilla siis jotain tämän tyylistä (huom. tyylistä. En tuputa sulle tätä ja ei, en tunne tuota myyjää. )
Suuri valkoinen VAATEKAAPPI (wanha) 1290.00 - Huonekalut yli 50 v - Antiikki - Huuto.net (avoin)
No jaa, tuota seinää en nähnytkään. Mutta siis palaan alkuperäiseen pointtiini. Minusta (!! mielipide) portaiden alus on eteistä tai muuta läpikulkutilaa. Ei yleensä oleskelutilaa... Ja siksi en miellä sinne esim. sohvakalustoa tms. kovin kivaksi. Toki jos tila on umpinainen, mutta teillä(kään) ei vaikuttanut olevan.ei se sopii just sen lasiseinän takia ja kun meillä on jo isot kapit käyttävällä, monta kappia on kans vähän ruman näköistä