En tiedä mihin laitan rottinkikalusteet, sopivatko nämä esimerkiksi käyttävälle rappusten alle?(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
mä mietin myös makuhuoneseen jotain, ajattelin ensiks sinne laita, mutta ei varma tuu kiva, kun makuhuone jotain 50neliöinen tulee paljon tyhjää tilaa taas. Tää on vaikea

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104273:
Missä niissä on kiva istua? Onko susta kiva istua tuossa portaiden alla noissa?

Vai onko ne sulla täysin koristeena? ...en pistäis portaiden alle. Tai no. Minusta se ei ole kovin viehättävä paikka viettää aikaa.
Mutta mitä mä laitan portaiden alle?:)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104298:
Joku kiva kaappi/lipasto/senkki tms. Joku, jolla vois olla käyttöä (esim. vaatesäilytys). Tai vain laskutilaa tai vain sitten se koriste (sivupöytä, jolla on jotain kivaa asetelmaa).
Mutta miksei tämä käy?:) Minkälainen sohva sopii?, must tuntui sohva olisi vähän liika

Mutta miksei tämä käy?:) Minkälainen sohva sopii?, must tuntui sohva olisi vähän liika
Emmä siihen mitään sohvaa laittais. :D

Tai siis sohva antais ymmärtää, että tässä on jonkin sortin oleskelutila. Ja minusta portaiden alus on eteistä tms. Ei oleskelupaikkaa. :D

Eli siis joku kiva (iso) vanha kaappi, kiva iso senkki/lipasto tms. ois mun valinta. Riippuen tietty siitä, mitä tarvittais. Yleensä säilytystilaa ei ole liikaa eli kaappi ois aika näppärä. Tohon sopis semmonen aito vanha, kunnostettu kaappi esim. =)

Mutta tämä nyt on vaan mun mielipide. :D

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25104343:
Emmä siihen mitään sohvaa laittais. :D

Tai siis sohva antais ymmärtää, että tässä on jonkin sortin oleskelutila. Ja minusta portaiden alus on eteistä tms. Ei oleskelupaikkaa. :D

Eli siis joku kiva (iso) vanha kaappi, kiva iso senkki/lipasto tms. ois mun valinta. Riippuen tietty siitä, mitä tarvittais. Yleensä säilytystilaa ei ole liikaa eli kaappi ois aika näppärä. Tohon sopis semmonen aito vanha, kunnostettu kaappi esim. =)

Mutta tämä nyt on vaan mun mielipide. :D

mutta siellä just yks ongelma, en tajua miks kuvassa ei näy, mutta siellä on lasi seinässä tai lasiseinä, tuntu että lipasto tai kappi olisi vähän outo? En tiedä:/

Venakko Milanna
ei se sopii just sen lasiseinän takia:D ja kun meillä on jo isot kapit käyttävällä, monta kappia on kans vähän ruman näköistä
No jaa, tuota seinää en nähnytkään. :) Mutta siis palaan alkuperäiseen pointtiini. Minusta (!! mielipide) portaiden alus on eteistä tai muuta läpikulkutilaa. Ei yleensä oleskelutilaa... Ja siksi en miellä sinne esim. sohvakalustoa tms. kovin kivaksi. Toki jos tila on umpinainen, mutta teillä(kään) ei vaikuttanut olevan.

Ei muuten ois pitänyt alkaa selata noita kaappeja. Löysin aika kivan.. Harmi, kun en tarvitse: Wanha vaatekaappi 275.00 € - Huonekalut yli 100 v - Antiikki - Huuto.net (avoin)

Yhteistyössä