En tiedä mihin laitan rottinkikalusteet, sopivatko nämä esimerkiksi käyttävälle rappusten alle?(kuva)

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Kysyi ainakin se yks juttu mun miehestä ja sanoit samalla ettet olisi halunnut itselle samanlaista miestä, mitä se sitten sinusta, ei haukuminen?
No ei se oo haukkumista.
En minäkään pidä vaaleista miehistä, joku ei pidä tummista. Ihan vaan yleinen mielipide.
(ja mä en muuten tiedä, onko sun mies vaalea tai tumma, mutta MUN mies on tumma)

Kysyi ainakin se yks juttu mun miehestä ja sanoit samalla ettet olisi halunnut itselle samanlaista miestä, mitä se sitten sinusta, ei haukuminen?
Näytä minulle haukkumiskohta.
Millainen ihminen sinun mielestäsi on sellainen, joka tekee kaiken niin kuin toinen ihminen käskee/pyytää/anoo ilman omaa mielipidettä mistään?

Jaottelin kirjoitukseni.

"meeri"
[QUOTE="yrittäjä";25104845]Ettekö te ole muuttamassa? Yritätte myydä tuota taloa? Miksi sisustat?[/QUOTE]

Mä mietin ihan samaa, koska mulla on näkömuisti ja aivan satavarmasti muistan tuon portaikon, portin ja portaiden aluksen siitä etuoven ilmoituksesta. Taloa ei kyllä enää ollut myynnissä kun nopeasti yritin etsiä.

Blyyme
[QUOTE="meeri";25105170]Mä mietin ihan samaa, koska mulla on näkömuisti ja aivan satavarmasti muistan tuon portaikon, portin ja portaiden aluksen siitä etuoven ilmoituksesta. Taloa ei kyllä enää ollut myynnissä kun nopeasti yritin etsiä.[/QUOTE]

Hmmm vai onko tässä uusi Blume-tapaus, joka nappaakin kuvia netistä väittääkseen niitä omiksi...

Venakko Milanna
Näytä minulle haukkumiskohta.
Millainen ihminen sinun mielestäsi on sellainen, joka tekee kaiken niin kuin toinen ihminen käskee/pyytää/anoo ilman omaa mielipidettä mistään?

Jaottelin kirjoitukseni.
Mistä tiedät meijän tilanne? Minkälainen mun mies? Ehkä mun mies ei ole ikinä kotona ja luota mulle täysin, sekä kun hän tykkää mun makusta ja kaikki mitä teen:)

Yhteistyössä