En tiedä miten sanoa miehelle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Puhe on pojan syntymästä asti ollut seuraavasta, jonka mies haluaa tottakai vaikka tietää ja ymmärtää mun pelot ja traumat synnytyksestä.

MUTTA.. mä päätin, että haluan toisen muksun 2-3 vuoden ikäerolla. (joo, lapsia ei tehdä ku saadaan....) Voinko mä nyt mennä vaan ja töksäyttää asian sille?

:D

Se on vaan niin koominen ajatuksena, ku men oo suostunu ees harkitsee toisen tekoa kun ekassa oli sellanen työ että oksat pois. Mutta tosiaan päätin asennoitua, että jos kerran siitä helvetistä selvisin, niin ei voi toiste mennä yhtä heikosti :D
Niin, että tästäkö nyt sitten vaan ylös ja äijälle töksäyttää et parin vuoden päästä about aletaan työstää seuraavaa? :laugh:

*muoks* Eiku hups, vuoden päästä noin suunnilleen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
siis nyt en taas ymmärtäny sitä ongelmaa :headwall: :D
mies haluaa toisen lapsen ja sinäkin haluat sitten kun eka on 2-3vuotias? mitä et uskalla sanoo miehelle?

Uskallan uskallan, mutta pitääkö lasten teosta keskustella syvällisesti vai voiko sellasta vaan töksäyttää ;)

mieti vielä jaksatko, meille tulee kohta toinen ja eka uhmakas 2v. Meinaa jo pää hajota ennen kuin vauva on edes syntynyt. Voi kun ukolla olisi ollut järkeä sanoa aikoinaan ettei vielä sitä toista näin nopeasti..

Yhteistyössä