P
Purkaus
Vieras
Alkaa oikeasti jo vituttaan kun mies puhuu kaiket päivät ja illat puhelimessa, palstailee ja kaikki puhe menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Muuten on lapselle hyvä isä ja senpuoleen ei ole ongelmaa, mutta kun kaikesta täytyy sanoa ja aina vastaus on vaan joo joo. Monesti kerron jostain mulle tärkeästä asiasta ja se istuu vaan netissä palstalla ja samalla vastailee et joo, joo, niin, joo....ja sitte se asia jonka oon kertonut onkin sille ihan uusi asia. Sitten sanon sille että no minähän kerroin sen sulle yks päivä ja sitte se on että "no en minä kaikkea voi muistaa" No ei varmaan kun ei kuuntele. Meillä on kaikki asiat muuten hyvin, mutta mä alan väsymään tähän touhuun totaalisesti. Mulle riittää kun on lapsi ja koira joita täytyy vahtia,palvella, käskeä ja neuvoa....ei jaksa isoa ihmistä enään
Me ei olla ehitty 2 viikkoon edes sänkypuuhiin kun mies tulee töistä ja on aina väsyny ja nyt poika ollut sairaana ja valvottanut. Tänään laitoin viestin että sain pojan nukkumaan ja ootanko sua alasti kun tulet ja vastas että "joo"
Laitoin saunan päälle ja menin sinne odottamaan kun viideks piti ukon olla kotona. Tuli pihalle ja puhui ulkona puhelimessa 45min. Saunasin sit yksin ja menin pojan viereen lepäileen. Mua niiiiiin kiukuttaa tämmönen!!!!
Me ei olla ehitty 2 viikkoon edes sänkypuuhiin kun mies tulee töistä ja on aina väsyny ja nyt poika ollut sairaana ja valvottanut. Tänään laitoin viestin että sain pojan nukkumaan ja ootanko sua alasti kun tulet ja vastas että "joo"