En tiedä miksi mutta miksi mua aivastuttaa..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Siis mulla on ihan maha kipeä kun koko ajan aivastelen. Naurakaa vaan mutta ei ole kiva kun laskin että kahden minuutin aikana aivastin 18kertaa!!!Silmät vuotaa ja nenä vuotaa ja voi tätä ihanaa lunssaaikaa:)
 

Yhteistyössä