Muistin just miks en pidä keväästä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Silmät vuotaa, nenä on tukossa, henkeä ahdistaa ja kurkku karhea... Ihanat pölyt :kieh:
Yöt saan nukuttua kun otan illalla antihistamiinin mutta ne nukuttaa mua niin mahdottomasti etten voi aamulla/päivällä ottaa tai nukahdan pystyyn.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä