En tajuu noita kaappareita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ihmettelevä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Ihmettelevä"

Vieras
Tänään tulee kai joku dokumentti semmosesta ukosta joka kaappas naisia kotiinsa. Ja piti siellä monta vuotta. Mä en tajuu, että miks nää niin tekee. Semmonen leffa oli joskus jossa joku äijä kaappas jonku naisen ja piti vankina. Vanha leffa mutta väri kylläkin. Mikähän se oli. En kyllä siinäkään tajunnu että miks se sen kaappas. Luuliko että se sais sen ihastumaan itteensä. Vai mikä on homman nimi?

[QUOTE="Ihmettelevä";28570071]Tänään tulee kai joku dokumentti semmosesta ukosta joka kaappas naisia kotiinsa. Ja piti siellä monta vuotta. Mä en tajuu, että miks nää niin tekee. Semmonen leffa oli joskus jossa joku äijä kaappas jonku naisen ja piti vankina. Vanha leffa mutta väri kylläkin. Mikähän se oli. En kyllä siinäkään tajunnu että miks se sen kaappas. Luuliko että se sais sen ihastumaan itteensä. Vai mikä on homman nimi?[/QUOTE]

Sairaita päästään. Ei toimi samojen moraaliarvojen ja muiden tapojen muksan kuin terveet. Joku logiikka niillä varmasti on, mutta ei se terveestä järkevältä kuulosta, vaikka selittäisivätkin.

No sairaita varmaan juu, mutta toisaalta kyllä mä luulen että jokku miehet ainakin joskus fantasioi semmosella että kaappais jonkun. Kaipa terveetkin ihmiset joskus fantasioi epäterveillä asioilla? Kyl mä olen ainakin vähän fantasioinut, että jotain kusipäätä kidutettais, vaikka muuten olen melkein puhdas kuin pulmunen.

Ne on niitä, jotka saavat suurta nautintoa toisen hädästä ja tuskasta. Ja sitä ei normaalijärjellä varustettu ihminen voi mitenkään ymmärtää. Joten ole onnellinen, ettet tajuu :D.

Kun ei muutoin saa, niin sitten pitää kaapata?

Jos se ois siitä kiinni, niin onhan noita maksullisia naisia. Ja ne antaa kuitenkin vapaaehtoisesti. Kyllä se on se nautinto. Mutta mä jotenkin luulen, et tää avaaja ei oikeen tajunut mitä siellä oikeen tapahtuu. Kyllähän nää kaappaajat yleensä raiskailee näitä naisia. Sitten on erikseen jokku muut tapaukset. Tossa leffassahan ei ollu mitään raiskailumeininkiä.

Uusimmat

Yhteistyössä