en tajua!

Alkuperäinen kirjoittaja pomo86:
ai niin miracle! ei voinu muuta kun nauraa sinun kommentille että olet niin kuullut kehuja :LOL: tuo sitä huonoa omaatuntoa vasta onkin! :LOL: :LOL: :LOL:
No sä voit ajatella sen vaikka noin =) Ja lapsella on tainnu mennä itsetunnon ja omatunnonkin käsitteet sekaisin, kerrassaan hienoa :heart: Sä oot niin huvittavan lapsellinen typerine kommenteinesi sekä ylipitkine hymiörimpsuinesi, et mä jätän keskustelun tähän :) Kasva aikuiseks ees hiukan ni palataan asiaan :hug:
 
Bianca72
Alkuperäinen kirjoittaja pomo86:
HEI. olen 2 lapsen äiti ite 22. ja lapset 1v ja 5v. olen tätä palstaa lukenut jo jonkin aikaa, ja ihmettelen teitä naisia... kauheasti aina valitusta kodinhoidosta yms, ja myös tuo naisten pihtailu, joka on mielestäni täysin väärin! :kieh: en tajua kuinka oikeutatte sen jotta viette miehen oikeuden saada seksiä, ja sitten itkettekun mies pettänyt!syy on itsessänne. |O ja myös sitä kun annatte ittenne lihoa muodottomiksi ja ette laittaudu kun mies tulee töistä,,yms, ei ihme jossei miestä haluta.. itse hoidan koidan, pyykit. imuroinnin,lapset. koiran yms ja aina on siistiä kun mies tulee kotia, seksiä meillä harrastetaan joka pvä, ja jos itteä ei sattius huvittaa. toinen tyydytetään muuten,tai siis muilla keinoilla :p ja itseni olen pitänut aina kunnossa,ja kauniina kun mies töistä tulee.. olipahan pakko avautua ja ihmetellä missä vika? ei kumma kun eroja on paljon. ja miehet pettää. kyllä mäkin pettäisin jos joutuisin katselee isoa´,takkutukkaista laiskiaista, yök! :attn: ryhdistäytykää jos haluatte pitää miehenne ja oman mielenne hyvinä =)
Ei nyt ihan tosissaan pitää puuttua tähän.
Ensinnäkin huomio kiinnittyi tuohon, kun nimittelit naisia muodottomiksi lihoneiksi.. Tiedätkö, että geenitkin vaikuttavat lihavuuteen? Tiesitkö, että joillakin saattaa olla jokin sairaus, että lihovat? Osaatko ajatella myös sitä, että kaikki eivät ole niin nopeaa laihtuvia vaikka kuinka yrittävät? Toisekseen naiset alkavat helpommin lihomaan juuri tuossa 30kympin korvilla...Huomaa, että olet vielä aika pikkuinen. Toisekseen ei seksiä tarvita pönkittämään omaa itsetuntoa, eikä kukaan mies, joka oikeesti rakastaa puolisoaan vaadi seksiä ihan jatkuvasti..Me osataan helliä muutenkin, ilman yhdyntää ja osoitetaan muullakin lailla huomiota toisillemme. Jos minä siivoan ym., niin ei mun tarvi näyttää juhliin menevältä naikkoselta...! Ihan ihme juttuja heittelet

=) . P.S olen ylipainoinen ja muodoistani ylpee ;)
P.s.s 20v. takana ;)

Kysymys vielä "pomolle": Miten sä jaksoit laittautua synnytyksen jälkeen :whistle: ? Mulla ainakin oli välillä toosi väsy ja olin varmaan välillä sun se "yök"--täti :x :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pomo86:
ja minulle on aivan se ja sama esim mitä sinä pixie ajattelet, meinaan nuo sinun kirjoitukset ei niin kovin fiksuja myöskään ole, :kieh: enkä ala siitä kinaamaan, tai siis omista mielipiteistäni, tosi hyvä kyllä jotta keskustelua on saatu kehiin, B) mutta vetäkää syvään henkeä, ennen kuin tuutte kirjoittaa näitä tosi aikuismaisia kommenttejanne :LOL: :LOL: :saint:
?!? Mikä tää nyt sitten on? Tuut tänne provoileen ja sit toteat ettei muiden mielipiteet kiinnosta? Miettii yksinään siellä omassa päässään sitten vaan jos ei muut saa mittään sanoa.

Taisi osua arkaan paikkaan. Kohotat täällä itsetuntoasi haukkumalla toisten läskejä, mutta kun annetaan samalla mitalla takas ja kyseenalaistetaan sun henkinen kypsyys niin tyypillä mennee ihan pasmat sekasin. Lapsellinen.

Ja tosiaan noi sun hymiöt on sitä luokkaa että mitä jos menisit opettelemaan nettietikettiä siihen tynnyriin missä oot tähänki asti kasvanut ja tuut takas sitte vasta kun on jotain muutaki sanottavaa ku :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Onnea sulle elämään ja kovasti jaksamista varsinkin sille sun miehelle ja lapsilles. Ja muillekin läheisille jos niitä nyt on ees olemassa. :hug:
 
Voi elämä... Aivan uskomatonta.
Ensinnäkin pomo86, täällä on annettu sinulle hyviä kommentteja koskien noita heittojasi mm. ulkonäöllisistä asioista. Mikä niissä teksteissä on sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
Kaikki ei vaan yksinkertaisesti pysty olemaan samassa muotissa ja miksi tarvitsisikaan olla?
Myönnän rehellisesti, että totta minäkin aika ajoin mietin, että minkä ihmeen takia joku nainen on päästänyt itsensä sellaiseen kuntoon jossa jo terveydelliset haitat ovat varmasti läsnä, mutta mitä se minulle kuuluu. Useimmiten näillä ihmisillä on enemmän itsetunto kunnossa kuin Sinunlaisillasi . . . Ei heidänkään tarvitse tänne tulla provoilemaan, että miksi pitää olla langanlaiha ja elämän keskipisteenä on vaa'an tuijottaminen kun elämästä voi nauttia ja ottaa se sellaisena vastaan kuin se tulee.

Mitä tulee tuohon seksin harrastamiseen, niin sanon toisenkin kerran, että voi elämä.

Vaikutat juuri niin epäkypsältä aivottomalta teiniblondibimbolta, että jätä nämä keskustelut vastaisuudessakin ihan vaan lukutasolle ja anna toisten olla.

Ja Pixie sinulle jo mainitsi myös nettietikettiin uudelleen tutustumista -yhtä tärkeänä pitäisin sitä, että koska olet muuten niin "täydellinen" kypsine mielipiteinesi, niin koitapa oikolukea kirjoituksesi myös seuraavan kerran kun vaivaudut tänne kirjoittamaan.
 

Yhteistyössä