K
"kieku"
Vieras
ongelma on seuraava : me emme asu yhdessä, olemme olleet yhdessä reilun puoli vuotta. Nähdään viikottain, välillä ollaan useampanakin päivänä yhdessä, tai mies tulee suoraan töistä mun luokse, mulla on työ joka on epäsäännöllistä jne. välillä menee aamusta iltaan duunissa ja sitten on taas luppopäiviä voin itse valita jonkin verran millä aikataululla kuljen. Mies on päivätyössä, viikonloput vapaat mulla usein viikonoppuisin hommia, sitä sun tätä mutta kuitenkin. Olen käytännössä katsottuna aina töissä. No, on siis aikataulujen sovittelussa oma hommansa ja viihdytään tosi hyvin yhdessä, meillä on kivaa jne. No, mies sitten tässä sanoi eilen, että hän ei sitten voi harrastaa mun kanssa seksiä koko viikonloppuna, kun hänen kaverinsa on kylässä toisesta kaupungista. Kaveri ei ole tämä ongelma kiva heppu, mutta siis olen ollut miehen luona nyt vuorostani ja sanoi että seksiä ei tipu niin pitkään kunnes kaveri lähtee(huomenna). Kyse ei siis ole siitä, että sitä seksiä nyt tarvitsisi kko ajan saadakaan vaan siitä, että jos hänen kaverinsa nukkuu toisessa huoneessa ja oltais hipihiljaa niin ei onnistu. Ja joo kysyin suoraan että mitä mutta en saanut kovin järkeviltä tuntuvia vastauksia niin auttakaas nyt jos tajuatte paremmin. Mua ei itseäni häiritsisi ja on esim. harrastanut seksiä mun kanssani kun ollaan oltu mun luona ja mun kavereita on ollut yöpymässä eikä näinä kertoina ole ollut mitään ongelmaa. Ja tää miehen kaveri on mies että jos se nyt mittenkään liittyy asiaan, en tajua.