Uskoako miestä vai ei???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi koiruus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hilla";28395466]ne paneskelee. mies valehtelee.

minä sanoisin miehelle että joko minä tai tuo nainen,mutta siellä ei öitä vietetä! se sun mies voi ajaa aamulla sinne pissattaa ja ruokkii koirat eli matkat+20min riittää!

sitäpaitsi mulla on ollut koiria monta, niillä on vesi koko ajan ja ruokakin oli koko ajan iso kippo... normaalipainoisia koiria olivat kaikki.

pps. lähes jokainen koiran omistaja käy töissä. sillä ei ole koiralle merkitystä mistä mihin ihminen on poissa, siis tapahtuuko se yöllä se poissaolo vai päivällä.

ukko on siis täyspaskan puhuja..

Mun mielestä miehen ei tartte yöpyy kenenkään akan luona.[/QUOTE]

Kiitos, oli tärkeää kuulla koiran omistajan mielipide asiasta. Itsehän en ole koira-asiantuntija, varsinkaan näyttelyasiantuntija. Ymmärrän kyllä miestäni siinä mielessä, että hän on koira asiantuntija ja omistaa kaverinsa kanssa yhden koiran puoliksi. Käyttävät koiraa yhdessä näyttelyissä ja näyttelymatkoilla luonnollisesti yöpyvät yhdessä. En ole nähnyt siinä mitään pahaa, koska olen ajatellut, että eivä he *pyöriskelisi* koiran läsnäollessa. Muutenkin mies puhuu aina, että menee koiria kattomaan kun käy tämän kaverinsa luona kylässä. Vaikka on kaveriaan toki muutenkin jeesaillut, on nyt menossa doulaksi kaverinsa synnytykseen esimerkiksi enkä usko että siihen liittyy pettämisen elementtejä.

Kiitos, oli tärkeää kuulla koiran omistajan mielipide asiasta. Itsehän en ole koira-asiantuntija, varsinkaan näyttelyasiantuntija. Ymmärrän kyllä miestäni siinä mielessä, että hän on koira asiantuntija ja omistaa kaverinsa kanssa yhden koiran puoliksi. Käyttävät koiraa yhdessä näyttelyissä ja näyttelymatkoilla luonnollisesti yöpyvät yhdessä. En ole nähnyt siinä mitään pahaa, koska olen ajatellut, että eivä he *pyöriskelisi* koiran läsnäollessa. Muutenkin mies puhuu aina, että menee koiria kattomaan kun käy tämän kaverinsa luona kylässä. Vaikka on kaveriaan toki muutenkin jeesaillut, on nyt menossa doulaksi kaverinsa synnytykseen esimerkiksi enkä usko että siihen liittyy pettämisen elementtejä.

Juu ei toki :)

Kannattaisi muuten seurailla, mitä itse on kirjoittanut. Menee nimittäin logiikka solmuun tämän ja aloituksen kanssa.

Ai että, miten villiä menoa. Mutta ei kai siinä, on kiva että miehelläsi tekemistä riittää.
Ja mies doulana, siinä on jo wau-elementtiä.

Nyt mies tuli kotiin ja rupesi kokoamaan kirjahyllyä. Ei vaikuta kovinkaan väsyneeltä. Kysyin neuvojenne mukaan häneltä, että voinko mennä ensi yöksi hänen sinkkukaverinsa luokse. Mies oli kummissaan, varsinkin kun tiesi etten minä(kään) ole kiinnostunut hänen kaljaa kittaavasta kaveristaan, mutta aikoo kysyä nyt kaveriltaan, että voimmeko tulla ensi yöksi hänen luokseen kylään. Minun mielestä sikäli kävi vaikeaksi tämä homma, että huomenna työaamu ja aikainen herätys. Ei tekisi mieli nukkua kenenkään nuhjuisella sohvalla tupakan savussa.

Yhteistyössä