Tunnetko ketään joka tekee useita lapsia vaikka ei ole virallista miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tarkoitan siis naista joka asuu yksin, mutta tapailee miestä/miehiä, jotka käyvät tämän naisen luona vain seksistä ja harrastavat seksiä muidenkin kanssa.
Itse tunnen ja pidän tätä "viritystä" aivan ihmeellisenä. Nainen elää yksinhuoltajana ja sillä on jo monta lasta ja kaikki on samalle miehelle, mutta yhdessä ne ei ole. Heidän suhde on kai vaan seksiä, koska tämä mies seurustelee välillä vakituisesti toisten naisten kanssa ja kun suhde loppuu (tai kai se pettääkin tämän synnyttäjän kanssa niitä) niin seksiä saa tältä naiselta.

Kouvolan suunnalla eräs, jolla kolme lasta, jokaisella eri isä ja postilaatikossa siten neljä eri nimeä...ei siis virallisesti miestä, näitä hoitoja vaan. No, mummo ja pappa noita lapsia taitaakin hoitaa aika paljon. Nainen siis täysi h***

Miehellä on sellanen täti, sillä on kaksi lasta kahden eri miehen kanssa eikä ole antanut isille mahdollisuutta edes tunnustaa isyyttään. On käyttänyt molempia miehiä vain "siitokseen". Minusta aivan uskomattoman itsekästä sekä miehiä että lapsia kohtaan, jokaisella on oikeus isään!

Myös yhdellä tutulla on tollanen kahden miehen kaa lapset -viritys, mutta se sentään antaa isien olla isiä ja nauttii yksinhuoltajuuden riemusta eli yksinäisistä viikonlopuista kun lapset on isillään hoidossa. En tajuu silti.

Tiedän tapauksen jossa naisella 2 lasta eri miehille. Viikonloput pyörii baareissa etsimässä panoseuraa tms. Todella ihmeellinen kuvio. Välillä seurusteleekin viikon kaksi jonkun kanssa. Yh joka ei ole elämässään tehnyt päivääkään töitä.

Tunnen yhden äidin, jolla ensimmäinen lapsi x-avopuolison kanssa, toinen lapsi jonkun yhden yön hoidon kanssa (joka ei edes tiedä, että tämä nainen sai lapsen) ja kolmas lapsi lapsettomuushoitojen avulla.

Ekan lapsen isän kanssa hänellä on ollut niin paljon ongelmia/riitoja, että tietoisesti halunnut nämä kaksi muuta ilman isää.

Itse en tuollaista ratkaisua varmasti ikinä tekisi, mutta hän on kyllä hyvä äiti lapsilleen.
Jokainen tavallaan.

En tunne, mut ellei pian ala sitä "virallista miestä" mulle löytyä, niin alan itse tuollaiseksi...ei tässä paljon vaihtoehtoja ole, kun en lapsettomaksi halua kuitenkaan jäädä.

Tiedän muutaman, tosin en ole varma, onko " tarkoituksella" tehty vaiko, jäänet yksin normaalin eron tullessa.
Mutta jos mä en olisi sopivaa miestä löytänyt, niin oisin saatanut noin tehdäkin. Itsekästä? Joo, mutta lapsi olisi varmasti saanut rakastavan kodin mun kanssa ja onhan noita " isättömiä" lapsia nykyään enempikin ettei sen takia olisi kiusatuksi tullut.

En, mutta tunnen naisen, jolla on 3 lasta, neljättä odottaa, jokaisella lapsella on eri isä, kaksi vanhinta on kehitysvammaisia ja asuvat mummonsa luona, äiti käy ehkä kerran kuukaudessa näitä katsomassa, jos silloinkaan. Tää nainen ottaa miehen, hankkiutuu raskaaksi, menee naimisiin (n.3kk seurustelun aikana), kun lapsi on vuoden, pettää, syyttää miestä väkivallasta ja ottaa eron ja näin alkaa tän seuraavan miehen kanssa. En tiedä miten hoitaa lapsiaan, mutta kuulemma aina kun sossut on käyny tän äidin luona niin vähän sen jälkeen vaihtaa paikkakuntaa.

Tunnen erään naisen, jolla ei ole ikinä ollut minkäänlaista suhdetta. Muutenkin sellainen "uskomaton hissukka" joka kulkee nelikymppisenäkin edelleen joka paikkaan oman äitinsä kanssa. Kävi ulkomailla lomalla tehtailemassa lapsen "kun mulatit on niin uskomattoman söpöjä" (suora lainaus häneltä itseltään).
Ei nyt muutenkaan ihan fiksuimmasta päästä...

[QUOTE="birgitta";24854401]Tunnen erään naisen, jolla ei ole ikinä ollut minkäänlaista suhdetta. Muutenkin sellainen "uskomaton hissukka" joka kulkee nelikymppisenäkin edelleen joka paikkaan oman äitinsä kanssa. Kävi ulkomailla lomalla tehtailemassa lapsen "kun mulatit on niin uskomattoman söpöjä" (suora lainaus häneltä itseltään).
Ei nyt muutenkaan ihan fiksuimmasta päästä...[/QUOTE]

se on kyllä tosi vaikea tietää onko jollain ollut suhdetta vai ei.