Auttakaa mua en tajua miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kieku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kieku"

Vieras
ongelma on seuraava : me emme asu yhdessä, olemme olleet yhdessä reilun puoli vuotta. Nähdään viikottain, välillä ollaan useampanakin päivänä yhdessä, tai mies tulee suoraan töistä mun luokse, mulla on työ joka on epäsäännöllistä jne. välillä menee aamusta iltaan duunissa ja sitten on taas luppopäiviä voin itse valita jonkin verran millä aikataululla kuljen. Mies on päivätyössä, viikonloput vapaat mulla usein viikonoppuisin hommia, sitä sun tätä mutta kuitenkin. Olen käytännössä katsottuna aina töissä. No, on siis aikataulujen sovittelussa oma hommansa ja viihdytään tosi hyvin yhdessä, meillä on kivaa jne. No, mies sitten tässä sanoi eilen, että hän ei sitten voi harrastaa mun kanssa seksiä koko viikonloppuna, kun hänen kaverinsa on kylässä toisesta kaupungista. Kaveri ei ole tämä ongelma kiva heppu, mutta siis olen ollut miehen luona nyt vuorostani ja sanoi että seksiä ei tipu niin pitkään kunnes kaveri lähtee(huomenna). Kyse ei siis ole siitä, että sitä seksiä nyt tarvitsisi kko ajan saadakaan vaan siitä, että jos hänen kaverinsa nukkuu toisessa huoneessa ja oltais hipihiljaa niin ei onnistu. Ja joo kysyin suoraan että mitä mutta en saanut kovin järkeviltä tuntuvia vastauksia niin auttakaas nyt jos tajuatte paremmin. Mua ei itseäni häiritsisi ja on esim. harrastanut seksiä mun kanssani kun ollaan oltu mun luona ja mun kavereita on ollut yöpymässä eikä näinä kertoina ole ollut mitään ongelmaa. Ja tää miehen kaveri on mies että jos se nyt mittenkään liittyy asiaan, en tajua.

No minä en kyllä tykkäisi harrastaa seksiä, jos seinän takana nukkuu joku kaveri, siis samassa huoneistossa ja en kyllä kaverinakaan tykkäisi kuunnella kun toiset sekstailee.

No kaikki me ollaan erilaisia, jotkut tykkää nussia niin että mahdollisimman moni katselee ja toiset taas haluaa olla peiton alla pimeässä hiirenhiljaa. Hyväksy se tosiasia että mies ei tykkää siitä että tuttu ihminen mahdollisesti kuulee ja se varmaan veisi häneltä ilonkin koko hommasta. Ei toi nyt niin ihmeellistä ole ja ei voi olla kovin iso ongelma jos kaveri kerran häipyy jo huomenna.

Jos sitä sen kaveria vaikka sattuis häirihtemään? Viisas mies, että ajattelee myös muita. Ja eihän se pitkä aika edes ollut kun toinen on kylässä. Jos tämä kaveri vain on sellainen, tai jos se on hyväkin kaveri ja heillä on keskenään jotain sopimuksia, joista nyt pitävät kiinni. Esim. minulla ja ystävälläni oli sopimus, kun periaatteessa asuttiin yhdessä, niin pidättäydyttiin seksistä, ihan vaan että toinen saa olla yönsä rauhassa ja jos toinen nyt sattui hääräämään, niin antoi olla rauhassa yms....

[QUOTE="kieku";24106031]ongelma on seuraava : me emme asu yhdessä, olemme olleet yhdessä reilun puoli vuotta. Nähdään viikottain, välillä ollaan useampanakin päivänä yhdessä, tai mies tulee suoraan töistä mun luokse, mulla on työ joka on epäsäännöllistä jne. välillä menee aamusta iltaan duunissa ja sitten on taas luppopäiviä voin itse valita jonkin verran millä aikataululla kuljen. Mies on päivätyössä, viikonloput vapaat mulla usein viikonoppuisin hommia, sitä sun tätä mutta kuitenkin. Olen käytännössä katsottuna aina töissä. No, on siis aikataulujen sovittelussa oma hommansa ja viihdytään tosi hyvin yhdessä, meillä on kivaa jne. No, mies sitten tässä sanoi eilen, että hän ei sitten voi harrastaa mun kanssa seksiä koko viikonloppuna, kun hänen kaverinsa on kylässä toisesta kaupungista. Kaveri ei ole tämä ongelma kiva heppu, mutta siis olen ollut miehen luona nyt vuorostani ja sanoi että seksiä ei tipu niin pitkään kunnes kaveri lähtee(huomenna). Kyse ei siis ole siitä, että sitä seksiä nyt tarvitsisi kko ajan saadakaan vaan siitä, että jos hänen kaverinsa nukkuu toisessa huoneessa ja oltais hipihiljaa niin ei onnistu. Ja joo kysyin suoraan että mitä mutta en saanut kovin järkeviltä tuntuvia vastauksia niin auttakaas nyt jos tajuatte paremmin. Mua ei itseäni häiritsisi ja on esim. harrastanut seksiä mun kanssani kun ollaan oltu mun luona ja mun kavereita on ollut yöpymässä eikä näinä kertoina ole ollut mitään ongelmaa. Ja tää miehen kaveri on mies että jos se nyt mittenkään liittyy asiaan, en tajua.[/QUOTE]Miheltäsi löytyy hienoa siveellisyyttä. Ihmettelen, että sitä ei löydy sinulta, naiselta.

Kaikesta sitä pitääkin ongelma kehittää... Mies ei halua harrastaa seksiä niin että kaverinsa on seinän takana, entä sitten? En minäkään haluaisi. Toisaalta mua ei niin paljon haittaisi, jos joku mulle tuntemattomampi miehen kaveri tai sukulainen nukkuisi meillä, mutta omien kavereiden ollessa paikalla en vain haluaisi.

No en mä nyt tiedä kuinka viisas se on jos se kuitenkin mun kavereiden läsnäollessa on mun kimpussa? Ja joo, ei siis ole mikään iso ongelma ja kuten sanoin, niin ei sitä seksiä tarvitsekaan saada jatkuvalla syötöllä se on ihan ok, mutta ihmettelen. Ja en usko että kuuluisi toiseen huoneeseen jos hissukseen on. En siis harrasta mitään näytäntöjä tai saa siitä itse mitään kiksejä, ollaan nyt vaan aika aktiivisia seksin suhteen niin en tajua miten voi vaikuttaa noin paljon. Se on kyllä sen lapsuudenystävä. Ja kyllä mä omassa kodissani harrastan seksiä sillon ku haluan oli yövieraita tai ei, ei ne samassa huoneessa nuku.

[QUOTE="kieku";24106110]Olisit nyt kirjoittanut jotain ketjun aiheeseen liittyvää.[/QUOTE]

eikukaanjaksalukeatollastapötköönkirjotettuatekstiä.

[QUOTE="kieku";24106105]No en mä nyt tiedä kuinka viisas se on jos se kuitenkin mun kavereiden läsnäollessa on mun kimpussa? Ja joo, ei siis ole mikään iso ongelma ja kuten sanoin, niin ei sitä seksiä tarvitsekaan saada jatkuvalla syötöllä se on ihan ok, mutta ihmettelen. Ja en usko että kuuluisi toiseen huoneeseen jos hissukseen on. En siis harrasta mitään näytäntöjä tai saa siitä itse mitään kiksejä, ollaan nyt vaan aika aktiivisia seksin suhteen niin en tajua miten voi vaikuttaa noin paljon. Se on kyllä sen lapsuudenystävä. Ja kyllä mä omassa kodissani harrastan seksiä sillon ku haluan oli yövieraita tai ei, ei ne samassa huoneessa nuku.[/QUOTE]

Miehesi osaa ja haluaa pidättäytyä oman ystävänsä ollessa läsnä. Kenties he ovat puhuneet asiasta tai miehesi tuntee ystävänsä ja tietää, että hän ei halua kuunnella toisten nussimista ollessaan kylässä. Tai ehkä miehesi haluaa antaa aikaa ystävälleen ja haluaa sinullekin tehdä selväksi, että tämän viikonlopun pääpointti ei ole sekstaaminen vaan se, että hän ehtii tavata ystäväänsä ja viettää hänen kanssaan aikaa.

Itsekin olen ollut kylässä joskus tuollaisten ihmisten luona kuin sinä, jotka ovat sitä mieltä, että parin aktiivinen seksielämä on tärkeämpää kuin huomaavaisuus toista ihmistä kohtaan, ja voin sanoa, että se on varsin epämiellyttävää kuunnella niitäseinän takaa huokauksia, nitinää, huohotusta, puhinää ja ähinää täysin hiljaisessa asunnossa ja sitten teeskennellä nukkuvaa kun pariskunta viimein lopettaa ja marssii suihkuun. Ja sitten toivoa, että ne ei aloita uudestaan, että viimeinkin sais nukkua.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24106122:
eikukaanjaksalukeatollastapötköönkirjotettuatekstiä.
Aika hyvin on moni jaksanut, voi elämä jos joskus ajatuksissaan unohtaa laittaa kappalejaon niin heti olet sinäkin itkupillu siinä päivystämässä.

[QUOTE="kieku";24106149]Aika hyvin on moni jaksanut, voi elämä jos joskus ajatuksissaan unohtaa laittaa kappalejaon niin heti olet sinäkin itkupillu siinä päivystämässä.[/QUOTE]

ymmärsin että toi on sun virka tässä jutussa. :laugh:

Miehesi osaa ja haluaa pidättäytyä oman ystävänsä ollessa läsnä. Kenties he ovat puhuneet asiasta tai miehesi tuntee ystävänsä ja tietää, että hän ei halua kuunnella toisten nussimista ollessaan kylässä. Tai ehkä miehesi haluaa antaa aikaa ystävälleen ja haluaa sinullekin tehdä selväksi, että tämän viikonlopun pääpointti ei ole sekstaaminen vaan se, että hän ehtii tavata ystäväänsä ja viettää hänen kanssaan aikaa.

Itsekin olen ollut kylässä joskus tuollaisten ihmisten luona kuin sinä, jotka ovat sitä mieltä, että parin aktiivinen seksielämä on tärkeämpää kuin huomaavaisuus toista ihmistä kohtaan, ja voin sanoa, että se on varsin epämiellyttävää kuunnella niitäseinän takaa huokauksia, nitinää, huohotusta, puhinää ja ähinää täysin hiljaisessa asunnossa ja sitten teeskennellä nukkuvaa kun pariskunta viimein lopettaa ja marssii suihkuun. Ja sitten toivoa, että ne ei aloita uudestaan, että viimeinkin sais nukkua.

Sulla oli tossa alussa ihan hyviä pointteja kiitos siitä. En tokikaan kyllä nyt ihan tekisi minusta noin hätäisiä johtopäätöksiä, etten ota muita huimioon tai ajattelee tms. juuri tuossa aiemmin sanoin, ettei sitä TARVITSE harrastaa vaan että miestä ei ole häirinnyt kun mun ystäviäni on ollut kylässä. Eikä kaikki seksi AINA ole kovaäänistä litinää ja ähinää jne.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24106163:
ymmärsin että toi on sun virka tässä jutussa. :laugh:
Ahaa, eli jos on joku asia, joka askarruttaa, niin on olemassa määritelmiä niille asioille, joita saa ihmetellä täällä? Varmasti voisitkin seuraavaksi laittaa listan aiheista, joista saa avata ketjuja niin meillä kaikilla olisi täällä paljon mukavampaa.

[QUOTE="kieku";24106183]Ahaa, eli jos on joku asia, joka askarruttaa, niin on olemassa määritelmiä niille asioille, joita saa ihmetellä täällä? Varmasti voisitkin seuraavaksi laittaa listan aiheista, joista saa avata ketjuja niin meillä kaikilla olisi täällä paljon mukavampaa.[/QUOTE]

joo, koitan yöllä tehdä virallisen listan. :D

Yhteistyössä