En tahdo edes ajatella.. meinasin menettää pikkuiseni :(

;)
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Hui että, liian vauhdikkaita nuo vauhtivekarat välillä :( Mutta tuus meseen jos meinaat olla koneella vielä jonkin aikaa ;)
Me aletaan kattoo leffaa ihan just ku P saa nukutettuu Niilon.... Kukas oot?
No voi höh :( Mä en oo jaksanut tänne kirjautua enää ikuisuuksiin. Mutta tästä landelta siis, ootte te meillä käynyt kylässäkin ;)

Onneksi neiti kuitenkin kunnossa :)
 
vieras
Huih! :( Onneksi selvisitte säikähdyksellä.

Noi on kauheita tilanteita ja mä ainakin olen sellanen, että sitten jää päähän kelaan ja kelaan uudelleen sitä mitä ois voinu tapahtua. :(
 
pikkis
Se kyllä pysäyttää, kun lapselle meinaa käydä huonosti!

Meidän pikkuinen (7 kk) putosi viime toukokuussa rattaineen päivineen laiturilta (onneksi matalasta päästä ja vyöt kiinni). Ja minä seisoin metrin-kahden päässä...! Kamala tunne kun näkee, että rattaat lähtee tuulenpuuskan mukana ja on muutamasta sentistä kiinni, etten saa otetta.. huh huh! No onneksi ei käynyt kuinkaan ja poika ei oikein edes ehtinyt tajuta koko asiaa, mutta näin voi käydä, vaikka mielestään vahtii lapsia välillä jopa liikaa.. Nyt kyllä laitan rattaisiin jarrun vaikka pysähdyttäisiin vain pieneksi hetkeksi!
Poika on kyllä tänä kesänä osoittautunut oikein vesipedoksi :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Hui että, liian vauhdikkaita nuo vauhtivekarat välillä :( Mutta tuus meseen jos meinaat olla koneella vielä jonkin aikaa ;)
Me aletaan kattoo leffaa ihan just ku P saa nukutettuu Niilon.... Kukas oot?
No voi höh :( Mä en oo jaksanut tänne kirjautua enää ikuisuuksiin. Mutta tästä landelta siis, ootte te meillä käynyt kylässäkin ;)

Onneksi neiti kuitenkin kunnossa :)
Ok, nyt tajusin kuka oot :)
Olis kiva teitäki joskus tulla moikkaa ku vaan ehtis.. *huoh* Ens viikkokin menee kaverin häähulinoissa.. Niin mukavaa kuin se onkin.. Kivaa häseltää toisten häitä..

Joo, todellakin olen helpottunut että selvittiin säikähdyksellä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkis:
Se kyllä pysäyttää, kun lapselle meinaa käydä huonosti!

Meidän pikkuinen (7 kk) putosi viime toukokuussa rattaineen päivineen laiturilta (onneksi matalasta päästä ja vyöt kiinni). Ja minä seisoin metrin-kahden päässä...! Kamala tunne kun näkee, että rattaat lähtee tuulenpuuskan mukana ja on muutamasta sentistä kiinni, etten saa otetta.. huh huh! No onneksi ei käynyt kuinkaan ja poika ei oikein edes ehtinyt tajuta koko asiaa, mutta näin voi käydä, vaikka mielestään vahtii lapsia välillä jopa liikaa.. Nyt kyllä laitan rattaisiin jarrun vaikka pysähdyttäisiin vain pieneksi hetkeksi!
Poika on kyllä tänä kesänä osoittautunut oikein vesipedoksi :)
huih :(

 
Meillä oli tuo rappu ennen sellainen, että siinä rappusten keskellä oli sellanen tyhjä tila, kauhee pudotus alas asti. Tuon pojan yllätin kerran 5-vuotiaana makoilemassa siitä kaiteelta :/ Onneks siihen reikään on pistetty hissi, jos nyt putoo niin menee korkeintaan luita poikki.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Hui että, liian vauhdikkaita nuo vauhtivekarat välillä :( Mutta tuus meseen jos meinaat olla koneella vielä jonkin aikaa ;)
Me aletaan kattoo leffaa ihan just ku P saa nukutettuu Niilon.... Kukas oot?
No voi höh :( Mä en oo jaksanut tänne kirjautua enää ikuisuuksiin. Mutta tästä landelta siis, ootte te meillä käynyt kylässäkin ;)

Onneksi neiti kuitenkin kunnossa :)
Ok, nyt tajusin kuka oot :)
Olis kiva teitäki joskus tulla moikkaa ku vaan ehtis.. *huoh* Ens viikkokin menee kaverin häähulinoissa.. Niin mukavaa kuin se onkin.. Kivaa häseltää toisten häitä..

Joo, todellakin olen helpottunut että selvittiin säikähdyksellä..
Tulkaa toki, täällä mä päivät kökin tän porukan kanssa kun näiden kanssa mihinkään liikkeellekään pääse :(

 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:hug: Hui kauheeta :hug: tuli oikein paha olo, kun luin :| :hug:
Joo siis .. :ashamed: osaan nyt arvostaa jopa niitä hetkiä kun hermoni meinaan menettää ton likan kanssa... On se mun oma rakas :heart:
No varmaan :)
Mulle tuli siis sellanen paha olo, kun tälläsíä lukiessa mulle tulee aina..että ihan mitä vaan voi sattua ja jopa sille omalle murulle :(
 

Yhteistyössä