En tahdo edes ajatella.. meinasin menettää pikkuiseni :(

Vaikka kuinka kuvittelee vahtivansa hyvin ja vaikka kuinka vieressä seisois, mitä vaan voi tapahtua.. IKINÄ ei kannata luottaa liikaa edes omiin lapsiinsa, jotka kuvittelee tuntevansa kuin omat taskunsa, EI IKINÄ, sen oppisin.

Oltiin olohuoneessa, minä mun 2,5 v ja 11 kk ikäiset.. leikittiin.. katsoin kun mun 11kk käveli tuen varassa, ja sit huomasin et se 2,5 v olikin lähteny jonnekki.. ja kun vilkaisin parvekkeelle, siellähän se.. oli raahannu rattaat kaiteen viereen ja kurkotteli jo kaiteen yli.. Se oli vain sekunneista kiinni... :'( :'( :'( :'( ihan kamala olo...

Huomenna Rautiaan ostamaan hakanen tohon oveen.. eipä oo ennen sitä itse auki saanut..
 
malla..
voih..ihan tuli itellenikin pala kurkkuun.Oli teillä suojelusenkeli matkassa!!

laita hakanen tarpeeks korkeelle sillä niinkin on käynyt että lapsi on sulkenut äitinsä ulkopuolelle.
 
Tuon takia mä kiitän joka päivä parvekelaseja.
Isovanhempien luokin tuli lasit joku aika sit ja nyt voi huoletta päästää pojan parvekkeelle.
Raahaa myös tuolin parvekkeelle. Mä en saata edes ajatella et mitä tapahtuis jos.........
 
Hui, kamala tilanne. Onneksi selvisitte säikähdyksellä. :hug:

Vaikkei me asuta kerrostalossa niin meillä on silti salvat vintin ovessa ja tuulikaapissa. Muksut livahtavat niin hiton nopeesti pois silmistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Hui, kamala tilanne. Onneksi selvisitte säikähdyksellä. :hug:

Vaikkei me asuta kerrostalossa niin meillä on silti salvat vintin ovessa ja tuulikaapissa. Muksut livahtavat niin hiton nopeesti pois silmistä..
Mekin rakennetaan omakotitaloa parhaillaan.. odotan jo et se olis valmis... Varsinki tän jälkeen...........
 

Yhteistyössä