EN suosittele ostamaan mtn HUUTO.NETistä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Huusin kuukausi sitten vaatepaketin pojalle. Ei alkanut näkyä eikä kuulua joten rupesin pommittamaan myyjää. Nyt hän vihdoin on vastannut yhteydenottoihin.
On kuulema lähettänyt paketin mutta posti on sen hukannut, on käynyt postissa ja he ovat luvanneet etsiä pakettia. myyjällä ei ole tallessa mtn lähetyslappua eli ei ole lähetystunnusta jolla pakettia voitaisiin jäljittää. Nyt myyjä on ottanut yhteyttä huuto.netin ylläpitoon jonka mukaan myyjä ei ole vastuussa korvaamaan minulle huuto summaa jos pakettia ei löydy |O

Mitenkähän hän todistaa edes lähettäneensä paketin!!!
Kaikki voi laittaa myyntiin mitä vaan, ei lähetä ja laittaa itellan piikkiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Huusin kuukausi sitten vaatepaketin pojalle. Ei alkanut näkyä eikä kuulua joten rupesin pommittamaan myyjää. Nyt hän vihdoin on vastannut yhteydenottoihin.
On kuulema lähettänyt paketin mutta posti on sen hukannut, on käynyt postissa ja he ovat luvanneet etsiä pakettia. myyjällä ei ole tallessa mtn lähetyslappua eli ei ole lähetystunnusta jolla pakettia voitaisiin jäljittää. Nyt myyjä on ottanut yhteyttä huuto.netin ylläpitoon jonka mukaan myyjä ei ole vastuussa korvaamaan minulle huuto summaa jos pakettia ei löydy |O

Lähetyksestä saa leimatun kuitin.

rikosilmoitus, kerro hälle että teet sen. hänen pitäisi säästää se lähetystunnus, koska se toimii kuittina. kerrotko onko yleinen nimimerkki, mitä myy jne.?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä myyjän moka, mä säilytän aina niin kauan lähetyspaperit, että ostaja on saanut paketin. En sit kyllä tiedä miten tää virallisesti menee..

Peesi, ja mie melkein aina jos jotain myyn, laitan sen koodin s-postilla ostajalle.
Ja itekkin seuraan postin sivuilta millon ostaja on paketin noutanu, hävitän ton lapun vasta sen jälkeen.

Itse myyjänä laitan s-postilla lähetystunnuksen paketista, kirjeestähän ei voi laittaa.
Molemmin puolin reilu meno :)

En huijaa ketään koska en halua että minuakaan huijataan!

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
SIKSI KATSONKIN HIUKAN KENELTÄ HUUDAN ,ETTÄ SILLÄ KÄYTTÄJÄLLÄ ON POSITIIVISTA PALUTTAA ENNESTÄÄN JA PALJON!

Hänellä oli paljon positiivisia palautteita, nyt huutoni jälkeen oli tullut yksi nega, kun jollakin oli jäänyt laukku saamatta. Sitten oli 4 neutraalia, ne syystä ettei ole pitänyt kiirettä maksun kanssa ja huono pitämään yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Niin saa, mutta hän on sen kuulema hukannut. :kieh:

Kun sulla on yksi huono kokemus huutiksesta niin kenenkään ei siis kannata ostaa tai myydä huutiksessa mitään. Mä en edes usko että ko. pakettia on sulle lähetetty, sillä olisi todella tyhmä myyjä jos ei säilyttäisi pakettikorttia jossa on lähetystunnus....

Nyt myyjä on ottanut yhteyttä huuto.netin ylläpitoon jonka mukaan myyjä ei ole vastuussa korvaamaan minulle huuto summaa jos pakettia ei löydy |O

Onko se myyjä vain väittänyt sulle noin, vai oletko nähny mustaa valkoisella? Eihän tuo voi noin olla, ellei sillä ole esittää kuittia paketin lähettämisestä.

aina ne vaan sanoo että posti on paketin hukannu..tuskimpa ne oikeesti niitä hukkaa ihan tosta vaan. Jos lukee noita palautteita niin monet joilla negatiivisiä palautteita väittää kaikille että on lähettäny ja posti hukannu taikka posti hajottanu ( esim. vaatteita :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Kun sulla on yksi huono kokemus huutiksesta niin kenenkään ei siis kannata ostaa tai myydä huutiksessa mitään. Mä en edes usko että ko. pakettia on sulle lähetetty, sillä olisi todella tyhmä myyjä jos ei säilyttäisi pakettikorttia jossa on lähetystunnus....

Ei, tottakai sieltä saa huutaa, on minulla hyviäkin kokemuksia ja aion tästä edespäinkin huutaa sieltä. Mietin vaan et onkohan se ihan noin, että jos myyjä ei voi todistaa edes lähettäneensä pakettia, niin minä joudun maksumieheksi, eikö hänen kuulu palauttaa rahat minulle?

kun paketin laittaa postiin, saa sen lappusen, jossa on lähetystunnus.
Lä'hetystunnuksen avulla paketin kulkua voi seurata vaikka miten.. ja jäljittää missä paketti on.

Jos sitä ei ole, on aika mahdoton homma.

Vaadi rahat takaisin.

Myyjälle viestiä, että teet asiasta rikosilmoituksen.
Ei huuto.net voi siihen puuttua ja poliiseille kyllä täytyy todistaa, että on tosiaan paketti lähetetty. Pitäis saada rahat takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:
Ei huuto.net voi siihen puuttua ja poliiseille kyllä täytyy todistaa, että on tosiaan paketti lähetetty. Pitäis saada rahat takaisin.

ja poliisilla ei taida ihan resurssit riittä noiden ratkomiseen.. saati mielenkiinto..
tiedän kyllä että tuommoinen ottais päähän!

Alkuperäinen kirjoittaja FröbelinPalikat:

Kiitos neuvosta. Näin teen. Kyse ei ole kun n.40 eurosta, mutta periaatteessa, en jakele rahojani muillekkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:

Ei, tottakai sieltä saa huutaa, on minulla hyviäkin kokemuksia ja aion tästä edespäinkin huutaa sieltä. Mietin vaan et onkohan se ihan noin, että jos myyjä ei voi todistaa edes lähettäneensä pakettia, niin minä joudun maksumieheksi, eikö hänen kuulu palauttaa rahat minulle?

Kuuluu.

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:

Niin saa, mutta hän on sen kuulema hukannut. :kieh:

Niin näköjään kirjoititkin, luin huonosti.
Jos ei todistetta ole lähettämisestä, lähetystunnusta tms. ja kumminkin pakettina lähti, niin sitten minusta pitää palauttaa rahat. Kirjeen kanssa ei juttu kun lähettämisestä ei jää todistetta.

Harvassa ne huijarit kumminkin on. Itse tehnyt satoja kauppoja enkä ole vielä kohdannut yhtäkään.

Yhteistyössä