En saanut joustoluottoa!Mistä nyt edullisin laina?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä
  • Ensimmäinen viesti
CopyKatti
[QUOTE="eräs";21935109]Onko tota Ge moneytä enää ollenkaan? Miehellä oli sieltä lainaa ja se nyt joku Santander.
Ja korko lainassa vain 5% !![/QUOTE]

Ellei sitten laina-aika ollut 5+ vuotta ja summa 20.000+ euroa. Katoppa tämä Suomi24.fi:stä kopioitu vertailu.

Vertailun lainat laskettu 3000 euron lainalle 36kk maksuajalla. Lainat kalleimmasta halvimpaan.


Risicum Oyj - Kulutusluotto
Nimelliskorko 25%
Järjestelypalkkio 120 euroa
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 30,61%

Finaref Oy - Ellos-laina

Lainan nimelliskorko 27,6%
Järjestelypalkkio 0 euroa
Tilinhoitomaksu 0 euroa

Lainan todellinen vuosikorko 27,6%

Time Finans AB - Halens-laina

Lainan nimelliskorko 26,4%
Järjestelypalkkio 0 euroa
Tilinhoitomaksu 0 euroa

Lainan todellinen vuosikorko 26,4%

Santander Consumer Finance Oy - Santander laina
Nimelliskorko 13,9% + 3kk euribor (1,043%)
Järjestelypalkkio 149 euroa
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

LHV Pank AS - Fennolaina
Nimelliskorko 10%
Järjestelypalkkio 200 euroa
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 19,6%

Aasa Oy -Kulutusluotto

Nimelliskorko 9,8%
Järjestelypalkkio 149 euroa
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

JA

Aasan ja Nordean Joustoluoton hintaerosta:


Aasa Oy
Nimelliskorko 9,8% (kiinteä)
Todellinen vuosikorko 17,64
Euromääräiset kulut laina-ajalta n. 782 euroa.

Nordea pankki
Nimelliskorko 7,5% +3kk euribor = tällä hetkellä 8,6% (vaihtuvakorkoinen
Todellinen vuosikorko 13,86
Euromääräiset kulut laina-ajalta n. 658 euroa.

Koron erotus 3,78%
Euromääräinen hintaero 124 euroa.
Euromääräinen hintaero kuukaudessa: 3,4 EUROA.
 
"vieras"
Mä olen kans miettinyt et mitä täs kandeis tehdä???? Lainaa emme saa omasta pankista lisää ja kuitenkin ois ihan melkeen pakko saada jostain sellaset 3000e. ja sitten voitais lyhennellä sitä pois kk. n. 150e....
 
Jonna Siltavuori
[QUOTE="vieras";22411150]Mä olen kans miettinyt et mitä täs kandeis tehdä???? Lainaa emme saa omasta pankista lisää ja kuitenkin ois ihan melkeen pakko saada jostain sellaset 3000e. ja sitten voitais lyhennellä sitä pois kk. n. 150e....[/QUOTE]

Ei kannata ottaa lisää lainaa jos on epäilyskin siitä, ettei sitä saa maksettua ajallaan takaisin. Jos on tilanne kuitenkin se, ettei jaksa pankin kanssa aloittaa lainaneuvotteluja ja olis silti lainalle tarvetta niin sitten itse hakisin juurikin jostain tuollaisesta paikasta jossa korko alle 10%

Että näin.
 
Guardian Finance Company
Guardian Finance Company tarjoaa tällä hetkellä yksityiset, kaupalliset, yritys-ja henkilökohtaisia ??lainoja, joilla on hyvin vähän etua korko niinkin alhainen kuin 3% vuoden kuluessa ja 30 vuoden takaisinmaksu kestoisia tahansa päin maailmaa. Annamme lainat vähimmäisalaan € 5,000.00 on enintään € 500,000,000.00

Ethän meille seuraavat tiedot jos kiinnostaa.

1) Täydellinen nimi:
2) Maa:
3) Lainamäärä tarvitaan:
4) Laina Kesto:
5) Puhelinnumero:
6) Ammatti:

Tarjoamme nopean päätöksen ja voi järjestää ehdollisen tarjouksen 48 tunnin kuluessa. Kaikki vastaukset olisi toimitettava yhtiömme sähköpostit osoitteeseen: loan@guardianfinance.h-jamil.com tai sinä voimme tarjota teille sivusto, jossa voit ottaa yhteyttä meihin. Heti kun saamme tämän yksityiskohdan: n, Käsittelemme lainaa hyväksyttäväksi.

Ystävällisin terveisin,
Dr. Daniel Dylan
Guardian Finance Company.
 
varoitus
Ei nyt ainakaan pikalainoilla kannata lainoja maksaa eikä ottaa toisen päälle utta pikalainaa.se on loputon suo ja tie pohjanmutakkoon.kokemusta on.samoin nuo santander ellos yms. Varo niitä .kaikkein tuurvallisin pankkilaina ja pieni korko.kun otat korkeakorkoista lainaa maksat pitkään vain isoja korkoja eikä laina lyhene.
 
Ex-pohatta
Pankista ei kannata hakea kulutusluottoa, varsinkaan silloin jos kyseessä on alle 10 000 € laina. Asuntolainat on sitten erikseen. Todellinen vuosikorko on toki pieni, mutta kannattaa ottaa huomioon myös lainan avaus- ja hoitomaksut, joista tulee huomattavat lisäkustannukset. Ei kannata olla sokea. Mä olen itse hakenut lainaa aina yksityiseltä luotonmyöntäjältä, jonka olen todennut halvemmaksi (tämän voi jokainen laskea itse). Viimeksi hain tätä väylää pitkin http://kulutusluottos.fi ja olen todella tyytyväinen!
 
Pankista ei kannata hakea kulutusluottoa, varsinkaan silloin jos kyseessä on alle 10 000 € laina. Asuntolainat on sitten erikseen. Todellinen vuosikorko on toki pieni, mutta kannattaa ottaa huomioon myös lainan avaus- ja hoitomaksut, joista tulee huomattavat lisäkustannukset. Ei kannata olla sokea. Mä olen itse hakenut lainaa aina yksityiseltä luotonmyöntäjältä, jonka olen todennut halvemmaksi (tämän voi jokainen laskea itse). Viimeksi hain tätä väylää pitkin http://kulutusluottos.fi ja olen todella tyytyväinen!
Todelliseen vuosikorkoon lasketaan avaus- ja hoitokulut.
 
vierailija
Aina lainaa hakiessa kannattaa olla varma siitä, että pystyt maksamaan lainan ajoissa pois.

Se on helppo hakea lainaa heti, mutta kun takaisinmaksunaika tulee ja huomaakin ettei ole varaa maksaa sitä takaisin, on siinä melkoinen kierre odottamassa.

Jos kuitenkin on varma, että pystyy lainan maksamaan takaisin, kannattaa ne aina vertailla ennen hakemista. Vertailemalla lainantarjoajat kuitenkin pystyy säästämään sievoisia summia. Täältä ainakin löytyi kaikki suosituimmat lainapalvelut: Lainaa heti

Jos taas pientä ja joustavaa lainaa tarvitsee, suosittelen joustoluottoa. Ne ovat nostaneet suosiotaan kokoajan ja niitä löytyy jo todella edullisiakin, joista voi olla apua arjen pieniin rahantarpeisiin.
 
vierailija
[QUOTE="eräs";21935109]Onko tota Ge moneytä enää ollenkaan? Miehellä oli sieltä lainaa ja se nyt joku Santander.
Ja korko lainassa vain 5% !!
Ellei sitten laina-aika ollut 5+ vuotta ja summa 20.000+ euroa. Katoppa tämä Suomi24.fi:stä kopioitu vertailu.

Vertailun lainat laskettu 3000 euron lainalle 36kk maksuajalla. Lainat kalleimmasta halvimpaan.


Risicum Oyj - Kulutusluotto
Nimelliskorko 25%
Järjestelypalkkio 120 euroa
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 30,61%

Finaref Oy - Ellos-laina

Lainan nimelliskorko 27,6%
Järjestelypalkkio 0 euroa
Tilinhoitomaksu 0 euroa

Lainan todellinen vuosikorko 27,6%

Time Finans AB - Halens-laina

Lainan nimelliskorko 26,4%
Järjestelypalkkio 0 euroa
Tilinhoitomaksu 0 euroa

Lainan todellinen vuosikorko 26,4%

Santander Consumer Finance Oy - Santander laina
Nimelliskorko 13,9% + 3kk euribor (1,043%)
Järjestelypalkkio 149 euroa
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 23,43%

LHV Pank AS - Fennolaina
Nimelliskorko 10%
Järjestelypalkkio 200 euroa
Tilinhoitomaksu 8eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 19,6%

Aasa Oy -Kulutusluotto

Nimelliskorko 9,8%
Järjestelypalkkio 149 euroa
Tilinhoitomaksu 5eur/kk

Lainan todellinen vuosikorko 17,64%

JA

Aasan ja Nordean Joustoluoton hintaerosta:


Aasa Oy
Nimelliskorko 9,8% (kiinteä)
Todellinen vuosikorko 17,64
Euromääräiset kulut laina-ajalta n. 782 euroa.

Nordea pankki
Nimelliskorko 7,5% +3kk euribor = tällä hetkellä 8,6% (vaihtuvakorkoinen
Todellinen vuosikorko 13,86
Euromääräiset kulut laina-ajalta n. 658 euroa.

Koron erotus 3,78%
Euromääräinen hintaero 124 euroa.
Euromääräinen hintaero kuukaudessa: 3,4 EUROA.[/QUOTE]

Tässä päivitettyjä hintoja! Edullisin ja vakuudeton 3.000€ laina 3 vuoden maksuajalla löytyy vertailemalla kuukausieriä. Tämän hetken edullisin on Bank Norwegian, jolla kuukausierä tuolla laina-ajalla on 95,40€.
Fiksu ottaa tarjoukset myös Zmartalta ja Lendolta, koska tarjous tehdään henkilökohtaisen luottoarvion perusteella. Hakemus ja saadut lainatarjoukset ovat ilmaisia, eivätkä sido vielä mihinkään.
 
vierailija
Arvaan, että pankin perustelu kielteiselle päätökselle oli taloustilanteesi: vanhojen lainojen määrä ja muut elinkustannukset. Muutenhan olisit ilman muuta saanut lainasi! Sinun kannattaa ehdottomasti hakea laina usealta lainanmyöntäjältä, koska niistä jokainen arvioi tilanteesi omilla kriteereillään. Näin lopulta saat lainasi!
 
vierailija
Oikeastaan hyvä, ettet saanut joustoluottoa, koska se on aika kallis laina. Netissäkin kilpailutus on ainoa tapa löytää edullisin laina. Netin lainanvälittäjät ovat erikoistuneet kilpailuttamaan lainahakemuksia ja tekevät sen kaiken lisäksi ilmaiseksi, eivätkä saamasi lainatarjoukset sido sinua vielä mihinkään,
Välittäjien kautta voit hakea 500-50.000€ lainaa (myös yhdistelylainaa) 1-15 vuoden maksuajoilla. Jokaisen välittäjän yhteistyökumppani lähettää sähköpostiisi 3-20 kpl lainatarjouksia, joista voit itse valita halvimman!
 
vierailija
Kilpailu perinteisten pankkien ja nettilainojen välillä on johtanut tilanteeseen, jossa vakuudettomien joustoluottojen hinnat ovat lähellä toisiaan. Miksi siis hakea joustoluottoa perinteisestä kivijalkapankista, kun sen saa netistä minuuteissa tilille? Joustoluotto kannattaa valita sen ominaisuuksien perusteella. Kannattaa siis ensin listata, mitä ominaisuuksia lainaltaan haluaa ja mennä sitten laadukkaalle lainojen vertailusivustolle, jolla on hyvä valikoima joustoluottoja. Näin saat lainaa, joka sopii tarpeisiisi, koska jälkikäteen on turha katua.
 
vierailija
Tänä päivänä saa jo netinkin kautta todella edullista lainaa jos osaa hieman vertailla eri lainapaikkoja. Esim. lainakorneri.fi sivustolta löytyy todella kattavat vertailut eri pikavippejä, kulutusluottoja tai joustoluottoja tarjoavien palveluiden osalta.
 
vierailija
Koska näiden pikalainojen maine paranee? joustoluottoja tarjoovat varmaan kaikki pankit maan päällä mukaan lukien myös op ja nordea. Itteeni eniten häiritsee jatkuva kina kulutus ja joustoluottojen paremmuudesta. Eikö se nyt ole niin että haetaan lainaa sieltä missä on matalat korot ja mahdollisimman pienet palvelumaksut? Sopimusehtojen lukeminen voisi myös olla aina paikallaan.

Tässä on ihan järkevää joustoluotto vertailua: https://www.joustoluotot.com/vertailu/
 

Yhteistyössä