En saa mitään tukea mieheltä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
tähän raskauteen, vaan päinvastoin. Mitä enemmän mulla on kurja olo ja kiukuttaa, sitä lapsellisemmaksi mies heittäytyy. Riitelee ja mököttää ku pieni lapsi, ei puhua pukahda, istuu vaan tietokoneella kaiket päivät. Jos raahaan sen uimaan ni se istuu rannalla ja mököttää tms..Mua niin surettaa, etten mitään huomioo saa, en ymmärrystä, jutteluseuraa, aikusita ihmistä jakamaan arkea,hierontaa, en edes satunnaisia aamukahveja keitettynä.. Mikä sitä vaivaa!!! On kuulemma iloinen vauvasta, ja kaikki on kuulemma hyvin. Ei ymmärrä vaikka kuinka sanon suoraan että haluan huomiota ja rakkautta. Olen kaikenlaisia yllätyksiä ja hauskoja juttuja ukolle keksinyt, kyselen mitä kuluu,väkisin yritän jutella, vähä niinku esimerkkinä, että muakin vois nähdä..mutta ei..ei se nää mua.. :( Esikoista odottaessa aika sama homma, mut sillon mies oli paljon töissä, ja ihan väsynyt "normi"työajat ja lisäks on ollut lomalla koko heinäkuun! Oli pakko valittaa, helpottaa, kiitos.

kyllä, voin samaistua! Tätä raskautta yritettiin vuosikausia, että ei voi sanoa, ettei olisi toivottu. Siltikään mieheltä ei heru minkäänlaista tukea tai huomiota.. :´(

Yhteistyössä