en saa käydä viihteellä miehen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt oon aika ällikällä lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt oon aika ällikällä lyöty

Vieras
ja vasta nyt sanoo sen!!! kahden vuoden ja vauvan jälkeen! ei oo tarkotus juossa missään baareissa vaan käydä joskus ja seki olis aika harvoin! en kuulemma oo hälle sitte oikea elämänkumppani jos aion niin tehä! Mitä sanoisitte tästä? siis joo en tosiaan aio "totella" miestäni, että okei en mene jos sinä niin sanot....
tottakai, onhan mulla oikeus, vai onko?

Viihteellä? Jos sinulla on tapana sekoilla kännissä, en ihmettele. Hänen ei ole pakko hyväksyä sinun menojasi, kuten ei sinunkaan hänen rajoituksiaan. Etsikää kompromissi.

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin.... tää on taas tää juttu. Palstalaiset akat valittaa, ku ukot käy baarissa, mut sit ku joku nainen tekee samaa, niin kuuluu vaan kannustusta... voi kiesus teitä

No minä en oo ikinä nähnyt mitään vikaa siinä että mun mies käy viihteellä myös ilman mua, saa käydä jatkossakin. Mutta kyllä se niin on että käyn minäkin, eikä siinäkään ongelmaa ole. Tasa-arvoa tähän asiaan.

Ja sit se ettei toista kiinnosta käydä, ei tarkoita ettei sekään joka haluaisi käydä ei saisi!

Sano sille, että alkaa kattelemaan uutta akkaa, ellei kelpaa. Ei sun tarvitse rajoittaa elämääsi ukon ahdasmielisyyden takia. On aivan normaalia käydä tuulettumassa. Ei sillä ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Pettää voi vaikka perunakellarissa jos tahtoo.

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Niin.... tää on taas tää juttu. Palstalaiset akat valittaa, ku ukot käy baarissa, mut sit ku joku nainen tekee samaa, niin kuuluu vaan kannustusta... voi kiesus teitä

No minä en oo ikinä nähnyt mitään vikaa siinä että mun mies käy viihteellä myös ilman mua, saa käydä jatkossakin. Mutta kyllä se niin on että käyn minäkin, eikä siinäkään ongelmaa ole. Tasa-arvoa tähän asiaan.

Ja sit se ettei toista kiinnosta käydä, ei tarkoita ettei sekään joka haluaisi käydä ei saisi!

En tarkoittanut ystäväiseni sinua, vaan aikas yleistä mielipidettä. Täällä lynkataan ukko heti, jos joku valittaa ukon baarissa käymisestä.

Jos se miehelle on niin vaikeeta se sun baariin meno niin onko sun ihan pakko sinne ängetä?
Eri asia jos mies ite baareissa juoksee mut jos ei juokse niin ei sunkaan tarvi.
Aina voi tehdä kompromisseja ja niitä kavereita voi todellakin nähdä muuallakin kuin baarissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja nyt se sanoo ettei ala katteleen minua jos käyn baarissa, sanoo etteikö ystäviään muuten voi nähdä? voi hellalettas sentään..

Niin no eikö voi? Etkö kestä heitä selvinpäin? B)

Ei baarissa käymisen tarvi olla kännäämistä. Ite käyn siiderin/kahden naattimassa ja tanssimalla kulutan kalorit :D
Usein meenkin autolla ja vesilinjalla ja hauskaa piisaa. Baarissa on vaan sitä jotain meininkiä ja tunnelmaa. Eri juttu käydä kaverin kanssa kahvilla/kaupungilla.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Jos se miehelle on niin vaikeeta se sun baariin meno niin onko sun ihan pakko sinne ängetä?
Eri asia jos mies ite baareissa juoksee mut jos ei juokse niin ei sunkaan tarvi.
Aina voi tehdä kompromisseja ja niitä kavereita voi todellakin nähdä muuallakin kuin baarissa.

Samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja hannu:
Sano sille, että alkaa kattelemaan uutta akkaa, ellei kelpaa. Ei sun tarvitse rajoittaa elämääsi ukon ahdasmielisyyden takia. On aivan normaalia käydä tuulettumassa. Ei sillä ole mitään tekemistä pettämisen kanssa. Pettää voi vaikka perunakellarissa jos tahtoo.

niinpä, mutta arvatka miltä tuntuu kun olemme olleet pitkään yhdessä ja on lapsikin ja sitten sain tietää että mies on tuollainen...kiristäjä :( olen aina ennen mennyt miten hän sanoo mutta nyt en alistu!

mies ei käy, enkä sekoile kännissä! enkä ole käynyt missään baarissa jne...
mies sanoo että sieltä haetaan vaan panoseuraa, mulla se ei oo näin!

Tuossa on takana pakko olla vakava luottamuspula miehesi suunnalta.

jaaha, mies taitaa sitten jättää minut kun haluan käydä joskus ehkä kerran kahdessa kuukaudessa jossain ystävien kans oluella!

ootko varma, ettei vaan uhkaile. mä en ainakaan antais miehen pomottaa itseeni. jos nyt jokus haluaa käydä niin mitä sitten. eriasia jos jatkuvaan siellä juoksisi.

Mulla samanlainen mies. Tosin ei kiellä baariin menemästä (käyn kyllä toooosi harvoin, 1-2 kertaa/vuodessa), mutta osaa kyllä olla veemäinen ja kommentoi tyyliin:"pitääkö sinne nyt mennä". Itse ei käy koskaan missään viihteellä, siksi ehkä syyllistää minuakin. Ei myöskään käytä juuri ollenkaan alkoholia, täten "tuomitsee" helposti myös minun lasillisen viiniäkin.

Yhdessä oltu jo vuosia, nykyään mennyt vain pahemmaksi tämä. Miehelle tärkeintä perhe ja harrastukset, ei niinkään kavereiden kanssa olo ja juhliminen. :(

Alkuperäinen kirjoittaja hannu:

niinpä, mutta arvatka miltä tuntuu kun olemme olleet pitkään yhdessä ja on lapsikin ja sitten sain tietää että mies on tuollainen...kiristäjä :( olen aina ennen mennyt miten hän sanoo mutta nyt en alistu!

Kyllähän se baarissariekkuminen aina yhden parisuhteen voittaa jep jep.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:

No entäs jos vaikka tykkää laulaa karaokee ihan yleisölle ja istua baarissa kavereiden kanssa hupattaen. Sekö pitäs sitten jättää väliin vaan mustasukkaisen miehen takia? Ihan kaikkeen ei tarvii suostua, ei miehen eikä naisen... :o

Yhteistyössä