En saa istua...

...+1,5v lapsi ei vaan yksinkertaisesti anna, nostaa hirveen huuto mekkalan jos yritän takamukseni penkille painaa, nytkin istun ja annan toisen huutaa eteisessä isänsä vieressä. Ei kiinnostais just nyt kokopäivää jaloillaan viettää kuumeisena ja pää täynnä limaa.
Kaikkihan alkoi joulukuussa ko lopetettiin imetys, vissiin yhdistää mun istumisen siihen ja koska ei saa rintaa niin mä en saa siis istua :stick: Syliinkä ei suostu tulemaan jos istun.
Vaikka tuo leikkis siskonsa ja isänsä kanssa ihan rauhassa ni het ko mä istun ni alkaa hysteerinen huuto, tää on ihan karmeeta...

Mutko ei tekis mieli tuota päivästä toiseenka vaa huudattaa, auttakee minuu!
 
Kaikkea ne lapset keksii. Miten olet tähän asti tuohon huutoon reagoinut? Kauanko lapsi huutaa, jos vaan pysyt istumassa?
Ehdotan, että istut milloin lystäät, huusi lapsi tai ei. Yrität vaan olla ihan normaalisti, niinkuin olisit ilman huutoakin. Eiköhän tuo huuto vähitellen jää pois, kun sillä ei ole vaikutusta.

Pyydä että isä (ja sisko?) yrittävät kääntää huutavan lapsen huomion muualle. Yleensä tuon ikäisen ajatukset saa vielä aika helposti "harhautettua" pois harminaiheesta. Isä voi vaikka viedä huutavan lapsen toiseen huoneeseen ja keksiä siellä lapselle muuta puuhaa.
 

Yhteistyössä