En saa ihastua ystävääni. EN!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
Wiltsu
Nyt vain on niin, että et sinä pysty määräilemään kuka tänne kirjoittaa ja mitä, tai mitä itse kukin lukee tai miten vastaa. Jos tänne kirjoittaa, niin saa varautua siihen, ettei vastauksia voi kontrolloida.
"Koska et ole mieheni etkä yksikään lapsistani, en tajua, miten minun aikani käyttö mitenkään sinuun liittyy.

Kaikki ketjut, jotka on kirjoittanut "Wiltsu" voit jättää väliin. Samoin jokaikisen viestin "Wiltsun" kirjoittamana. Suomeksi siis: ÄLÄ LUE!

Ja usko pois, olen aikuinen nainen ja osaan määritellä ihan itse, mikä minulle on hyväksi."

Edellä kirjoittamani olikin vaan pieni vinkki. Jos kirjoitteluni tai ajankäyttöni ärsyttää, älä lue, jotta ei ärsyttäisi. Turhaa energian kulutusta.

Mutta lue vaan, jos haluat ärsyyntyä.
 
Viimeksi muokattu:
selvennystä
Miten "yhden miehen nainen" määritellään? Pettämään minusta ei ole ollut koskaan - eikä pitämään kahta miestä yhtä aikaa. Eikös silloin ole "yhden miehen nainen"? Kerrallaan.

Minulla on erilainen käsitys yhden miehen naisesta, joka ei ole yhtä venyvä kuin sinun. Yhden miehen nainen on päättänyt, että tämä on nyt tässä ja näin haluan ikuisesti olevan. Tämän miehen nainen olen, enkä toisten perään haikaile. Tärkeintä on, että sydämmessään tietää, että tämä on se oikea ja että se riittää. Silloin ei mennä kapakkaan kokeilemaan vieläkö on vientiä.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsulle
toki sinä osaat määritellä sen mikä sinulle on hyväksi..
mutta osaatko määritellä myös sen mikä sinun lapsillesi ja muille läheisillesi on hyväksi?

Henkiseltä kehitykseltäsi tunnut hyvin epävarmalta ihmiseltä.
Et osaa tai et halua ottaa vastuuta omasta hyvinvoinnistasi.
Hyvä olo, joka ikinen päivä, lähtee sinusta itsestäsi, rakkaudesta itseesi, ei muista ihmisistä.

Haet toistuvasti rakastumisen tunnetta, kiksejä. Ravintoloissa isket miehiä ja lyöt vetoa heidän suhtautumisestaan sinuun. Miksi?
Olet koukussa haavekuviin.
Kun todellisuus ei vastaakaan sun haavekuvia jätät tämän haaveilun kohteen. Huomaat että pilvilinnat olivat pilvilinnoja. Et uskalla elää arkielämää.

Sinä et halua kasvaa haavekuvien yli todelliseen rakkauteen ja toisesta välittämiseen.
Se olisi sinulle liian raskasta ja vaatisi työtä itsesi kanssa.
Sun on helpompi vetäytyä uuteen haavemaailmaan kuin tehdä työtä nykyisen arjen ja nykyisen parisuhteen eteen.

Tunnen sinunkaltaisesi ihmisen. Sisareni. Hänen elämänsä ei ole ollut helppoa.
Viides parisuhde menossa, kaikki kunnon miehiä, vähän tossukoita, sisartani syvästi rakastaneita. Hänellä on 4 lasta, työpaikkoja ollut liki 20. On opiskellut eri aloja, vain yhdestä paikasta valmistunut. Mielenkiinto on loppunut ennemmin kuin koulu.

Pahinta siinä on se, että hän on siirtänyt oman käytöksensä kahteen lapseensa. Seurustelukumppanit vaihtuu heilläkin vähän väliä. Uusi työpaikka, uusi kumppani on todella todella parasta ikinä. Kaikki on mielettömän hyvää pysyvää. Mutta tää kestää muutaman kk:n, vuoden, kaksi eteenpäin sitten tulee taas se kohta jossa todetaan.. tää on nähty.. mä haluun.... Sitten myllätään koko elämä uusiksi saadakseen se mitä sillä hetkellä halutaan.

Se ettei kuulu minnekään, ettei elämässä ei ole mitään muuta eteenpäin vievää kuin oman itsen sisällä jäytävä ainainen tyytymättömyys, se on ihmiselle todella raskas taakka kantaa.

Minusta tuollainen käytös viittaa jopa johonkin mielen sairauteen.
 
böbbbö
Tämä mies on koko tuttavuutemme ajan elänyt sijoitustensa tuotoilla, joten hän on kotona yksin kaikki päivät; vaimo on vielä työelämässä. Vaimon olen kyllä tavannut. Muutaman kerran. Pääasiassa siis vietämme tapaamisaikamme heidän kodissaan päiväsaikaan. Mieheni tietää tämän eikä hänellä ole ystävyyssuhdettamme vastaan mitään.
Entäs miehen vaimo, tietääkö hän tapaamisistanne kotonaan ja onko (vai eikö) hänellä jotain ystävyyttänne vastaan?
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja selvennystä;11045245:
Minulla on erilainen käsitys yhden miehen naisesta, joka ei ole yhtä venyvä kuin sinun. Yhden miehen nainen on päättänyt, että tämä on nyt tässä ja näin haluan ikuisesti olevan. Tämän miehen nainen olen, enkä toisten perään haikaile. Tärkeintä on, että sydämmessään tietää, että tämä on se oikea ja että se riittää. Silloin ei mennä kapakkaan kokeilemaan vieläkö on vientiä.
Se, että menee kapakkaan hurvittelemaan, ei estä olemasta "yhden miehen nainen".

Se, että on päättänyt olevansa "yhden miehen nainen", ei tarkoita, että olisi sen yhden miehen nainen loppuelämänsä. Vaikka ikuisesti niin just sillä hetkellä haluaisi olevan. Lue avioerotilastoja. Melko surullista olisi, jos jokainen jätetty nainen jäisi vain "yhden miehen naiseksi".

Sydämeen mahtuu vain yksi ämmä. Kerrallaan.
 
oho
Ahaa. "No" ja hänen narsisminsa.

Minulla on monta ystävää, joiden puolisot ei kiinnosta minua pätkääkään. Ei heidän ajatusmaailmansa eikä mielipiteensä. En ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Pitäisikö olla?
vainoharhainenkin olet vielä, etkö todellakaan ole kiinnostunut ystäväsi puolison ajatuksista, kun tunget hänen kotiinsa. Tämä kyllä selittää enemmän kuin tarpeeksi.
 
Viimeksi muokattu:
ikuinen sydäntensärkijäkö
En tiedä, en ole kysynyt. Eikä kiinnosta.
Sinä menet vanhemman miehen luo, käytät kaiken charmisi miellyttääksesi. Saat häneltä mielihyvää, joka kestää pitkään tapaamisesi jälkeenkin. Alat haaveilla hänestä miehenä, katselet hänen karvaisia käsivarsiaan siinä mielessä........

Vierailet miehen luona hänen vaimonsa poissaollessa. Mitä mies sinusta ajattelee, onko kiinnostunut naisena? Onko tämäkin mies helposti höynäytettävä, antaa sinulle sen mitä tahdot, vahvistuksen siitä, että kelpaisit? Sekö hommassa kiehtoo, että jonkun toisen mies tykkää mahdollisesti sinusta, että saat hänet vaimoltaan salassa "valloittaa", että tiedät että saisist hänetkin?? Ei väliä, vaikka vaimo saisi sydänsuruja! Mutta sinua ei hänen vaimonsa kiinnosta, ei kiinnosta tietää, mitä hän "ystävyydestänne" ajattelee, tietääkö edes siitä? Tärkeintä on kai, että sinä saat haluamasi, viis vaimosta!

Olet jokaisen naisen pahin painajaisuni ja miehenkin, käytäthän heitä hyväksesi, vaikka luulet olevasi joka miehen unelmanainen. Olet sydäntensärkijä, joka särkee sekä miesten että naisten sydämet.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
etkö todellakaan ole kiinnostunut ystäväsi puolison ajatuksista, kun tunget hänen kotiinsa.
En todellakaan ole.

Eilen istuin ystäväni keittiössä teetä juoden ja jutellen neljä tuntia. Ei tullut mieleeni, että pitäisi kysellä lupaa mieheltään tai omalta mieheltäni tai varsinkaan olla kiinnostunut niitten ajatuksista. Kutsuttuna tai "tungettuna".
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja ikuinen sydäntensärkijäkö;11045273:
Sinä menet vanhemman miehen luo, käytät kaiken charmisi miellyttääksesi. Saat häneltä mielihyvää, joka kestää pitkään tapaamisesi jälkeenkin. Alat haaveilla hänestä miehenä, katselet hänen karvaisia käsivarsiaan siinä mielessä........

Vierailet miehen luona hänen vaimonsa poissaollessa. Mitä mies sinusta ajattelee, onko kiinnostunut naisena? Onko tämäkin mies helposti höynäytettävä, antaa sinulle sen mitä tahdot, vahvistuksen siitä, että kelpaisit? Sekö hommassa kiehtoo, että jonkun toisen mies tykkää mahdollisesti sinusta, että saat hänet vaimoltaan salassa "valloittaa", että tiedät että saisist hänetkin?? Ei väliä, vaikka vaimo saisi sydänsuruja! Mutta sinua ei hänen vaimonsa kiinnosta, ei kiinnosta tietää, mitä hän "ystävyydestänne" ajattelee, tietääkö edes siitä? Tärkeintä on kai, että sinä saat haluamasi, viis vaimosta!

Olet jokaisen naisen pahin painajaisuni ja miehenkin, käytäthän heitä hyväksesi, vaikka luulet olevasi joka miehen unelmanainen. Olet sydäntensärkijä, joka särkee sekä miesten että naisten sydämet.
Luitko aloitukseni ajatuksella? Ymmärsitkö, mitä kirjoitin? Sisäistitkö kaiken?
 
oho
En todellakaan ole.

Eilen istuin ystäväni keittiössä teetä juoden ja jutellen neljä tuntia. Ei tullut mieleeni, että pitäisi kysellä lupaa mieheltään tai omalta mieheltäni tai varsinkaan olla kiinnostunut niitten ajatuksista. Kutsuttuna tai "tungettuna".
just, olet kaiken lisäksi juoni, nyt sitten kerrot naisystävästä, vaikka alunperin ystäväsi olikin mies. Muutit kertomustasi, koska aloit itsekin tajuamaan miten typerä olit alkuperäisessä versiossa, joka muuten on tosi. Koetat nyt vain luikerrella pakoon.
 
Viimeksi muokattu:
La Kana
En todellakaan ole.

Eilen istuin ystäväni keittiössä teetä juoden ja jutellen neljä tuntia. Ei tullut mieleeni, että pitäisi kysellä lupaa mieheltään tai omalta mieheltäni tai varsinkaan olla kiinnostunut niitten ajatuksista. Kutsuttuna tai "tungettuna".
No on se jo ymmärretty, että sinua ei kiinnosta mikään muu kuin se, että itse saat haluamasi. Viis toisista ja heidän tunteistaan.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
just, olet kaiken lisäksi juoni, nyt sitten kerrot naisystävästä, vaikka alunperin ystäväsi olikin mies. Muutit kertomustasi, koska aloit itsekin tajuamaan miten typerä olit alkuperäisessä versiossa, joka muuten on tosi. Koetat nyt vain luikerrella pakoon.
Onko mitään väliä sillä, mikä ystävän sukupuoli on? Minulla on monia ystäviä. En muuttanut kertomustani, sillä eilen en juonut teetä miespuolisen ystäväni kanssa. Sitä paitsi hänen kanssaan juon kahvia.
 
Viimeksi muokattu:
77777999
Onko mitään väliä sillä, mikä ystävän sukupuoli on? Minulla on monia ystäviä. En muuttanut kertomustani, sillä eilen en juonut teetä miespuolisen ystäväni kanssa. Sitä paitsi hänen kanssaan juon kahvia.
Mä jo luulin että se mies on homo, kun sen miehestä aloit puhumaan.

Ootsä ihan seko, vai pidätkö meitä aivan tomppeleina? Täällä nimenomaan puhutaan aloitteesi ystävästä, eikä toisista. Sä olet todella liukas ankerias. Ei sua millään saada vastuuseen sanoistasi, kun aina käännät lopulta asiat päälaelleen. Eikös tuo ole narskuille tyypillistä?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä