En saa ihastua ystävääni. EN!

  • Viestiketjun aloittaja Wiltsu
  • Ensimmäinen viesti
Wiltsulle
en ole lääkäri.
Minun mielestäni sinä käyttäydyt omien kertomustesi mukaan juuri samalla tapaa kuin sisareni.
Minusta hän ei ole, siis minun mielestäni terve, Tältä pohjalta et sinäkään ole terve kun käyttäydyt samalla tapaa kuin sisareni. Menikö perustelut perille?

Ymmärrätkö sinä mitä vaikutuksia sinun käytökselläsi on lapsiisi?
Ja ehkä myös sen kulloisenkin kumppanin lapsiin jonka kanssa elät?
Vai etkö välitä muksujesi tunteista/nykyisestä elämästä, tulevaisuudesta?

Vastaa kerrankin rehellisesti itsellesi näihin kysymyksiin. Mulle sun ei tarvitse vastata.
 
p s
Sadisti? - Hyväksikäytetty?
Joku pitää sadistina, toinen näkee hyväksikäytön. Patologiat usein sotkeutuvat ja limittyvät. Hyväksikäytetyt saattavat etsiä helpotusta pahaan olonsa kostamalla, sadismilla.

Tällaisissa jutuissa, joissa ei ole mitään ydintä tai arvomaailmaa, niin kosto voi suuntautua mihin tahansa, kunhan aiheuttaa pahaa oloa jossain. Naisethan jostain syystä kostavat toisille naisille tunteakseen itsenä paremmiksi ja viehättäviksi - edes hetken.

Netissä kostona voi olla vaikkapa yrittää ärsyttää toisten arvomaailmaa härkkimällä omilla sietämättömiksi koetuilla ajatuksillaan, ylenkatsomalla ja nolaamalla toisia.

Tässäkin on itse aloitettu haasteellinen aihe, josta aloittaja ei jaksa kommentoida tiiviisti, kuin: ei kiinnosta -pitäisikö. Onko tämäkin jokin sijoitus? Varastaa toisen7toisten huomion, kuten miehen, seuran tai jotain muuta ehkä taloudellisesti kannattavampaa.
 
Viimeksi muokattu:
äly hoi
Minä olen nyt yrittänyt vääntää rautakangestakin jo:
Mitä merkitystä ystävän sukupuolella on?????
Äläpäs nyt taas luikertele ja käännä keskustelua muualle.

Täällä puhuttin sun suhtautumisesta miesystäväsi vaimoon ja siitä, että et välitä miltä vaimosta tuntuu kun käyt hänen miehensä luona vierailulla hänen poissa ollessan ja vielä tunnet vetovoimaa miestä kohtaan aloitteestasi päätellen. Tarttee vissiin sullekin rautakangesta vääntää.
 
Viimeksi muokattu:
Wiltsu
Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi;11045412:
Täällä puhuttin sun suhtautumisesta miesystäväsi vaimoon ja siitä, että et välitä miltä vaimosta tuntuu kun käyt hänen miehensä luona vierailulla hänen poissa ollessan ja vielä tunnet vetovoimaa miestä kohtaan aloitteestasi päätellen. Tarttee vissiin sullekin rautakangesta vääntää.
En välitä, miltä ystäväni puolisosta tuntuu, kun käyn vierailulla hänen poissa ollessaan. Kuten jo aiemmin mainitsin: Ei kiinnosta pätkääkään.

Jos ystäväni tuntee vierailuni kiusallisiksi eikä tapaamisemme sovi ystäväni tai ystäväni ja hänen puolisonsa yhteiseen sopimukseen, ystäväni kertonee sen minulle. Itse asiassa kertoo varmasti, koska muuten hän ei voisi olla juuri minun ystäväni.
 
??++!!!
eikö miehesi pidä sinusta enää Wiltsu?
Haluaisiko hän sinun olevan meikkaavan, olevan tumma ja tulinen, mutta samalla alistuvampi jne..?
Näin olin rivien välistä lukevani.
 
oho
Olet aika kattavasti tuonut esille arvomaailmasi.

Miespuolisen ystävä puolison ajatuksilla ei ole sinulle mitään merkitystä; voisitko sanoa tämän suoraan ystävällesi?

Ravintolaan on kiva mennä pitämään hauskaa, muiden kustannuksella. Jos minä menisin tanssimaan ivailu mielessä, niin olisin kyllä huolissani siitä, miten suhtaudun muihin ihmisiin ja heidän tapaansa tulla viihtymään samaan paikkaan.

Jos sinun pitää aina jättää, niin silloin sitoutuminen ei ole muista kiinni, vaan sinun heikosta itsetunnostasi. Jättämällä ensin vältät aina sen mahdollisen tilanteen, että petyt ja tulet jätetyksi.

Kaikki sinun kuvailemasi asiat viittaavat lyhytjännitteisyyteen ja epävakauteen. Myös se, että muutat kertomustasi ja koetat ohjata keskustelua epäolennaisuuteen, on merkki siitä, että et pysty kohtaamaan itseäsi. Pidät itsesi liikkeessä, että sinun ei tarvitsisi kokea pysähtymistä ja sen luomaa tilaa, joka on liian avara ja hiljainen kohdata itsensä.
 
Wiltsu
Olet aika kattavasti tuonut esille arvomaailmasi.

Miespuolisen ystävä puolison ajatuksilla ei ole sinulle mitään merkitystä; voisitko sanoa tämän suoraan ystävällesi?

Ravintolaan on kiva mennä pitämään hauskaa, muiden kustannuksella. Jos minä menisin tanssimaan ivailu mielessä, niin olisin kyllä huolissani siitä, miten suhtaudun muihin ihmisiin ja heidän tapaansa tulla viihtymään samaan paikkaan.

Jos sinun pitää aina jättää, niin silloin sitoutuminen ei ole muista kiinni, vaan sinun heikosta itsetunnostasi. Jättämällä ensin vältät aina sen mahdollisen tilanteen, että petyt ja tulet jätetyksi.

Kaikki sinun kuvailemasi asiat viittaavat lyhytjännitteisyyteen ja epävakauteen. Myös se, että muutat kertomustasi ja koetat ohjata keskustelua epäolennaisuuteen, on merkki siitä, että et pysty kohtaamaan itseäsi. Pidät itsesi liikkeessä, että sinun ei tarvitsisi kokea pysähtymistä ja sen luomaa tilaa, joka on liian avara ja hiljainen kohdata itsensä.
Oletko lääkäri?
 
Viimeksi muokattu:
oho
Oletko lääkäri?
En, ei lääkäri sinua voisi parantaa, hän voisi korkeintaan kertoa miten voit auttaa itseäsi. Mutta silloinkin on edellytyksenä, että hyväksyy sen, että ei ole virheetön ja hyväksyy sen, että kaikki ei ole kohdallaan. Siitä alkaa prosessi, jossa muutat suhtautumistasi muihin ihmisiin. Sinä yksinkertaisesti alkaisit arvostamaan ihmisiä, lopettaisit kuvittelun, missä olet maailman napa, kaiken keskipiste. Ymmärtäisit, että teet virheitä ja tunnustaisit muille ihmisille virheesi ja pyytäisit heiltä anteeksi loukkauksiasi. 50/50 palvelija ja antaja.
 
Viimeksi muokattu:
kukkapekka
[QUOTE="mies";11045453]Hauska ketju. Pidätkö, no, itseäsi "kunnon miehenä"? Mikä on mittarisi?

Vasta muutama päivä sitten kirjoitit, ettet koskaan kirjoita muuta kuin rekisteröidyllä nikillä, nyt toimit toisin. Heh.[/QUOTE]

Pieleen meni taas arvailut, en ole no.
 

Yhteistyössä